• İhale No
    2011/95739
  • İhale Adı
    LABORATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    29 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LABORATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Pamukkale Üniversitesi İdari Ve Mali İşler Daire Başkanlığı
42 Kalem Laboratuvar Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/95739
1-İdarenin
a) Adresi : Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire
Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli Merkez Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2582962101 - 2582962330
c) Elektronik Posta Adresi : imid@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dekanlığı, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu Müdürlüğü Kınıklı Kampüsü, Denizli Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü Çamlık Kampüsü Denizli
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihte işe başlanır.Yüklenici ihale konusu malın tamamını sözleşme tarihinden itibaren 90 gün içinde teslim edecektir. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: İhale konusu
mal, teslim süresi içinde bu şartnamenin 2. maddesi ç bendinde belirtilen adrese teknik şartnameye uygun, montajı yapılmış, çalışır durumda tek parti halinde teslim edilecektir. Bu iş için ayrıca nakliye ücreti ödenmeyecektir. Teslimat mesai günlerinde ve mesai saatleri içinde yapılacaktır. Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı/işi, sözleşme ve ihale dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedel dahilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymayarak, burada belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi halinde yüklenici, İdarenin ve üçüncü şahısların tüm zararlarını karşılamak zorundadır. Yüklenici, İş için gerekli tüm mal ve diğer kullanılması gerekli montaj malzeme ve ekipmanlarının ambalajlanmalarından, yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından,
boşaltılmalarından, depolanmalarından ve korunmalarından sorumlu olacaktır. Malzemelerin taşınması sırasında meydana gelebilecek hasarların sonuçlarından Yüklenici sorumlu olacaktır Ancak işin en geç 31/12/2011 tarihinde bitirilmesi esastır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü/İdari ve Mali İşler Daire
Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli
b) Tarihi ve saati : 21.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait katalogları yada numuneleri teklif ekinde sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her türlü Tıbbi ve Medikal Cihaz satımı veya üretimi işi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pamukkale Üniversitesi
Rektörlüğü/İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini halk bankası denizli şb. Iban no:TR44 0001 2009
3520 0006 0000 12 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman
bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü/İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇALKALAMALI SU BANYOSU (TİP 1) 1,000 Adet
VORTEKS CİHAZI 2,000 Adet
DİJİTAL ISITICILI MANYETİK KARIŞTIRICI 1,000 Adet
AKM SETİ VE VAKUM POMPASI 1,000 Adet
TERMOREAKTÖR (KOİ CİHAZI) 1,000 Adet
GPS ALETİ 10,000 Adet
JEOLOG PUSULASI 20,000 Adet
TAŞINABİLİR ULTRAVİYOLE LAMBA 5,000 Adet
ÖZGÜL AĞIRLIK ÖLÇER 4,000 Adet
TAHTA MAKET KRİSTAL SİSTEMLERİ SETİ 4,000 Adet
LABORATUVAR TİPİ ÇEKER OCAK (TİP 1 ) 3,000 Adet
ÇEKER OCAK (TİP 2) 1,000 Adet
ROTARY EVAPORATÖR 1,000 Adet
ÇALKALAMALI SU BANYOSU (TİP 2 ) 1,000 Adet
ULTRASOUND CİHAZI 1,000 Adet
KOMBİNE ELEKTROTERAPİ CİHAZI 2,000 Adet
ELEKTROTERAPİ CİHAZI 1,000 Adet
EMG BIOBEEDBACK VE EMG BİOFEEDBACK + STİMÜLASYON CİHAZI 1,000 Adet
TEDAVİ YATAĞI 5,000 Adet
STİMÜLATÖR CİHAZI 1,000 Adet
PİNCHMETRE 1,000 Adet
DİJİTAL ALGOMETRE 1,000 Adet
DUMBELL SETİ 1,000 Adet
HOT PACK CİHAZI 1,000 Adet
İKİ NOKTA DİSKRİMİNATÖR 1,000 Adet
LORDOZ KİFOZ ÖLÇER 1,000 Adet
100 MHz DİJİTAL OSİLASKOP 1,000 Adet
PLC EĞİTİM SETİ ( 14 GİRİŞ 10 ÇIKIŞ ) 5,000 Adet
ANALİTİK HASSAS TERAZİ 1,000 Adet
KÜL FIRINI 1,000 Adet
ETÜV STERİLİZATÖR ( MİKROİŞLEMCİ ) 1,000 Adet
MASATİPİ ABBE REFRAKTOMETRE 1,000 Adet
pH METRE 1,000 Adet
DC TEKLİ GÜÇ KAYNAĞI 5,000 Adet
(SİNYAL) FONKSİYON JENERATÖRÜ 5,000 Adet
20 Hz OSİLASKOP 5,000 Adet
ÇOKLU ISITICILI MANYETİK KARIŞTIRICI 2,000 Adet
OTOMATİK PİPET 3,000 Adet
ÇALKALAYICILI SU BANYOSU 1,000 Adet
ELEK 2,000 Adet
LABORATUVAR TİPİ HT -TÜPLÜ NUMUNE BOYAMA MAKİNESİ 1,000 Adet
SU AKTİVİTE CİHAZI 1,000 Adet