• İhale No
    2018/365397
  • İhale Adı
    LABORATUVAR CİHAZI İLE MAKİNE VE TEÇHİZAT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    24 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUVAR CİHAZI İLE MAKİNE VE TEÇHİZAT SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

Muhtelif Laboratuvar Cih ile Makine ve Teçhizat Alımı (16 Kısım) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/365397
1-İdarenin
a) Adresi : Manisa Celal Bayar Üniversitesi Rektörlüğü Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Yerleşkesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı 45040 Yağcılar YUNUSEMRE/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : 2362011205 - 2362011442
c) Elektronik Posta Adresi : idari-mali@cbu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Muhtelif Laboratuvar Cih. ile Makine ve Teçhizat Alımı (16 Kısım)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. , 2. , 3. , 4.. ve 5. kısım Alaşehir MYO'ya 6. , 7. ve 13. kısmın 4. kalemi Soma MYO'ya 8. kısım Sarıgöl MYO'ya 9. , 10. ve 11. kısm Akhisar MYO'ya 12. kısım Turgutlu MYO'ya 13. kısmın 1. , 2. , 3. kalemi ve 14. Kısım Hasan Ferdi Turgutlu Teknoloji Fakültesine 15. Kısmın 1. 2. 3. 4. 5. kalemi Protokol Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğüne, 15. kısmın 6. ve 7. kalemi Fen Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölümüne, 15. Kısmın 8. kalemi Kırkağaç MYO'ya 15. kısmın 9. kalemi ve 13. kısmın 5. kalemi Tıp Fakültesi Dekanlığına, 16. kısım Gördes MYO'ya teslimatı yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Makine teçhizat ve Cihazların teslim süresi sözleşme imzalandıktan sonra 75 takvim günü mesai bitimine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Manisa Celal Bayar Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Toplantı Salonu Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Yerleşkesi Yunusemre/ MANİSA
b) Tarihi ve saati : 07.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhale kısımlarına ait teknik şartnamelerde satıs sonrası servis, bakım ve onarım hizmetlerine ilişkin belgeler istenilmiş ise teklif dosyasında isteklilerce  sunulacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler tarafından teklif ettikleri mallara ilişkin katalog veya broşür verilecektir.( İsteklilerce teklif edilen ürün işaretlenecektir.)
b) İstekliler tarafından teklif edilen mallara ilişkin marka ve model beyanı verilecektir.( İsteklilerce Onaylı Olacaktır.)
c) İstekliler tarafından teklif ettikleri mallara ait teknik şartnamelere cevap verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 5 (yüzde beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa Celal Bayar Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Yerleşkesi Yunusemre/ MANİSA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası - Manisa Şubesi IBAN: TR48 0001 0001 8840 1982 9250 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa Celal Bayar Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Yerleşkesi Yunusemre/ MANİSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Penetrometre (Meyve Sertlik Ölçüm Cihazı) 1 adet
El Tipi Refraktometre, 0,2 % Brix (0 - 32 % Brix) 2 adet
Mini Thermal Cycler PCR için 1 adet
Sıvı Azot İkmal Tankı 1 adet
Horizontal Mini Elektroforez Tankı 1 adet
Elektroforez için Güç Kaynağı 1 adet
PH Metre 1 adet
EC Metre 1 adet
Öğrenci Binocular Mikroskop + 5 MP Kamera ile Set 1 adet
Biyomedikal Eğitim Seti 1 adet
Servo Step Motor Eğitim Seti 1 adet
Serigrafi Kurutma Rafı (75x105) 1 adet
Total Station 1 adet
Otomatik Nivo ve Seti 2 adet
Alüminyum Alet Sehpası 10 adet
Alüminyum Mira 10 adet
Carbon Clean Cihazı 1 adet
Yem- Premiks Karıştırıcı 1 adet
Şarjlı Matkap 1 adet
PLC 1 adet
PLC Ekranı 1 adet
Kombine Malafa Çektirmeli 2 adet
Mandrenli Başlık 2 adet
Torna Kater Seti 1 adet
Pens Başlığı Er Tip 2 adet
Pens Takımı Çektirmeli 1 adet
Döner Punta 2 adet
Kılavuz Pafta Takımı 1 adet
Lazer Metre 1 adet
Üflemeli Vakumlu Hava Kompresörü (1400W) 2 adet
Mobil Takım Dolabı (142 parça malzemeli) 1 adet
Gazaltı Kaynak Tüpü 1 adet
Su Foseptik Bıçaklı Dalgıç Pompa 1 adet
Bileme Taşı ve Tezgahı 1 adet
El İşi Tezgahı 2 adet
Metal İşleri Tezgahı 5 adet
Tesfiye İşleri Tezgahı 4 adet
Öğrenci Taburesi 57 adet
Full HD Video Kamera 1 adet
Yedek Batarya ( Kameraya Uygun) 1 adet
Yedek Pil (2500 mAh AA Pil) 16 adet
Hafıza kart( 32 Gb 2000X SDHC kart) 2 adet
Zoom Kontrol Kiti 1 adet
Üçayak (Tripod) 1 adet
Fotoğraf Kopya Standı 1 adet
Sunum Kumandası 10 adet
Fotoğraf Makinesi 1 adet
Yer Tipi Premix Brülörlü Yoğuşmalı Kazan 1 adet