• İhale No
    2011/45287
  • İhale Adı
    Laboratuar Sarf Malzeme (68 kalem)
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUAR SARF MALZEME (68 KALEM)
SAĞLIK BAKANLIĞI Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi

Laboratuar Sarf Malzeme (68 kalem)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/45287
1-İdarenin
a) Adresi:BAGLARBASI MAH. HASTANE CAD. NO: 6 63050 ŞANLIURFA MERKEZ ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143513285 - 4143517274
c) Elektronik Posta Adresi:ihale@sanliurfadogumhastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Laboratuarı
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp 31.03.2012 tarihine kadar hastane tıbbi sarf biriminin belirleyeceği tarih ve teslim programına göre peyderpey alım yapılıp her parti siparişinden sonra 5 (Beş) iş günü içerisinde mesai saatleri içerisinde istenilen miktarda malzeme ilgili sarf deposuna teslimatı yapılacaktır. Yüklenici teslimata gelmeden önce muayene komisyonundan randevu alarak randevu saatinde Hastanede bulunacaktır.Hastane idaresinin ve tıbbi sarf biriminin uygun gördüğü hallerde teslim edilecek miktarın az olması ya da sarfiyatın fazla olması durumlarında malın tamamı bir defada teslim alınabilir. Teslim programı dışında mal teslimi yapılmayacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İsteklilerin T.C. ilaç ve tııbbi cihaz ulusal bilgi bankası kaydını yaptırmış olduğunu ve teklif edilen cihaz ve sarf malzemelerin TITUBB´ da SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLI olduğunu gösterir belgeleri vermeleri zorunludur.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a) İstekliler teklif edecekleri ürünleri teknik şartnamelerdeki esaslara göre numuneleri ihale günü ve ihale saatine kadar getirip, Hastanemiz satın alma biriminde görevli personele tutanak ve imza karşılığında teslim edilerek, tutanağın 1 nüshasını ihale dosyasında sunulacaktır. Ürün numuneleri Hastanemiz ihale komisyonu tarafından incelenip uygunlukları sağlanacaktır. Numunesi getirilmeyen ürünler ve komisyonumuz tarafından uygun bulunmayan ürünler değerlendirmeye alınmayarak ihale dışı bırakılacaktır.



b) Ürünler ile ilgili katalog, Broşür, Tanıcı Belgeler ihale dosyasında verilecektir.



c) İstekliler ürünlerinin teknik şartnameye uygunluklarını madde madde belirterek, ihale dosyalarında TEKNİK ŞARTNAMEYE cevap vereceklerdir.Teknik Şartnemeye madde madde cevap verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

75 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMİKASİN DİSKİ 2,00 KUTU
AMOKSİLİN+KLAVÜNİK ASİT DİSKİ 2,00 KUTU
AMPİSİLİN DİSKİ 2,00 KUTU
AMPİSİLİN / SULBAKTAM DİSKİ 2,00 KUTU
AZTREONAM DİSKİ 2,00 KUTU
BACİTRASİN ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
SEFAZOLİN DİSKİ 2,00 KUTU
SEFOTAKSİM DİSKİ 2,00 KUTU
SEFEPİM DİSKİ 2,00 KUTU
SEFOPRAZOM - SULBAKTAM 2,00 KUTU
SEFOKSİTİN DİSKİ 2,00 KUTU
SEFTAZİDİM DİSKİ 2,00 KUTU
SEFTRİAKSON DİSKİ 2,00 KUTU
SEFUROKSİM DİSKİ 2,00 KUTU
KLORAMFENİKOL DİSKİ 2,00 KUTU
SİPROFLOKSASİN DİSKİ 2,00 KUTU
KLİNDAMİSİN DİSKİ 2,00 KUTU
COLİSTİN DİSKİ 2,00 KUTU
GENTAMİSİN DİSKİ 2,00 KUTU
GENTAMYCİN YÜKSEK DÜZEY ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
ERİTROMİSİN DİSKİ 2,00 KUTU
FUCİDİK ASİT ANTİBİYOGRAM DSİKİ 2,00 KUTU
FOSFOMYCİN ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
İMİPENEM DİSKİ 2,00 KUTU
LİNEZOLİD ANTİBİYORAM DİSKİ 2,00 KUTU
MEROPENEM DİSKİ 2,00 KUTU
NETİLMİSİN DİSKİ 2,00 KUTU
NİTROFURANTOİN DİSKİ 2,00 KUTU
NOVOBİOCİN ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
OFLOXACİN DİSKİ 2,00 KUTU
OKSASİLİN DİSKİ 2,00 KUTU
PENİSİLİN G DİSKİ 2,00 KUTU
PİPERASİLİN / TAZOBAKTAM DİSKİ 2,00 KUTU
VANKOMİSİN DİSK 2,00 KUTU
TEİKOPLANİN DİSKİ 2,00 KUTU
OPTOKİN ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
TETRASİKLİN DİSKİ 2,00 KUTU
TRİMETHOPRİM - SULFAMET AKSAZOL DİSKİ 2,00 KUTU
SEFTAZİDİM - KLAVULANAT 2,00 KUTU
MİNOCYCLİNE ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
RİFANMPİSİN DİSKİ 2,00 KUTU
CEFOTAXİM CUAVULANAT ANTİBİYOGRAM DİSKİ 2,00 KUTU
OKSİDAZ 100,00 TEST
MANULEL BAKTERİ TANIMLAMA KİTİ ENTERİK 25,00 ADET
MANULEL BAKTARİ TANIMLAMA KİTİ NON- ENTERİK 25,00 ADET
KOYUN KANLI AGAR 2500,00 ADET
EMB AĞAR BESİYER 2500,00 ADET
ÇUKULATA BESİYERİ 2500,00 ADET
MÜLLER HİNTON AĞAR 1500,00 ADET
KOYUN KANLI MÜLLER HİNTON BESİYERİ 300,00 ADET
TRİPLE SUGAR İRON AGAR 300,00 ADET
ÜRE A AGAR 300,00 ADET
MİO TÜP BESİYERİ 300,00 ADET
SİMON SİTRAT AGAR 300,00 ADET
PYR TESTİ 100,00 ADET
SALMONELLA TH TÜP 300,00 MLİTRE
SALMONELLA TO TÜP 300,00 MLİTRE
SALMONELLA TH LAM 100,00 MLİTRE
STERİL EKÜVYON ÇUBUĞU 1000,00 ADET
STUART BESİYERİ (TRANSPORT BESİYERİ ) 1000,00 ADET
OTOMATİK KAN KÜLTÜR ŞİŞESİ 2500,00 ADET
GRAM BOYAMA SETİ 3,00 ADET
ZİEHL-NİELSEN (KULLANIMA HAZIR) 1,00 ADET
TRİPTİK SOY BROTH TÜP BESİYERİ 1000,00 ADET
PASTÖR PİPETİ 1000,00 ADET
KOAGÜLOZ TESTİ 300,00 TEST
KOVAKS AYRACI 2,00 ŞİŞE
HİDROJEN PEROKSİK (PEROKSİDAZ BLOK ) 2,00 ŞİŞE