UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU
53 KALEM LABORATUAR SARF VE CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/128387 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2762164001 - 2762243401 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 53 KALEM LABORATUAR SARF VE CİHAZ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra malzemeler 31/12/2015 tarihine kadar peyder pey teslim alınacak olup Müdürlüğümüz Ambar Birimine 10 (on) iş günü içerisinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK |
b) Tarihi ve saati | : | 27.10.2015 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
Teklif edilen tıbbi sarf ve tıbbi cihaz malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu) |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif veren firmalar ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif ettiği 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,34.,35 ve 36. kalemler için numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR270001200978200005000038 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SICAKLIK VE BAĞIL NEM ÖLÇER | 40 | adet |
KİT SAKLAMA DOLABI | 1 | adet |
ŞARJLI PİPET POMPASI | 2 | adet |
EL TERMİNALİ | 10 | adet |
M-CP BESİYERİ | 1.500 | adet |
BİLE ESCULİN AZİDE BESİYERİ | 300 | adet |
TSA BESİYERİ | 1.500 | adet |
NÜTRİENT BESİYERİ | 60 | adet |
KİNG B BESİYERİ | 20 | adet |
MAYA EKSTRAT BESİYERİ | 400 | adet |
ASETAMİT BROTH BESİYERİ | 20 | adet |
PEPTONLU SU | 1.000 | adet |
KOVAKS AYRACI | 3 | adet |
AMONYAK | 2 | litre |
İLETKENLİK ÇÖZELTİSİ | 2 | adet |
0.2 mic. MEMBRAN FİLTRE | 1.800 | adet |
AMPİSİLİN | 2 | kutu |
SEFAZOLİN | 2 | kutu |
GENTAMİSİN(10'luk) | 2 | kutu |
AMİKASİN | 2 | kutu |
SEFOKSİTİN | 2 | kutu |
SEFUROKSİM | 2 | kutu |
SEFTRİAKSON | 2 | kutu |
SEFEPİM | 2 | kutu |
İMİPENEM | 2 | kutu |
MEROPENEM | 2 | kutu |
SEFTAZİDİM | 2 | kutu |
AZTREONAM | 2 | kutu |
NETİLMİSİN | 2 | kutu |
TOBRAMİSİN | 2 | kutu |
SİPROFLOKSASİN | 2 | kutu |
OFLOKSASİN | 2 | kutu |
AMOKSASİLİN KLAVULANİK ASİT | 2 | kutu |
AMPİSİLİN SULBAKTAM | 2 | kutu |
TRIMETOPRIM SULFAMETAKSAZOL | 2 | kutu |
PİPERASİLİN TAZOBAKTAM | 2 | kutu |
SEFAPERAZON SULBAKTAM | 2 | kutu |
KAN GRUBU ANTİ A | 80 | şişe |
KAN GRUBU ANTİ B | 80 | şişe |
KAN GRUBU ANTİ D | 100 | şişe |
BİYOLOJİK ACİL DURUM KİTİ | 4 | takım |
KİMYASAL ACİL DURUM KİTİ | 4 | takım |
DİSTİLE SU CİHAZI FİLİTRESİ | 12 | adet |
SANTRİFÜJ İÇİN GODE | 1 | takım |
TİTRANT | 2 | adet |
BAKIR İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
ALÜMİNYUM İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
NİTRAT İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
NİTRİT İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
AMONYUM İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
DEMİR İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
TOPLAM ALKALİNİTE İÇİN STANDART SOLÜSYON | 1 | adet |
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/128387 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2762164001 - 2762243401 |
c) Elektronik posta adresi | : | usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 06.10.2015 - 2952 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | Kamu İhale Bülteni - 06.10.2015 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |