• İhale No
    2011/116265
  • İhale Adı
    LABORATUAR CİHAZ VE GERECİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ağustos 2011 14:30
  • İdare
    KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Kars
  • İşin İli
    Kars
  • Yayın Tarihi
    03 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LABORATUAR CİHAZ VE GERECİ SATIN ALINACAKTIR
Kafkas Üniversitesi İdari Ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Laboratuar Cihazı ve Laboratuar Gereci alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/116265
1-İdarenin
a) Adresi : Sehitler Mahallesi Turan Çelik Caddesi, Rektörlük Hizmet Binasi 6
36100 Kars Merkez Kars
b) Telefon ve faks numarası : 4742251168 - 4742251166
c) Elektronik Posta Adresi : imidab@kafkas.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. kalemden 20.kaleme kadar (20.kalem dahil) olan 20 kalemlik
kısım Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürlüğüne,
21.kalemden 56.kaleme kadar olan ( 56.kalem dahil) 36 kalemlik kısım Kars Sağlık Yüksekokulu Müdürlüğüne ve 57. kalemden oluşan 1 kalemlik kısmı ise Veteriner Fakültesi Dekanlığına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : İhale üzerinde bırakılan yüklenci söz konusu 57 kalem Laboratuar Cihazı ve Laboratuar Gerecinden üzerinde kalan kısımları sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 45 gün içerisinde Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürlüğüne, Kars sağlık Yüksekokulu Müdürlüğüne ve Veteriner Fakültesi Dekanlığına teslim edeceklerdir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kafkas Üniversitesi Rektörlüğü / idari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
/ KA
b) Tarihi ve saati : 26.08.2011 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Adayın veya isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d)Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e)Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
Aday veya istekliler imalatçı olduklarını yukarıdak belgelerden birini sunarak tesvik edeceklerdir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Söz konusu 57 kalem Laboratuar Cihazı ve Laboratuar Gereçleri ile ilgili olarak;
1.sırada yer alan Su banyosu,
2.sırada yer alan Binoküler Mikroskop,
3.sırada yer alan Trinoküler Stereo Zoom Mikroskop,
5.sırada yer alan Hız Ayarlı Vorteks,
6.sırada yer alan Masa üstü Santrifüj,
7.sırada yer alan Mikrohematokrit Sanntrifüjü,
8.sırada yer alan ısıtıcılı Manyetik Karıştırıcı,
9.sırada yer alan Laboratuar Tipi pH metre,
10.sırada yer alan Ayarlanailir Mikro Pipetler,
11.sırada yer alan Mikrobiyolojik Emniyet Kabini,
12.sırada yer alan Elektronik Geri Bildirimli İleri Yaşam destek Mankeni,
20.sırada yer alan Terarlamalı Otomatik Pipet,
21.sırada yer alan Tansiyon Aleti ve Steteskop,
22.sırada yer alan kalem Tipi Dijital Derece ( Ateş Ölçer );
29.sırada yer alan Çocuk Tansiyon Aleti,
30.sırada yer alan Baskül,
31.sırada yer alan Dijital Bebek Tartısı,
40.sırada yer alan Fetal Dopler Cihazı,
42.sırada yer alan Kablosuz EKG Cihazı,
51.sırada yer alan Nebulizatör,
57.sırada ye alan Multıksan Spektrofotometre Cihazı için;
Fabrikasyon ve montaj ve işçilik hatalarına karşı en az 2 ( iki ) (*)yıl garantili olmalı, garanti süresinin
bitiminden itibaren en az 10 yıl ücreti karşılığı yedek parça ve servis garantisi verilmelidir.(**) (*) 22.sırada yer alan Kalem Tipi Dijital Derece ( Ateş Ölçer )'de garanti süresi 5 yıl olmalıdır.
(**) Garanti süreleri ile ilgili olarak Teknik Şartnamelerle İdari şartname arasında çelişki olması durumunda
İdari Şartname de belirtilen süreler dikkate alınacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Söz konusu 57 Kalem Laboratuar Cihazı ve Laboratuar Gereci ile ilgili olarak;
TS, EN,
CE Belgelerinden birisi ibraz edilecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Söz konusu 57 kalem Laboratuar Cihazı ve Laboratuar gereci ile ilgili olarak;
Her cihaz ve Gerecin katalogu, prospektüsü veya fotoğrafı ile Teknik Şartnamelerinin her maddesinin cevaplandırıldığı Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi verilecektir. Söz Konusu Teknik Şartnameye Uygunluk belgesi istekli firma tarafından kaşelenmiş ve imzalanmış olacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kafkas Üniversitesi
Rektörlüğü / idari ve Mali İşler daire Başkanlığı / KARS adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Kars Şubesi nezdindeki TR7100010001472615858650001 numaralı hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kafkas Üniversitesi Rektörlüğü / idari ve Mali İşler Daire Başkanlığı /
Kars adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim