İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Üniversitemiz Deneysel Araştırma ve Uygulama Merkezi ihtiyacı için aşağıda belirtilen 16 kalem malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/480935 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Incivez Mahallesi Üniversite Caddesi 01 67100 ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3722911100 - 3722577399 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@beun.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 16 kalem Laboratuvar Malzemesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Tıp Fakültesi Dekanlığı Esenköy / Kozlu / ZONGULDAK |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici firma sözleşme imzalandıktan sonra en geç 30 gün içerisinde uhdesinde kalan malzemeleri eksiksiz olarak teslim etmek zorundadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Üniversitemiz Farabi Kampüsü Memur Yemekhanesi 3. Kat - Zonguldak |
b) Tarihi ve saati | : | 18.10.2018 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Malzeme Listesinde 1. ve 6. kalemler arası tüm kalemler (6. kalem dahil) için, teklif edilen ürünü tanıtıcı katalog, broşör vb. belgeler verilecekdir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat: 3 İncivez / ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Zonguldak Şubesi TR880001000131450965855211 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubes,i Kat:3 İncivez / ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
9 cm Düz Küt / Küt Makas | 5 | adet |
7 cm Düz Forceps | 5 | adet |
9 cm Eğri (Açı 45) Forceps | 5 | adet |
7 cm Eğri Forceps | 5 | adet |
12 cm Düz Dişli Forceps | 5 | adet |
Dolap 80x190x50 cm (kapak camlı) | 4 | adet |
Dolap 80x190x50 cm (kapak normal) | 4 | adet |
Paslanmaz Çelik Palet 80x120 cm | 18 | adet |
Tel Raf 150x183x60 cm | 2 | adet |
Masa 80x150x75 cm | 4 | adet |
Masa 60x60x100 cm | 1 | adet |
Mayo Masa | 1 | adet |
Elbise Dolabı 215x170x50 cm | 2 | adet |
Yatay Malzeme Dolabı (170x100x50 cm) | 1 | adet |
Dikey Malzeme Dolabı (100x200x50 cm) | 1 | adet |