• İhale No
    752243
  • İhale Adı
    Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    28 Mart 2014 10:00
  • İdare
    Adana Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    11 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

T.C.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

Adana Devlet Hastanesi

 

Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemelerin, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu 22-d maddesi kapsamında aşağıda yazılı İdari Şartlarda alınması kararlaştırılmıştır. İstenen malzeme firmanızca belirtilen şartlarla karşılanabiliyorsa, hazırlanacak teklif mektuplarının “Adana Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi’ne belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilmesi gerekmektedir.

 

Teklif Verme Tarihi 28/03/2014 Saati: 10:00

İDARİ ŞARTLAR

1. İstenilen her türlü belge teklif mektubu ile birlikte verilmelidir. Belge eksiği olan teklifler kesinlikle değerlendirmeye alınmayacaktır.

2.İmalat gerektirmeyip, piyasadan hazır halde alınıp satılan malzemeler için, siparişin isteklinin eline ulaşmasını müteakip en geç 5 (beş ) gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir. İmalat gerektiren malzemeler için ise teslimat süresi teklif mektubunda ayrıca belirtilecektir.

     3. Teklif mektubunda, Teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır, Teklif edilen birim

fiyata KDV hariçtir ibaresi rakam veya yazı ile açıkça belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.

Teslim süresi Proforma fatura da gün olarak belirtilecektir. Gün Olarak belirtilmeyen Süreler

Gün Olarak Değerlendirilecek olup hafta sonu ve tatil günleri bu süreye dahil edilecektir.

4.Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde isteklinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdün yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.

5 Ödemeler hastanemiz gelir durumuna göre 2 no’lu Döner Sermaye Saymanlığınca, KDV dahil 3.000 TL’ye kadar olan faturaların ödemesi 30 gün, KDV dahil 3.000 TL üzerinde olan faturaların ödemesi 120 gün içerisinde yapılmakta olup, peşin ödeme yapılması ve gecikme cezası ödenmesi, söz konusu değildir. Damga vergi kesintisi     %o 9,48 uygulanmaktadır.

6.. Söz konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

7. Doğrudan Temin ilan edilen tarih ve saatte isteklilerden faks yoluyla alınan tekliflerin değerlendirilmesi ile sonuçlandırılacaktır..

8.Teklifler 28.03.2014 saat 10.00’a kadar hastanemiz satın alma(doğrudan temin) birimine verilmelidir.

 

S.NO    MALZEME ADI                                                                                                           MİKTARI

  1. MÜELLER HİNTON AGAR 500 GR TOZ BESİYER                                                         1 ADET
  2. MÜELLER HİNTON AGAR (12 CM PETRİ HAZIR BESİYERİ)                                          500 ADET
  3. PETRİ KUTUSU (STERİL) 12 CM                                                                                  500 ADET
  4. İDRAR KÜLTÜR KABI                                                                                                 2000 ADET

 

 

MÜELLER-HİNTON AGAR TEKNİK ŞARTNAMESİ

  1. Besiyerleri orijinal ambalajında olmalıdır.
  2. Petri kutuları 12 cm lik olmalıdır.
  3. Her kutunun üzerinde besiyerinin hazırlanış formülü ve prosedürü yazılmalıdır.
  4. Kutunun üzerinde besiyerinin saklama koşulları ve son kullanım tarihi yazılmalıdır.
  5. Besiyerleri üreten firmaların CE belgeleri bulunmalı. Bu belge ve sertifikaların TÜRKAK tarafından onaylı belgesi bulunmalıdır.
  6. Katı besiyerlerin agar oranları ekime uygun sertlikte olmalıdır. Ekime uygun olmayanlar yenisiyle değiştirilmelidir.
  7. Müeller-Hinton besiyeri CLSI kurallarına uygun kalitede olmalıdır. (Ph, Çinko, magnezyum, kalsiyum katyonları açısından uygunluk)
  8. Besiyerlerinin son kullanım tarihleri laboratuara teslim tarihinden itibaren en az bir ay olmalıdır.
  9. Besiyerleri laboratuarın talebi doğrultusunda periyodik aralıklarla peyderpey teslim edilmelidir.
  10. Petriler laboratuar tarafından test edildikten sonra kabul edilecektir.

 

 

 

 

NOT: UBB BARKOD NUMARASI YAZILACAKTIR.

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

Adana Devlet Hastanesi

 

            Hastanemizin ihtiyacı olan malzeme/yapım işi/hizmet alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesi uyarınca doğrudan temin usulü ile temin edilecektir. Birim fiyat teklif mektubunuzun Hastanemiz Satın alma Birimine (Doğrudan Temin Birimi) ulaştırmanız hususunda gereğini rica ederim.                                                                                                                                                                                                                                ….…./…...../2014

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Mustafa GÖREZ

                                                                                                                                                                              İdari ve Mali Hiz. Müdürü

TEKLİF MEKTUBU

S.N

Birim Fiyata Esas İş Kalemin Adı

Miktarı

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEKNİK ŞARTNAMESİ EKTEDİR. FİYATLAR TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE VERİLECEKTİR.

 

 

 

 

 

ÜRÜN TESLİM SÜRESİ: 3 GÜN

 

 

 

 

Dikkat Edilecek Hususlar ve Alım Şartları

Son Teklif Verme Süresi:           ….…/..…./2014             Saat: .….:…..

  1. Teklif edilen Fiyat KDV hariç olacaktır.
  2. Mal/Hizmet ve Yapım işlerinde gerekli tüm nakliye işlemleri yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
  3. Alıma Hile, desise, Vaid, tehdit, nüfuz kullanma suretiyle fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun ilgili hükümleri uygulanacaktır.
  4. Malzeme teklifinde teklifte belirtilen kalite ve marka esas alınacak, benzer, muadili vb. malzemeler kabul edilmeyecektir.
  5. Bu mektupta birden fazla malzeme için teklif gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek, değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinden veya ayrı ayrı yapılacaktır.
  6. Verilen süre içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
  7. Teklif veren firma yukarıda yazılı tüm şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
  8. Faks yolu ile teklif kabul edilecektir.

Adres   : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer SABANCI Cad. Seyhan / ADANA

İrtibat Tel            : 0 (322) 321 57 52 / 1022-1023

İrtibat Fax           : 0 (322) 322 83 30

 

                                                                                                             Kaşe           İmza           Tarih

 

Haberler

Hastanemiz Eski Hizmet binasında Poliklinik Hizmeti Vermektedir.

 

Algoloji ( AĞRI ) Polikliniğimiz Hizmete Girmiştir.

 

16 Kesitli Tomografi Ünitemiz hizmete girmiştir.

 

Doğankent Polikliniğimiz Hizmete Açılmıştır.

 
 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim