T.C.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Adana Devlet Hastanesi
Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemelerin, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu 22-d maddesi kapsamında aşağıda yazılı İdari Şartlarda alınması kararlaştırılmıştır. İstenen malzeme firmanızca belirtilen şartlarla karşılanabiliyorsa, hazırlanacak teklif mektuplarının “Adana Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi’ne belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilmesi gerekmektedir.
Teklif Verme Tarihi 28/03/2014 Saati: 10:00
İDARİ ŞARTLAR
1. İstenilen her türlü belge teklif mektubu ile birlikte verilmelidir. Belge eksiği olan teklifler kesinlikle değerlendirmeye alınmayacaktır.
2.İmalat gerektirmeyip, piyasadan hazır halde alınıp satılan malzemeler için, siparişin isteklinin eline ulaşmasını müteakip en geç 5 (beş ) gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir. İmalat gerektiren malzemeler için ise teslimat süresi teklif mektubunda ayrıca belirtilecektir.
3. Teklif mektubunda, Teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır, Teklif edilen birim
fiyata KDV hariçtir ibaresi rakam veya yazı ile açıkça belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.
Teslim süresi Proforma fatura da gün olarak belirtilecektir. Gün Olarak belirtilmeyen Süreler
Gün Olarak Değerlendirilecek olup hafta sonu ve tatil günleri bu süreye dahil edilecektir.
4.Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde isteklinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdün yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.
5 Ödemeler hastanemiz gelir durumuna göre 2 no’lu Döner Sermaye Saymanlığınca, KDV dahil 3.000 TL’ye kadar olan faturaların ödemesi 30 gün, KDV dahil 3.000 TL üzerinde olan faturaların ödemesi 120 gün içerisinde yapılmakta olup, peşin ödeme yapılması ve gecikme cezası ödenmesi, söz konusu değildir. Damga vergi kesintisi %o 9,48 uygulanmaktadır.
6.. Söz konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.
7. Doğrudan Temin ilan edilen tarih ve saatte isteklilerden faks yoluyla alınan tekliflerin değerlendirilmesi ile sonuçlandırılacaktır..
8.Teklifler 28.03.2014 saat 10.00’a kadar hastanemiz satın alma(doğrudan temin) birimine verilmelidir.
S.NO MALZEME ADI MİKTARI
MÜELLER-HİNTON AGAR TEKNİK ŞARTNAMESİ
NOT: UBB BARKOD NUMARASI YAZILACAKTIR.
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Adana Devlet Hastanesi
Hastanemizin ihtiyacı olan malzeme/yapım işi/hizmet alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesi uyarınca doğrudan temin usulü ile temin edilecektir. Birim fiyat teklif mektubunuzun Hastanemiz Satın alma Birimine (Doğrudan Temin Birimi) ulaştırmanız hususunda gereğini rica ederim. ….…./…...../2014
Mustafa GÖREZ
İdari ve Mali Hiz. Müdürü
TEKLİF MEKTUBU
S.N |
Birim Fiyata Esas İş Kalemin Adı |
Miktarı |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TEKNİK ŞARTNAMESİ EKTEDİR. FİYATLAR TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE VERİLECEKTİR. |
|
|
|
|
|
ÜRÜN TESLİM SÜRESİ: 3 GÜN |
|
|
|
|
Dikkat Edilecek Hususlar ve Alım Şartları
Son Teklif Verme Süresi: ….…/..…./2014 Saat: .….:…..
Adres : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer SABANCI Cad. Seyhan / ADANA
İrtibat Tel : 0 (322) 321 57 52 / 1022-1023
İrtibat Fax : 0 (322) 322 83 30
Kaşe İmza Tarih
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|