ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
44 KISIM LABORATUAR SARF MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/86236 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143182400 - 4143182420 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 44 Kısım Laboratuvar Sarf Malzemesi Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | 1-Mehmet Akif İnan Devlet Hastanesi 2-Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi 3-Balıklıgöl Devlet Hastanesi 4-Siverek Devlet Hastanesi 5-Viranşehir Devlet Hastanesi 6-Ceylanpınar Devlet Hastanesi 7-Birecik Devlet Hastanesi 8-Akçakale Devlet Hastanesi 9-Suruç Devlet Hastanesi 10-Harran Devlet Hastanesi 11-Hilvan Devlet Hastanesi 12-Halfeti Devlet Hastanesi 13-Bozova Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, Sözleşme süresi içerisinde Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarelerin talebi üzerine verilecek siparişler, sipariş yazısının ilgili firmaya tebliğinden itibaren en geç 7 (yedi) gün içerisinde ilgili idarenin sarf deposuna teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey veya bir defada alım yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) Şanlıurfa |
b) Tarihi ve saati | : | 28.03.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, Sağlık Müdürlüğü tarafından verilen “satış yeri yeterlilik belgesi” ne sahip olmalı ve bu belgeyi ihale teklif dosyasında sunmalıdırlar.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise; Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise; |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
A- İstekliler ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Sayıları Listesi" nde belirtilen sayıda numune vereceklerdir. Numuneleri ihale saatinden önce Genel Sekreterlik 4. Kat Mali Hizmetler Birimine, üzerinde firma adı ve ürünün sıra numarasının belirtildiği bir etiket yapıştırarak numune teslim formu ile teslim edeceklerdir. B- İstekliler ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Sayıları Listesi" nde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardanherhangi birini) istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardan herhangi birini) sunacaklardır. C- İhale komisyonu gerekli gördüğü kalemlerde (numune listesinde numune istenmese dahi) daha sonra numune isteyebilir. İstekliler istenilen numuneyi ve teknik desteği temin etmek zorundadır. Temin etmeyen isteklilerin o kaleme ait vermiş oldukları teklif değerlendirmeye alınmayacaktır. D- Numune verilecek ürünler için; 1.Numune tablosunda numune verilmesi gerektiği belirtildiği halde numunesi olmayan veya tabloda belirtilen miktar kadar numune vermeyen, 2.Verilen numunedeki marka ile UBB de sunmuş olduğu marka aynı olmayan, 3.Verilmiş olan UBB ile teklif edilen ürün içeriği farklı olan, 4."Numune Sayıları Listesi" nde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardanherhangi birini) istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardan herhangi birini) sunmayan, 5. Numuneleri teknik şartname maddelerine uygun olmayan istekliler ilgili kalemden elenir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi / Şanlıurfa [İstekliler ihale dokümanı satış bedeli tutarını Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bank A.Ş İpekyol Şubesi IBAN-TR 30 0001 2001 3210 0005 1000 04 nolu kurumsal hesabına (ihale kayıt numarası belirtilerek ve doküman bedeli olduğuna ilişkin kayıt düşülerek) yatırdıklarına dair dekontu idareye sunmak suretiyle ihale dokümanını satın alabilirler.] adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Antibiyotik Diskleri (50'lik disk içeren kartuş fiyatı verilecektir.) | 1.300 | adet |
Bakteri Saklama Besiyeri Boncuklu | 8 | adet |
Bakteri Tanımlama Kiti Manuel | 800 | adet |
Brucella Aglütinasyon Testi-Coombslu | 12.300 | adet |
Brucella Rose Bengal Antijeni (10 ml) | 415 | adet |
Brucella Tüp Aglütinasyon Antijeni (200 ml) | 71 | adet |
Cam Deney Tüpü (16*100 mm Yuvarlak Tabanlı) | 8.000 | adet |
Eküvyon Çubuğu (Jelli) | 26.000 | adet |
Eküvyon Çubuğu (Pamuklu) | 17.500 | adet |
Ependorf Tüpü Kapaklı | 15.000 | adet |
Gaita Kabı Kaşıklı | 78.000 | adet |
Gaita Kabı Kaşıksız | 2.000 | adet |
Gaitada Gizli Kan Testi | 27.050 | adet |
Giemsa Boyası (500 ml) | 15 | adet |
Gram Boyama Takımı (4*500 ml'lik, 4'lü takım fiyatı verilecektir.) | 14 | adet |
İdrar Bardağı Steril | 58.000 | adet |
İdrar Torbası Steril Bebek (Kız-Erkek) | 54.500 | adet |
İmmersiyon Yağı (500 ml) | 7 | adet |
Kan Alma Torbası Tekli | 495 | adet |
Kan Nakil Poşeti | 850 | adet |
Katalaz Testi (100 ml) | 3 | adet |
Lam 25x75mm (50'lik 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) | 3.820 | adet |
Lam Rodajlı 25x75mm (50'lik 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) | 3.600 | adet |
Lamel 22x22 mm (100'lük 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) | 3.870 | adet |
Lamel 24x24 mm (100'lük 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) | 30.000 | adet |
May Grünwald Boyası (500 ml) | 9 | adet |
Oksidaz | 11 | adet |
Otomatik Pipet (100-1000 µl) | 8 | adet |
Otomatik Pipet (10-100 µl) | 6 | adet |
Otomatik Pipet Ucu (Sarı, Mavi) | 108.000 | adet |
Öze Steril Disposable | 55.500 | adet |
Parafilm | 57 | adet |
Pastör Pipeti | 5.000 | adet |
Pyr Testi | 400 | adet |
Rotavirüs-Adenovirüs Antijen Testi | 11.750 | adet |
Spermiyogram Enjektörü | 6.000 | adet |
Şeker Ölçüm Stribi | 690.000 | adet |
Tüp EDTA'lı | 1.500 | adet |
Tüp Lityum Heparinli | 1.000 | adet |
Vakumlu İdrar Bardağı Tüpü (Set Halinde) | 100.000 | adet |
Vankomisin E Test (100 Testlik 1 kutu fiyatı verilecektir.) | 10 | adet |
VDRL Test | 16.700 | adet |
Petri Besiyeri-Çikolatamsı Agar | 2.000 | adet |
Petri Besiyeri-Emb Agar+Ss Agar | 6.100 | adet |
Petri Besiyeri-Koyun Kanlı Agar | 5.900 | adet |
Petri Besiyeri-Koyun Kanlı Mueller Hinton Agar | 1.500 | adet |
Petri Besiyeri-Koyun Kanlı+Emb Agar | 55.000 | adet |
Petri Besiyeri-Mueller Hinton Agar | 10.000 | adet |
Petri Besiyeri-VRE Kromojenik Agar | 10.300 | adet |
Tüp Besiyeri-İndol Besiyeri | 550 | adet |
Tüp Besiyeri-Mr/Vp Buyyonu | 350 | adet |
Tüp Besiyeri-Selenit F Besiyeri | 300 | adet |
Tüp Besiyeri-Simmons Citrate Agar | 550 | adet |
Tüp Besiyeri-Tree Sugar Iron (Tsı) Agar | 550 | adet |
Tüp Besiyeri-Trıptıc Soy Broth Besiyeri | 1.200 | adet |
Tüp Besiyeri-Urea Agar Base | 550 | adet |