• İhale No
    2012/126858
  • İhale Adı
    LABORATUVAR DONANIM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Ekim 2012 14:30
  • İdare
    BOZOK ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Yozgat
  • İşin İli
    Yozgat
  • Yayın Tarihi
    17 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LABORATUVAR DONANIM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
B o zo k Üniv er sit esi İda ri Ve M a li İşler Da ire B a şka nl ığ ı
21 Kalem Laboratuvar Donanım Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/126858
1-İda re nin
a) Adresi : Atatürk Yolu 7. Km Bozok Üniversitesi Erdoğan Akdağ Kampüsü
66200 Merkez Yozgat Merkez/Yozgat
b) Telefon ve faks numarası : 3542421078 - 3542421084
c) Elektronik Posta Adresi : idari.mali@bozok.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bozok Üniversitesi Kampüsü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra aynı gün içerisinde işe başlanacak olup iş 60 gün içerisinde tamamlanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bozok Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 08.10.2012 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi verilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Ürünleri üreten veya bayi kanalı ile teklif verecek firmaların ISO 9001-2008 kalite sistem belgesi, Türk Standart Enstitüsü’nden TS 13005 Laboratuar mefruşatı ve ekipmanları hizmet yeterlilik belgesi ve ahşap ve metal laboratuar mobilya sistemleri tasarım, imalat ve montaj konusunda Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’ndan garanti belgesi ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgesini idaremize ibraz etmek zorundadır. Ayrıca tezgahlarda, Laboratuar fittingleri ile ilgili teknik şartnamede istenilen tüm kalite belgeleri ve test raporlarıda ihale dosyasında bulunmak zorundadır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Laboratuvar tefruşatı ve donanım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bozok Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Yozgat Şubesi IBAN:TR590001200978500006000002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bozok Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
450X75X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
390X75X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
333X60X90 CM KENAR TEZGAH 2 Adet
585X60X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
402X150X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
295+120X75X90 CM KENAR TEZGAH 2 Adet
140X75X90 CM KENAR TEZGAH 2 Adet
475+167X75X90 CM KENAR TEZGAH 2 Adet
265X75X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
261X75X90 CM KENAR TEZGAH 2 Adet
492X75X90 CM EYVELİ KENAR TEZGAH 2 Adet
300X75X90 CM KENAR TEZGAH 2 Adet
263X75X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
454+173X75X90 CM KENAR TEZGAH 1 Adet
150X85X235 CM KENAR ÇEKEROCAK 2 Adet
BOY VE GÖZ DUŞU 2 Adet
KİMYASAL SAKLAMA DOLABI 20 Adet
METAL RAF 76 Adet
ARŞİV DOLABI 12 Adet