• İhale No
    2012/124864
  • İhale Adı
    LABORATUVAR HİZMET SUNUMUNA İLİŞKİN KİT KARŞILIĞI NEFELOMETRE CİHAZI TEMİNİ İŞİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Eylül 2012 10:00
  • İdare
    İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ( Göğüs Hastalıkları Hastanesi )
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    14 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LABORATUAR HİZMET SUNUMUNA İLİŞKİN KİT KARŞILIĞI NEFELOMETRE CİHAZI TEMİNİ İŞİ
İz mir Dr. Sua t Sere n Gö ğ üs H a st a lıkla rı Ve Cer ra hi si Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Laboratuar Hizmet Sunumuna İlişkin Kit Karşılığı Nefelometre Cihazı Temini İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/124864
1-İda re nin
a) Adresi : Gazıler Cad. 331 Yenişehir Konak/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324333333 - 2324330808
c) Elektronik Posta Adresi : gogushast@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Laboratuar Malzemeleri Deposu
c) Teslim tarihi : Firma ile idare arasında sözleşme imzalandıktan sonra 01.01.2013 tarihinde işe başlanacak ilgili birimin siparişine istinaden 31.12.2013 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve
Araştırma Hastanesi B Blok 3. Kat İhale Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 25.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
* İstekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi
*isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu
*isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi
*isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından düzenlenmiş ve teklif ettiği ürüne ait yerli malı belgesi
*Tıbbi cihaz üreticisi OEM (Original Equipment Manafacturer-Orjinal Malzeme Üreticisi )tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliği kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
*İstekli firmaların teklif ettikleri cihazlar ve kitlere ilişkin sağlık bakanlığı ulusal bilgi bankasında üretici, tedarikçi yada bayi kaydı bulunacaktır. Firma tanımlayıcı numarası yada bayi numarası teklifle birlikte sunulacaktır
*Teklif edilecek tıbbi cihaz niteliğindeki tüm ürünler sağlık bakanlığı ulusal bilgi bankasına kayıtlı olacaktır. Sağlık bakanlığı ulusal bilgi bankası barkod numaralarını teklifle birlikte sunulacaktır.
*Firma teklif ettiği ürünlerin UBB kayıt aşamasında olması veya kapsam dışı olması halinde kalite güvence
belgelerinin veya uygunluk deklorasyonlarını teklif dosyasında sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
*İstekli firmalar teklif edilen malzemenin ihale dökümanlarında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile teknik bilgilerin yer aldığı katologları veya benzeri tanıtım materyalleri ihale dosyasında sunacaklardır.
*İstekli firmalar Teknik Şartnameye cevaplarını içeren dökümanlarını ihale dosyasında sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Dr. Suat Seren
Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi B Blok 3. Kat Satın Alma/İhale Odası adresinden
satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve
Araştırma Hastanesi B Blok 3. Kat Satın Alma/İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (yetmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle