• İhale No
    138081
  • İhale Adı
    KYOCERA MARKA FOTOKOPİ MAKİNELERİNİN DRUMLARININ DEĞİŞİMİ VE YEDEK PARÇA ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2012 15:00
  • İdare
    MANİSA KIRKAĞAÇ 6. JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

KAYIT SIRA NUMARASI  24275
İŞİN TANIMI  KYOCERA MARKA FOTOKOPİ MAKİNELERİNİN DRUMLARININ DEĞİŞİMİ VE YEDEK PARÇA ALIMI
İŞİN MİKTARI  3 ADET
İHALENİN YAPILACAĞI YER  6 NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/KIRKAĞAÇ
İRTİBAT TELEFONLARI  0 236. 588 90 10 ( DAHİLİ : 63 65 )
İHALE KOMİSYONU  İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ  31 Mayıs 2012 Perşembe 15:00:00
GEÇİCİ TEMİNAT  YOK
TESLİM YERİ  6 NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/KIRKAĞAÇ
İHALE DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ 
ŞRT. PARA YATIRMA YERİ 
TEDARİK USULÜ  4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DOKÜMANININ  
GÖRÜLEBİLECEĞİ YER 
İHALE DOKÜMANININ 
TEMİN  EDİLECEĞİ YER 
TEKNİK ŞARTNAME  NUMARASI 
İHALE İLAN METNİ
İHTİYAÇ OLAN HİZMETE AİT EVSAF VE ÖZELLİKLER
1. ALINACAK MALZEMELER KIRKAĞAÇ 6’NCI J.KOMD.EĞT.A.K. ‘ LIĞINDAKİ MEVCUT ARIZALI FOTOKOPİ MAKİNELERİNİN BAKIM VE 
ONARIMINDA KULLANILACAKTIR.
2. BAKIM VE ONARIMDA KULLANILACAK YEDEK PARÇALAR MAKİNEYE AİT ORJİNAL PARÇALAR OLACAKTIR.
3. SATIN ALINACAK MALZEMELR YENİ VE HİÇ KULLANILMAMIŞ OLACAKTIR. İMALAT HATASI OLMAYACAK, TAŞIMA SIRASINDA HASAR 
GÖRMEMİŞ OLACAKTIR.
4. ALINACAK MALZEMELER, KULLANILDIĞI YERDEKİ FİZİKSEL VE FONKSİYONEL ÖZELLİKLERİNİ TAMAMEN YERİNE GETİRECEK 
ŞEKİLDE OLACAKTIR.
5. ALIMI YAPILACAK TÜM MALZEMELER İÇİN, GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE DOĞABİLECEK ( İŞLETME VE KULLANICI HATASI HARİÇ ) HER 
TÜRLÜ ARIZA, KUSUR VE NOKSANLAR İÇİN YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN EN AZ 1 ( BİR ) YILLIK GARANTİ BELGESİNİ 462 NU.LI 
TAŞINIR MAL SAYMANLIĞINA TESLİM EDİLECEKTİR.
6. MALZEMELER ALIMINDA HER TÜRLÜ MASRAF ( YÜKLEME, BOŞALTMA, İŞÇİLİK, NAKLİYE VB. ) YÜKLENİCİ FİRMAYA AİT OLACAKTIR.
7. İSTEKLİ FİRMALAR, İSTERLERSE ALINACAK MALZEMELERİ YERİNDE GÖREREK DE TEKLİF VEREBİLCEKLERDİR.
8. ALINACAK MALZEMELERİN BEDELİNİN ÖDENMESİ, MALZEMENİN ALINIP EVRAKLARININ TAMAMLANMASINI MÜTEAKİP 
YAPILACAKTIR.
9. ALINACAK YEDEK PARÇALAR FOTOKOPİ MAKİNESİNE FİRMA TARAFINDAN MONTAJI YAPILARAK FAAL HALDE TESLİM EDİLECEKTİR.
10. TEKLİFLER TOPLAM TUTAR ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLECEKTİR.

NOT : TEKLİFLERİN 31 MAYIS 2012 PERŞEMBE GÜNÜ SAAT 15.00 ’A KADAR FİRMA YETKİLİSİ VEYA KANUNİ VEKİLİ TARAFINDAN TESLİM EDİLMESİ VEYA BELGE GEÇER İLE GÖNDERİLMESİ RİCA OLUNUR. 

AÇIKLAMALAR
AÇIKLAMALAR
1. HİZMETİN YAPILACAĞI YER : 6 NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI KIRKAĞAÇ / MANİSA ’DIR.
2. TEKLİF BİR BÜTÜNDÜR. HİZMETİN TAMAMI BİR KİŞİDEN ALINACAKTIR. DEĞERLENDİRME GENEL TOPLAM ÜZERİNDEN YAPILACAKTIR. TEKLİFLER TÜRK LİRASI OLARAK BİLDİRİLECEKTİR.
3. VERİLECEK TEKLİFLER AÇIK VE NET YAZILACAK SİLİNTİ VE KAZINTI OLMAYACAK TEREDDÜTE MAHAL VERECEK BİLGİLER YAZILMAYACAKTIR.
4. ÖDENEK YOKLUĞUNDA YÜKLENİCİ MALİYE BAKANLIĞININ ÖDENEK SERBEST BIRAKMA ORANLARINA UYMAK VE ÖDEME EMRİNİ BEKLEMEK ZORUNDA OLUP, ÖDENEK GELİNCEYE KADAR ÖDEME TALEBİNDE BULUNULMAYACAKTIR. 
5. HİZMET ALINIP, MUAYENE KOMİSYONUNDA KABUL EDİLDİKTEN SONRA ÖDEMEYE ESAS YASAL BELGELERİN TANZİMİNİ MÜTEAKİP ÖDEME YAPILACAKTIR.
6. EK_MADDE : İHALE KONUSU İŞİN TAMAMI TEKLİF MEKTUBUMUZDA BELİRTİLEN HER BİR İŞ KALEMİ İÇİN TEKLİF ETTİĞİMİZ BİRİM FİYATLAR ÜZERİNDEN KDV HARİÇ TL. BEDEL KARŞILIĞINDA YAPMAYI KABUL VE TAAHHÜT EDERİM.
7. İRTİBAT TELEFONU : 0 236. 588 90 10 ( DAHİLİ : 63 65 ) BELGE GEÇER : 0 236 588 90 27
E-POSTA ADRESİ : IHLKOMEGT106@JANDARMA.GOV.TR

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim