KAYSERİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
25 Kalem Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2018/675185 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | KAYSERİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Hunat Mahallesi Nuh Naci Yazgan Caddesi No: 2 38050 MELİKGAZİ/KAYSERİ |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3522226996 - 3522211151 |
ç) Elektronik Posta Adresi | : | kayseri@saglik.gov.tr |
d) İhale dokümanının görülebileceği adres | : | Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası 29. Nolu Oda - Sanayi Mahallesi Hastane Caddesi No:87 1. Blok Kocasinan/Kayseri (Kayseri Devlet Hastanesi Kampüsü 1. Blok) |
e) İhale dokümanının görülebileceği / görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu işin/alımın
a) Adı | : | 25 Kalem Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 25 Kalem Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Kayseri İl Sağlık Müdürlüğüne Bağlı Sağlık Tesisleri; (Develi Hatice-Muammer Kocatürk İlçe Devlet Hastanesi, Bünyan İlçe Devlet Hastanesi, Yahyalı İlçe Devlet Hastanesi, Tomarza Yaşar Karayel İlçe Devlet Hastanesi, Pınarbaşı İlçe Devlet Hastanesi, İncesu İlçe Devlet Hastanesi, Yeşilhisar İlçe Devlet Hastanesi) |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren 12 (on iki ) ay içerisinde 3 (Üçer)'er aylık periyotlar halinde 4 partide yapılacaktır. İlk parti sözleşme imzalanmasından itibaren 15 (on beş) gün içerisinde kurumlarla irtibata geçilerek kurum talebi ve stok durumlarına göre teslim edilecektir. Diğer partiler yükleniciye en az 15 (on beş) gün önce bildirim yapmak kaydı ile malzemelerin istemi yapılarak teslimatı yapılacaktır. Öngörülemeyen durumlar olması halinde idarece en az 15 (on beş)gün önce bildirim yapmak kaydı ile idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 08.01.2019 - 10:00 |
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı | : | 08.01.2019 10:00 - 08.01.2019 14:00 |
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat | : | 08.01.2019 - 14:00 |
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası 29. Nolu Oda - Sanayi Mahallesi Hastane Caddesi No:87 1. Blok Kocasinan/Kayseri (Kayseri Devlet Hastanesi Kampüsü 1. Blok) |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler: |
İsteklilerin, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünleri teklif etmeleri halinde Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği İl Sağlık Müdürlüklerinden alınmış "Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi" İdari Şartnamenin 31. maddesi gereği Tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçtikten sonra İdari şartnamenin 7.9. maddesine uygun olarak idaremizin belirlediği tarihe kadar ihale komisyonuna sunulacaktır; bu belgeyi sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
a) İstekliler teklif ettikleri ürünlerden; ihtiyaç listesinin 1., 2., 3., 4., 5., 6., 9., 10., 11., 12., 13., 15.,16., 17., 18., 20. ve 24., kalemleri için her bir kaleme ayrı ayrı en az 1 (bir) adet, ihtiyaç listesinin 25. kalemi için 2 (iki) adet numuneyi İdari Şartnamenin 31. maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçildiğinde bu şartnamenin 7.9. maddesine uygun olarak idaremizin belirlediği tarihe kadar ihale komisyonuna sunacaklardır. Sunulacak numunelerin üzerinde ürün adı, ihale sıra numarası ve ÜTS kodu yazılı bir şekilde orijinal ambalajında sunacaktır. Orijinal ambalajında sunulamayan numune olması halinde teslim edilen numune üzerinde ambalaj bilgileri(marka, ÜTS ve referans numarası) bulunacak şekilde tutanakla birlikte teslim edilecektir. Numuneler; teknik şartnamede belirtildiği şekilde, teknik şartnamede değerlendirme şekli belirtilmemişse denenerek değerlendirilir. b) İstekliler teklif ettikleri ürünlerden ihtiyaç listesinin 8. kalemi için istenen katalogu İdari Şartnamenin 31. maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçildiğinde bu şartnamenin 7.9. maddesine uygun olarak idaremizin belirlediği tarihe kadar ihale komisyonuna sunacaklardır. İdarece belirlenecek süresi içerisinde sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. c) İsteklinin yukarda sayılanlarla birlikte; Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olduğunu tevsik edici belge. İsteklinin teklif edilen ürünün, imalatçısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösterir ÜTS'ne kayıtlı olduğunu tevsik edici belge. Teklif edilen ürünün ihale sıra numarasını, ürünün adını, markasını ve ÜTS'ne kayıtlı ürün (barkot) numaralarını gösterir liste. Teklif edilen ürünün Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt zorunluluğu olmaması halinde yukarda sayılan belgeler aranmayacak olup; ürünün kapsam dışı olması halinde teklif edilen ürünün üreticisinin veya ithalatçısının kapsam dışı beyanı esas alınacak olup bu durumu gösteren belgeleri İdari Şartnamenin 31. maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçildiğinde bu şartnamenin 7.9. maddesine uygun olarak idaremizin belirlediği tarihe kadar ihale komisyonuna sunacaklardır. Bu belgeyi idarece belirlenecek süresi içerisinde sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.d) (c) bendinde istenilen belgeler ve listenin değerlendirilmesi sonucunda ürün barkod numarası ile yapılan ÜTS sorgulama sonucu teklif edilen ürünün Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olmadığının tespit edilmesi halinde ilgili kaleme ait teklif değerlendirme dışı tutulacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve indirilmesi:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihalede aşırı düşük teklif sorgulaması yapılmayacak ve ihale teklif fiyatı en düşük geçerli teklif sahibi istekli üzerinde bırakılarak sonuçlandırılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Otomatik Pipet Ucu Mavi | 53.500 | adet |
Otomatik Pipet Ucu Sarı | 113.500 | adet |
Lam Kesme Düz 76*26*1,1 | 10.750 | adet |
Idrar Numune Kabı Kapaklı Steril | 300 | adet |
Gaita Kabı (Kısa Boy Kapaklı) | 29.500 | adet |
İmmersiyon Yağı | 1 | şişe |
Metanol | 1 | litre |
Dispanser Şişe Üstü | 1 | adet |
Giemsa Boya | 1 | litre |
Kan Torbası Tekli | 1.750 | adet |
Glukoz Ölçüm Stribi | 94.500 | test |
Gaitada Gizli Kan Kart Test | 7.800 | test |
Ependorf Tüpü 2 ml | 3.000 | adet |
Formol (Formaldehit Çözeltisi) | 115 | litre |
Brucella Aglütinasyon Testi (Rose Bengal) | 57 | şişe |
Kan Grubu Tayini Yetişkin (A-B-0) | 125 | takım |
Lamel 18*18 | 350 | kutu |
Eküvyon Çubuğu | 47.000 | adet |
Brucella Tüp Aglütinasyon Antijeni | 2 | şişe |
13*75 Mm 3ml Hemogram Tüpü(Edta\'lı) | 4.000 | adet |
Metilen Boyası Wrıght Boyası | 1 | adet |
Rosin Trousseau Ayracı | 1 | adet |
Pastör Pipeti | 1.000 | adet |
İdrar Bardağı | 40.000 | adet |
Gebelik testi (idrarda) | 450 | adet |
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/675185 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Hunat Mahallesi Nuh Naci Yazgan Caddesi No: 2 38050 MELİKGAZİ/KAYSERİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3522226996 - 3522211151 |
c) Elektronik posta adresi | : | kayseri@saglik.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 24.12.2018 - 3763 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | Kayseri Deniz Postası - 22.12.2018 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
İsteklilerin, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünleri teklif etmeleri halinde Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği İl Sağlık Müdürlüklerinden alınmış "Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi" bu şartnamenin 31. maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçtikten sonra İdari şartnamenin 7.9. maddesine uygun olarak idaremizin belirlediği tarihe kadar bu şartnamenin 4.1. maddesinin (a) fıkrasında belirtilen adrese teslim edeceklerdir. İdarece belirlenecek süresi içerisinde sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.Şeklinde düzenlenmiştir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
a) İstekliler teklif ettikleri ürünlerden; ihtiyaç listesinin 1., 2., 3., 4., 5., 6., 9., 10., 11., 12., 13., 15.,16., 17., 18., 20. ve 24. kalemleri için her bir kaleme ayrı ayrı en az 1 (bir) adet ve ihtiyaç listesinin 25. kalemi için 2 (iki) adet numuneyi bu şartnamenin 31. maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçildiğinde bu şartnamenin 7.8. maddesine uygun olarak idaremizin belirlediği tarihe kadar bu şartnamenin 4.1.maddesinin (a) fıkrasında belirtilen adrese tutanak karşılığında teslim edilecektir. Sunulacak numunelerin üzerinde ürün adı, ihale sıra numarası ve ÜTS kodu yazılı bir şekilde orijinal ambalajında sunacaktır. Orijinal ambalajında sunulamayan numune olması halinde teslim edilen numune üzerinde ambalaj bilgileri(marka, ÜTS ve referans numarası) bulunacak şekilde tutanakla birlikte teslim edilecektir. Numuneler; teknik şartnamede belirtildiği şekilde, teknik şartnamede değerlendirme şekli belirtilmemişse denenerek değerlendirilir.
b) İstekliler teklif ettikleri ürünlerden ihtiyaç listesinin 8. kalemi için istenen kataloğu bu şartnamenin 31.maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçildiğinde bu şartnamenin 4.1. maddesinin (a) fıkrasında belirtilen adrese teslim edeceklerdir. İdarece belirlenecek süresi içerisinde sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
c) İsteklinin yukarda sayılanlarla birlikte;
Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olduğunu tevsik edici belge.
İsteklinin teklif edilen ürünün, imalatçısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösterir ÜTS'ne kayıtlı olduğunu tevsik edici belge.
Teklif edilen ürünün ihale sıra numarasını, ürünün adını, markasını ve ÜTS'ne kayıtlı ürün (barkot) numaralarını gösterir liste.
Teklif edilen ürünün Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt zorunluluğu olmaması halinde yukarda sayılan belgeler aranmayacak olup; ürünün kapsam dışı olması halinde teklif edilen ürünün üreticisinin veya ithalatçısının kapsam dışı beyanı esas alınacak olup;
Bu durumu gösteren belgelerin çıktıları bu şartnamenin 31.maddesi gereği tekliflerin değerlendirilmesi sürecine geçildiğinde bu şartnamenin 4.1.maddesinin (a) fıkrasında belirtilen adrese teslim edilecektir. Bu belgeyi idarece belirlenecek süresi içerisinde sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. Şeklinde düzenlenmiştir.