• İhale No
    2015/128387
  • İhale Adı
    LABORATUAR SARF VE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2015 10:30
  • İdare
    Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUAR SARF VE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

53 KALEM LABORATUAR SARF VE CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/128387
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762164001 - 2762243401
c) Elektronik Posta Adresi : usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 53 KALEM LABORATUAR SARF VE CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra malzemeler 31/12/2015 tarihine kadar peyder pey teslim alınacak olup Müdürlüğümüz Ambar Birimine 10 (on) iş günü içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK
b) Tarihi ve saati : 27.10.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen tıbbi sarf ve tıbbi cihaz malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firmalar ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar  teklif ettiği 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,34.,35 ve 36. kalemler için numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR270001200978200005000038 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SICAKLIK VE BAĞIL NEM ÖLÇER 40 adet
KİT SAKLAMA DOLABI 1 adet
ŞARJLI PİPET POMPASI 2 adet
EL TERMİNALİ 10 adet
M-CP BESİYERİ 1.500 adet
BİLE ESCULİN AZİDE BESİYERİ 300 adet
TSA BESİYERİ 1.500 adet
NÜTRİENT BESİYERİ 60 adet
KİNG B BESİYERİ 20 adet
MAYA EKSTRAT BESİYERİ 400 adet
ASETAMİT BROTH BESİYERİ 20 adet
PEPTONLU SU 1.000 adet
KOVAKS AYRACI 3 adet
AMONYAK 2 litre
İLETKENLİK ÇÖZELTİSİ 2 adet
0.2 mic. MEMBRAN FİLTRE 1.800 adet
AMPİSİLİN 2 kutu
SEFAZOLİN 2 kutu
GENTAMİSİN(10'luk) 2 kutu
AMİKASİN 2 kutu
SEFOKSİTİN 2 kutu
SEFUROKSİM 2 kutu
SEFTRİAKSON 2 kutu
SEFEPİM 2 kutu
İMİPENEM 2 kutu
MEROPENEM 2 kutu
SEFTAZİDİM 2 kutu
AZTREONAM 2 kutu
NETİLMİSİN 2 kutu
TOBRAMİSİN 2 kutu
SİPROFLOKSASİN 2 kutu
OFLOKSASİN 2 kutu
AMOKSASİLİN KLAVULANİK ASİT 2 kutu
AMPİSİLİN SULBAKTAM 2 kutu
TRIMETOPRIM SULFAMETAKSAZOL 2 kutu
PİPERASİLİN TAZOBAKTAM 2 kutu
SEFAPERAZON SULBAKTAM 2 kutu
KAN GRUBU ANTİ A 80 şişe
KAN GRUBU ANTİ B 80 şişe
KAN GRUBU ANTİ D 100 şişe
BİYOLOJİK ACİL DURUM KİTİ 4 takım
KİMYASAL ACİL DURUM KİTİ 4 takım
DİSTİLE SU CİHAZI FİLİTRESİ 12 adet
SANTRİFÜJ İÇİN GODE 1 takım
TİTRANT 2 adet
BAKIR İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
ALÜMİNYUM İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
NİTRAT İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
NİTRİT İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
AMONYUM İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
DEMİR İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
TOPLAM ALKALİNİTE İÇİN STANDART SOLÜSYON 1 adet
09 Ekim 2015

DÜZELTME İLANI

LABORATUAR SARF VE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

LABORATUAR SARF VE CİHAZ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2015/128387
1- İdarenin
a) Adresi:Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762164001 - 2762243401
c) Elektronik posta adresi:usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :06.10.2015 - 2952
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):Kamu İhale Bülteni - 06.10.2015
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
İhale İlanının"4.3.2" tedarik edilecek malların numuneleri,katologları,fotografları ile teknik şartnameye cevapları içeren doküman :
Teklif veren firmalar ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif ettiği 5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,38.,39 ve 40. kalemler için numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir.Söz konusu numuneler üzerine firma ismini belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.