• İhale No
    2017/86236
  • İhale Adı
    LABORATUAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mart 2017 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    02 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

44 KISIM LABORATUAR SARF MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/86236
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 44 Kısım Laboratuvar Sarf Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-Mehmet Akif İnan Devlet Hastanesi 2-Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi 3-Balıklıgöl Devlet Hastanesi 4-Siverek Devlet Hastanesi 5-Viranşehir Devlet Hastanesi 6-Ceylanpınar Devlet Hastanesi 7-Birecik Devlet Hastanesi 8-Akçakale Devlet Hastanesi 9-Suruç Devlet Hastanesi 10-Harran Devlet Hastanesi 11-Hilvan Devlet Hastanesi 12-Halfeti Devlet Hastanesi 13-Bozova Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, Sözleşme süresi içerisinde Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarelerin talebi üzerine verilecek siparişler, sipariş yazısının ilgili firmaya tebliğinden itibaren en geç 7 (yedi) gün içerisinde ilgili idarenin sarf deposuna teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey veya bir defada alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 28.03.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, Sağlık Müdürlüğü tarafından verilen “satış yeri yeterlilik belgesi” ne sahip olmalı ve bu belgeyi ihale teklif dosyasında sunmalıdırlar.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler, ihale dosyasında sunulacaktır. Sunmayan firmaların teklifleri değerlendirilmeye alınmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

A- İstekliler ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Sayıları Listesi" nde belirtilen sayıda numune vereceklerdir.  Numuneleri ihale saatinden önce Genel Sekreterlik 4. Kat Mali Hizmetler Birimine, üzerinde firma adı ve ürünün sıra numarasının belirtildiği bir etiket yapıştırarak numune teslim formu ile teslim edeceklerdir.

B- İstekliler ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Sayıları Listesi" nde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardanherhangi birini) istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardan herhangi birini) sunacaklardır.

C- İhale komisyonu gerekli gördüğü kalemlerde (numune listesinde numune istenmese dahi) daha sonra numune isteyebilir. İstekliler istenilen numuneyi ve teknik desteği temin etmek zorundadır. Temin etmeyen isteklilerin o kaleme ait vermiş oldukları teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

D- Numune verilecek ürünler için;

1.Numune tablosunda numune verilmesi gerektiği belirtildiği halde numunesi olmayan veya tabloda belirtilen miktar kadar numune vermeyen, 

2.Verilen numunedeki marka ile UBB de sunmuş olduğu marka aynı olmayan,

3.Verilmiş olan UBB ile teklif edilen ürün içeriği farklı olan,

4."Numune Sayıları Listesi" nde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardanherhangi birini) istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardan herhangi birini) sunmayan,

5. Numuneleri teknik şartname maddelerine uygun olmayan istekliler ilgili kalemden elenir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi / Şanlıurfa [İstekliler ihale dokümanı satış bedeli tutarını Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bank A.Ş İpekyol Şubesi IBAN-TR 30 0001 2001 3210 0005 1000 04 nolu kurumsal hesabına (ihale kayıt numarası belirtilerek ve doküman bedeli olduğuna ilişkin kayıt düşülerek) yatırdıklarına dair dekontu idareye sunmak suretiyle ihale dokümanını satın alabilirler.] adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Antibiyotik Diskleri (50'lik disk içeren kartuş fiyatı verilecektir.) 1.300 adet
Bakteri Saklama Besiyeri Boncuklu 8 adet
Bakteri Tanımlama Kiti Manuel 800 adet
Brucella Aglütinasyon Testi-Coombslu 12.300 adet
Brucella Rose Bengal Antijeni (10 ml) 415 adet
Brucella Tüp Aglütinasyon Antijeni (200 ml) 71 adet
Cam Deney Tüpü (16*100 mm Yuvarlak Tabanlı) 8.000 adet
Eküvyon Çubuğu (Jelli) 26.000 adet
Eküvyon Çubuğu (Pamuklu) 17.500 adet
Ependorf Tüpü Kapaklı 15.000 adet
Gaita Kabı Kaşıklı 78.000 adet
Gaita Kabı Kaşıksız 2.000 adet
Gaitada Gizli Kan Testi 27.050 adet
Giemsa Boyası (500 ml) 15 adet
Gram Boyama Takımı (4*500 ml'lik, 4'lü takım fiyatı verilecektir.) 14 adet
İdrar Bardağı Steril 58.000 adet
İdrar Torbası Steril Bebek (Kız-Erkek) 54.500 adet
İmmersiyon Yağı (500 ml) 7 adet
Kan Alma Torbası Tekli 495 adet
Kan Nakil Poşeti 850 adet
Katalaz Testi (100 ml) 3 adet
Lam 25x75mm (50'lik 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) 3.820 adet
Lam Rodajlı 25x75mm (50'lik 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) 3.600 adet
Lamel 22x22 mm (100'lük 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) 3.870 adet
Lamel 24x24 mm (100'lük 1 Kutu Fiyatı verilecektir.) 30.000 adet
May Grünwald Boyası (500 ml) 9 adet
Oksidaz 11 adet
Otomatik Pipet (100-1000 µl) 8 adet
Otomatik Pipet (10-100 µl) 6 adet
Otomatik Pipet Ucu (Sarı, Mavi) 108.000 adet
Öze Steril Disposable 55.500 adet
Parafilm 57 adet
Pastör Pipeti 5.000 adet
Pyr Testi 400 adet
Rotavirüs-Adenovirüs Antijen Testi 11.750 adet
Spermiyogram Enjektörü 6.000 adet
Şeker Ölçüm Stribi 690.000 adet
Tüp EDTA'lı 1.500 adet
Tüp Lityum Heparinli 1.000 adet
Vakumlu İdrar Bardağı Tüpü (Set Halinde) 100.000 adet
Vankomisin E Test (100 Testlik 1 kutu fiyatı verilecektir.) 10 adet
VDRL Test 16.700 adet
Petri Besiyeri-Çikolatamsı Agar 2.000 adet
Petri Besiyeri-Emb Agar+Ss Agar 6.100 adet
Petri Besiyeri-Koyun Kanlı Agar 5.900 adet
Petri Besiyeri-Koyun Kanlı Mueller Hinton Agar 1.500 adet
Petri Besiyeri-Koyun Kanlı+Emb Agar 55.000 adet
Petri Besiyeri-Mueller Hinton Agar 10.000 adet
Petri Besiyeri-VRE Kromojenik Agar 10.300 adet
Tüp Besiyeri-İndol Besiyeri 550 adet
Tüp Besiyeri-Mr/Vp Buyyonu 350 adet
Tüp Besiyeri-Selenit F Besiyeri 300 adet
Tüp Besiyeri-Simmons Citrate Agar 550 adet
Tüp Besiyeri-Tree Sugar Iron (Tsı) Agar 550 adet
Tüp Besiyeri-Trıptıc Soy Broth Besiyeri 1.200 adet
Tüp Besiyeri-Urea Agar Base 550 adet