• İhale No
    2011/24194
  • İhale Adı
    Laboratuvar Malzemeleri
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mart 2011 15:00
  • İdare
    GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUVAR MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü

Laboratuvar Malzemeleri
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/24194
1-İdarenin
a) Adresi:Akay Caddesi No:3 Bakanlıklar 06100 ÇANKAYA ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3124256847 - 3124186318
c) Elektronik Posta Adresi:kemalo@kkgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.kkgm.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enst.Md Etlik./ ANKARA
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren en geç 30 (otuz) takvim günü içinde mallar (cihazlar) teslim edilecektir. Malın teslim yeri Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü Etlik/ANKARA’dır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad. No: 3 Toplantı Salonu Bakanlıklar/ANKARA
b) Tarihi ve saati:16.03.2011 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


1) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

Aşağıdaki belgelerden herhangi biri isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge olarak kabul edilir.

- İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

- İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi

2) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, (Yetkili satıcı veya temsilci, satıcısı veya temsilcisi olduğu imalatçı firmanın imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeleri ayrıca sunacaktır.)


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


(1) İstekliler, alım konusu malın özelliğini göz önünde bulundurarak, satış sonrası servis, bakım ve onarım hizmetlerine yönelik yetki ve kapasiyete sahip olmalı ve bu durumu belgelendirmelidir. Satış sonrası servis, bakım ve onarım hizmetlerini sunacak yetkili servisler Türkiyede bulunmalı yetkili servislerin adı, adresi ve telefon numaralarını içeren imzalı bir liste ile yetkili servislerden alınmış olan taahhütname sunulmalıdır.

(2) İş ortaklığında ortaklardan biri, birkaçı veya tümü ortaklık oranlarına bakılmaksızın birinci fıkrada belirtilen yeterlik kriterini sağlayabilir.

(3) Alıma konu mal, imalat ve montaj hatalarına karşı en az iki yıl garantili olmalıdır. Garanti süresi içinde gerek yedek parça değişimi gerekse bakım ve onarıma ait servis hizmetleri için herhangi bir ücret ödenmez. Alıma konu malın, garanti süresi içinde onarımının mümkün olmaması veya onarılmış olsa bile verimli çalışmadığının tespit edilmesi halinde mal değiştirilir veya tazmin edilir. Garanti süresinin bitiminden itibaren malın yedek parça ve servis hizmetleri 10 yıl süre ile istekli tarafından karşılanır. İstekli, bizzat kendi veya yetkili servisleri aracılığı ile bu hizmeti karşılayacağını taahhüt eder ve yetkili servislerin adı ve adreslerini bir liste halinde sunar.

(4) Garanti süresi içerisinde meydana gelen arıza veya olumsuzluğun giderilmesi sırasında geçen süre garanti süresine eklenecek ve süresi içerisinde giderilemeyen arızalardan doğacak zararlar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

(5) Cihazda herhangi bir arıza meydana gelmesi halinde, teknik şartnamede belirtilen süre içerisinde arızanın giderileceğini beyan eden taahhütname verilecektir. Taahhütname hem imalatçı firma hem de yetkili satıcı firma tarafından verilecektir.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


1. ISO 9001 belgesi sunulacaktır. (İmalatçı, yetkili temsilci veya yetkili satıcılara ait ISO 9001 belgesi sunulur. İstekli imalatçı firma ise imalatçı firmaya ait ISO 9001 belgesi aranır. İstekli yetkili temsilci veya yetkili satıcı ise; hem yetkili temsilci veya yetkili satıcıya ait ISO 9001 belgesi hem de imalatçı firmaya ait ISO 9001 belgesi aranır. Yetkili temsilci veya yetkili satıcıya ait ISO 9001 belgesinin bulunmaması halinde imalatçı firmaya ait ISO 9001 belgesinin ibrazı yeterli görülür.)

2. Cihazı ve kiti teklif eden isteklinin TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi (geçerlilik süresi dolmamış) veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı onaylı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (geçerlilik süresi dolmamış) bulunacaktır.

3. Cihazın tümüne ilişkin standartlara uygunluk belgesi (Yerli üretim ise TSE veya TSEK, yabancı üretim ise tabi olduğu ilgili uluslar arası DIN, TUV, CE vb. ve IQ/OQ standartlardan birisine ait belge) bulunacaktır. Ayrıca cihazın sahip olduğu sertifikalar ISO 17025 sistemine uygun olmalıdır.



Standartlara uygunluk belgeleri hakkında teknik şartnamede ayrıntılı açıklama yapılmıştır.

 


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


(1) Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf ayrı ayrı veya birlikte sunulur.

(2) İş ortaklığında teklif edilen mal esas alınarak ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından teklif edilen mala ilişkin olarak ön yeterlik şartnamesinde veya idari şartnamede yapılan düzenleme çerçevesinde; numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf sunulur.

(3) Mala ait kataloglar, fotoğraflar ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlarının yetersiz kalması durumunda teklif mektubunda yer alan “…………………..üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.” ifadesi gereğince malın teknik şartnameye uygun olarak verileceği kabul edilmiş sayılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad.No:3 Kat:4 No:401-404 Bakanlıklar/ANKARA İhale dokümanı satış bedeli Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğünün veznesine veya T.C.Merkez Bankası Ankara Şubesi nezdindeki TR850000100100000350121016 hesabına yatırılabilir. İhale dokümanı satış bedelini yatıranlar ihale dokümanı alabilir. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad. No: 3 Kat:4 No: 401-404 Bakanlıklar/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Mikrobiyolojik İnkübatör 3,00 Adet
Santrifüj 1,00 Adet
Orbital Çalkalayıcı 1,00 Adet