• İhale No
    2013/36264
  • İhale Adı
    KVC SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    29 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KVC SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ

KVC Sarf Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/36264
1-İdarenin
a) Adresi:Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası:0322 455 70 26 - 0322 455 70 32
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@adanakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Çukurova Dr. Aşkım TÜFEKÇİ Devlet Hastanesinin ilgili depolarına yapılacaktır. (Genel Sekreterlikçe uygun görülmesi durumunda bağlı idarelereden ihtiyacı olan idarenin deposuna da teslimat yapılacaktır.)
c) Teslim tarihi:Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İçin; ihale konusu ürünler 6 (altı) parti halinde teslim edilecektir. İlk parti teslimatı sözleşmenin imzalanmasından sonra 10 (on) gün içinde yapılacaktır. Diğer teslimatlar da sözleşmenin imzalandığı sonraki aydan sonraki ikinci ayın ilk 5 (beş) günü içinde, dördüncü ayın ilk 5 (beş) günü içinde, altınca ayın ilk 5 (beş) günü içinde, sekinci ayın ilk 5 (beş) iş günü içinde, onuncu ayın ilk 5 (beş) günü içinde yapılacaktır. Hastanenin ihtiyacına göre acil durumlarda idare tarafından program dışında sipariş çekilmesi halinde 10 (on) gün içinde teslim edilecektir. Acil çekilen sipariş miktarı bir sonraki teslimat bakiyesinden düşülüp kalan bakiye teslimat programında belirtilen tarihte teslim edilecektir. Gerekli görülmesi halinde teslimat programında değişiklik yapılabilecek olup, yapılacak değişiklik yükleniciye tebliğ edilecektir. Ayrıca; 1,2,3,10 ve 25. kalemler değişik numaralardan set oluşturduğundan tek parti halinde teslim edilecektir. 11,32,83. kalemler set oluşturduğundan tamamı tek parti halinde teslim edilecektir. 12. kalem malzemenin 5 ( beş) adedi 1 (bir) seri oluşturduğundan ilk parti 5 (beş) adet, sonraki partilen serinin bozulmasına istinaden eczanenin siparişine göre teslim edilecektir. 37. kalem ilk partisi; 12 adedi ( aort-mitral) 1'er seri oluşturduğundan ilk teslimatta firma 12 ( oniki) adet (aort-mitral) olarak, diğer teslimattar serinin bozulmasına göre eczanenin siparişine göre teslim edilecektir. 46. kalem 1 (bir) seri olmasından dolayı tek seferde tamamı teslim edilecektir. 84. kalem1 (bir) seri olmasından dolayı tek seferde tamamı teslim edilecektir. 23. kalem malzeme seri oluşturduğundan dolayı tek seferde tamamı teslim edilecektir. Çukurova Dr. Aşkım TÜFEKÇİ Devlet Hastanesi İçin: İhale konusu ürünler konsinye olarka teslim edilecektir. Konsinye usulü, hastaya ihtiyaç gösterilip gerekli idari işlemler bittikten ve ilgili birimce firmaya sipariş geçildikten sonra teslimat yapılır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati:30.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler teklif ettikleri ürün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2010 tarih 2010/11 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin TC.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı) ibraz edilecektir. Yürürlükteki mevzuat gereği


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, hangi malzemeye fiyat verecek ise o malzemenin numunesini daha önce hastanede kullanılmış olsa bile kendi hazırlayacakları numune teslim tutanağı karşılığında ihale günü ihale komisyonuna tutanak karşılığı teslim edecektir. Numaraları farklı olsa dahi her kalem için ayrı numune getireceklerdir. Numunelerin üzerinde firma ismi, ihale sıra no ve malzemenin ismi okunaklı biçimde yazılacaktır. Teklif edilen kalemlere ait Numunesi olmayan firma hangi kalemde numunesi yok ise o kalem için değerlendirme dışı kalacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi (Halk Bankası Gazipaşa Şubesindeki IBAN:TR760001200916500005000010 nolu hesaba doküman bedeli yatırılarak dekontu getirilerek) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Abdominal Aort Stent Greft İliak Uzatma 10 Adet
Abdominal Aort Stent Greft Aortik Uzatma 15 Adet
Abdominal Aort Stent Greft Tek Gövdeli 15 Adet
Ablasyon Makası 50 Adet
ACT Kartuşu 5.000 Adet
Anestezi Devresi 600 Adet
Antibakteriel Kontaminasyon Paspası 10 Adet
AORT Kanül 200 Adet
AORT Stent Greft Balon Katater 5 Adet
AORT Stent Greft Kement Katater 15 Adet
AORT Stent Greft PTFE Kaplı Katater 3 Adet
AORTİK Kondiut Kapak 30 Adet
AORTİK Punch 600 Adet
AORTİK Root Kanül 650 Adet
AORTİK Tüp Greft 30 Adet
AORTİK Y Greft 30 Adet
Atrial Vent Katater 200 Adet
Bıodegradable Periferal Stent Seti 30 Adet
Biyolojik Doku Yapıştırıcısı 30 Adet
BY PASS Örtü Seti 200 Adet
CLİPS 10.000 Adet
Dacron Damar Grefti 15 Adet
Dikişsiz Stentsiz Bioprotez Aort Kalp Kapağı 5 Adet
DRENAJ Sistemler için İzolatör 3.000 Adet
Dublelüman Katater 15 Adet
Fogarty Embolektomi Katateri 80 Adet
Femoral Arter kanülü 30 Adet
Gliserin Jel Salınımlı Antimikrobiyal İzolatör 500 Adet
Hasta Silme Kesesi 1.200 Adet
Hava Çıkarma İğnesi 200 Adet
Hemodinamik Basınç Takip Seti-Açık Sistem 600 Adet
Hemostotik Valfli İntraducerSeaht 3 Adet
Hemofiltre Seti 50 Adet
Hidrofılik Guide Wire 30 Adet
İç Yama 30 Adet
İNTRAORTİK Balon Katateri 60 Adet
Kalp Kapağı Biyoprotez 30 Adet
KALP Kapağı Mitral-fort ( Bileaflet) (Rotatî 50 Adet
Kalp Pozisyoneri V 30 Adet
Kamera Kılıfı 3.000 Adet
Kapak Örtü Seti 50 Adet
Kollejon Hemostatik Patch 20 Adet
Kusma Torbası 200 Adet
Membran Oksijenatör 300 Adet
MiniSucker 700 Adet
Mitral Ring 5 Adet
Multiple Perfüzyon Adaptörü 700 Adet
Myokart Stabilazötörü 110 Adet
Oksijenatör Seviyesi Sensör Pedi 500 Adet
Ostial Kanül 100 Adet
Ototransfüzyon Seti 100 Adet
Pacamaker 2 Adet
Pacamaker Teli 250 Adet
Pediatrik/İnfant Aort Kanül 25 Adet
Pediatrik/İnfant Aortic Root Kanül 25 Adet
Pediatrik/İnfant CVP Katateri 25 Adet
Pediatrik/İnfant Desellüler Metrik Patch 3 Adet
Pediatrik/İnfant Düz DamarGrefti 20 Adet
Pediatrik / İnfant Düz Venöz Kanül 20 Adet
Pediatrik/İnfant L Venöz Kanül 30 Adet
Pediatrik / İnfant Hemofiltre Seti 20 Adet
Pediatrik / İnfant Isıtıcılı ve Nemlendiricili Ventilatör Seti 25 Adet
Pediatrik / İnfant İntra Aortic Balon Katateri 2 Adet
Pediatrik/infant Kalp Kapağı (Aort/Mitral) 2 Adet
Pediatrik/İnfant Membran Oksijenaratör 25 Adet
Pediatrik/İnfant PTFE Perikardiyal Menbran 5 Adet
Pediatrik / İnfant Tüp Set 25 Adet
Pediatrik/İnfant Vent Katater 25 Adet
Periferik Vasküler Balon Dilatasyon Katateri 30 Adet
Perikardial Sump 10 Adet
Perine Bölgesi Temizleme Seti 1.000 Adet
PTFE Damar Grefti 14 Adet
Radyofrekanslı Endovenöz Katater 100 Adet
Radyopak Metre 30 Adet
Retrogart Kardiyopleji Kanülü 200 Adet
Santral Venöz Katater Üç Lümenli 600 Adet
Saturasyon Probu 1.000 Adet
Steril Korumalı Cerrahi Önlük 50.000 Adet
Sternal Kablo İmpilantı 10 Adet
Subintimal PTA Balon Katater 5 Adet
Teflon Felt 60 Adet
Cerabral Oximetre Probu 150 Adet
TorasikStent Gretf Seti 3 Adet
Triküspit RİNG 5 Adet
Turnike Kit 2.000 Adet
TwoStage Venous Kanül 800 Adet
Uzatma Hattı (150 cm ) (800 mm hg .basınca dayanıklı )M/F PERFÜZÖR İÇİN 2.000 Adet
Uzatma Hattı (150 cm ) (800 mm hg .basınca dayanıklı )M/M cvp için 700 Adet
Ventilasyon Devresi ( DİSPOSABLE )lsıtıcılı 1.100 Adet
Ventilasyon Maskesi 5 Adet
YAĞ Ekartörü ( koroner arter için) 20 Adet
Hemostat Özellikli Mikro Diseksiyon İğnesi 400 Adet
Acil Hemodiyaliz Grefti 6*35 Cm 5 Adet
Vin Stripper (Meshli) 25 Adet
Biyolojik Membran İmplantı 30 Adet
ePTFE Heparin Bağlı Kendinden Ringli Stretch Vascular Greft 20 Adet