• İhale No
    2016/391710
  • İhale Adı
    LABORATUVAR CİHAZLARI VE EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUVAR CİHAZLARI VE EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR

GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

LABORATUVAR CİHAZLARI VE EKİPMANLARI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/391710
1-İdarenin
a) Adresi : Eskişehir Yolu 9. km. 06530 Lodumlu Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 258 88 06 - 0 312 258 88 65
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Dört kısım Laboratuvar Cihazları ve Ekipmanları alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı - Pendik Veteriner Kontrol Enstitüsü - Etlik Merkez Veteriner Kontrol Enstitüsü
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanıp işe başlanılmasını müteakip 120 gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Mali Hizmetler Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. km. Lodumlu Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 08.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

      ICP-MS Cihazı ihalesine teklif verecek istekliler, kendi adına veya anlaşmalı olduğu firma adına düzenlenmiş TSE hizmet yeterlilik belgesini veya Gümrük ve Ticarat Bakanlığı satış sonrası hizmet yeterlilik belgesini vereceklerdir.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

ICP-MS Cihazı ihalesine katılacak istekliler, teklif ettiği cihazın ulusal veya dengi uluslararası standarta uygunluğunu gösteren TSE, TSEK, ISO,VDE, FDA, IES, TÜV, UL ve buna benzer belgelerinden en az birisini vereceklerdir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

        Bütün kısımlar için istekliler, teknik şartnamenin tüm maddelerine cevap verecek ve bu şartları sağladığını katologda, broşür üzerinde,  gerekirse ilgili belge ekleri ile gösterecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Mali Hizmetler Daire Başkanlığı (Doküman bedeli Halk Bankası Ankara Emek Şubesi TR 17 0001 2009 4010 0016 0000 80 IBAN numaralı Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının Özel Hesabına yatırılacaktır.) Eskişehir Yolu 9. km. Lodumlu Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Mali Hizmetler Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. km. Lodumlu Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Otomatik Katı Faz Ekstraksiyon ( SPE ) Sistemi 5 adet
Yüksek Çözünürlüklü Kuadrupol-Orbitrap Kütle Spektrometre Cihazı 2 adet
ICP-MS Cihazı 2 adet
Otomatik PH Ayarlama Robotu Ekipmanları 1 adet
PH Robotu İlave Autosempler ve Ekipmanları 1 adet