KVC SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIRADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİKVC Sarf Malzemeleri
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/36264 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0322 455 70 26 - 0322 455 70 32 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@adanakhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Çukurova Dr. Aşkım TÜFEKÇİ Devlet Hastanesinin ilgili depolarına yapılacaktır. (Genel Sekreterlikçe uygun görülmesi durumunda bağlı idarelereden ihtiyacı olan idarenin deposuna da teslimat yapılacaktır.) |
c) Teslim tarihi | : | Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İçin; ihale konusu ürünler 6 (altı) parti halinde teslim edilecektir. İlk parti teslimatı sözleşmenin imzalanmasından sonra 10 (on) gün içinde yapılacaktır. Diğer teslimatlar da sözleşmenin imzalandığı sonraki aydan sonraki ikinci ayın ilk 5 (beş) günü içinde, dördüncü ayın ilk 5 (beş) günü içinde, altınca ayın ilk 5 (beş) günü içinde, sekinci ayın ilk 5 (beş) iş günü içinde, onuncu ayın ilk 5 (beş) günü içinde yapılacaktır. Hastanenin ihtiyacına göre acil durumlarda idare tarafından program dışında sipariş çekilmesi halinde 10 (on) gün içinde teslim edilecektir. Acil çekilen sipariş miktarı bir sonraki teslimat bakiyesinden düşülüp kalan bakiye teslimat programında belirtilen tarihte teslim edilecektir. Gerekli görülmesi halinde teslimat programında değişiklik yapılabilecek olup, yapılacak değişiklik yükleniciye tebliğ edilecektir.
Ayrıca; 1,2,3,10 ve 25. kalemler değişik numaralardan set oluşturduğundan tek parti halinde teslim edilecektir. 11,32,83. kalemler set oluşturduğundan tamamı tek parti halinde teslim edilecektir. 12. kalem malzemenin 5 ( beş) adedi 1 (bir) seri oluşturduğundan ilk parti 5 (beş) adet, sonraki partilen serinin bozulmasına istinaden eczanenin siparişine göre teslim edilecektir. 37. kalem ilk partisi; 12 adedi ( aort-mitral) 1'er seri oluşturduğundan ilk teslimatta firma 12 ( oniki) adet (aort-mitral) olarak, diğer teslimattar serinin bozulmasına göre eczanenin siparişine göre teslim edilecektir. 46. kalem 1 (bir) seri olmasından dolayı tek seferde tamamı teslim edilecektir. 84. kalem1 (bir) seri olmasından dolayı tek seferde tamamı teslim edilecektir. 23. kalem malzeme seri oluşturduğundan dolayı tek seferde tamamı teslim edilecektir.
Çukurova Dr. Aşkım TÜFEKÇİ Devlet Hastanesi İçin: İhale konusu ürünler konsinye olarka teslim edilecektir. Konsinye usulü, hastaya ihtiyaç gösterilip gerekli idari işlemler bittikten ve ilgili birimce firmaya sipariş geçildikten sonra teslimat yapılır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana |
b) Tarihi ve saati | : | 30.04.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2010 tarih 2010/11 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin TC.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı) ibraz edilecektir. Yürürlükteki mevzuat gereği
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
İstekliler, hangi malzemeye fiyat verecek ise o malzemenin numunesini daha önce hastanede kullanılmış olsa bile kendi hazırlayacakları numune teslim tutanağı karşılığında ihale günü ihale komisyonuna tutanak karşılığı teslim edecektir. Numaraları farklı olsa dahi her kalem için ayrı numune getireceklerdir. Numunelerin üzerinde firma ismi, ihale sıra no ve malzemenin ismi okunaklı biçimde yazılacaktır. Teklif edilen kalemlere ait Numunesi olmayan firma hangi kalemde numunesi yok ise o kalem için değerlendirme dışı kalacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Adana İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi (Halk Bankası Gazipaşa Şubesindeki IBAN:TR760001200916500005000010 nolu hesaba doküman bedeli yatırılarak dekontu getirilerek) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.