• İhale No
    2017/110464
  • İhale Adı
    LABORATUVAR SARF MALZEME VE DİŞ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2017 10:00
  • İdare
    KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Karaman
  • İşin İli
    Karaman
  • Yayın Tarihi
    15 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUVAR SARF MALZEME VE DİŞ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

KARAMAN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

PATOLOJİ LABORATUVAR SARF MALZEME, LABORATUVAR SARF MALZEME VE DİŞ SARF MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/110464
1-İdarenin
a) Adresi : PİRİREİS MH. ATATÜRK CD. 19 70100 KARAMAN MERKEZ/KARAMAN
b) Telefon ve faks numarası : 3382265543 - 3382144624
c) Elektronik Posta Adresi : karamansatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 51 KALEM PATOLOJİ LABORATUVAR SARF MALZEME, LABORATUVAR SARF MALZEME VE DİŞ SARF MALZEMELERİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-20 (1. VE 20. DAHİL) KALEMLER KARAMAN DEVLET HASTANESİ LABORATUVAR BİRİMİ DEPOLARI, 21-44. (21. VE 44. DAHİL) KALEMLER KARAMAN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ AYNİYAT DEPOSUNA, 45-51. (45. VE 51. DAHİL) KALEMLER ERMENEK DEVLET HASTANESİ TIBBİ SARF DEPOSUNA TESLİM EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi : Ürünler, idarelerin yazılı siparişinin tebliğ tarihinden tarihinden itibaren 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. (Yüklenici sözleşme süresi sonuna kadar uhdesinde kalan malzemelerin tamamını teslim etmek zorundadır. Sözleşme süresinin bitimine 10 (on) gün kalana kadar, teslim edilmeyen kısım varsa yazılı sipariş beklemeksizin kalan kısımları ilgili birimlere teslim edecektir.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ - İHALE SALONU
b) Tarihi ve saati : 06.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

* Yürürlükteki mevzuat gereği; İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) liste şeklinde teklife ekleyeceklerdir. Listede bulunan barkod numaraları için ayrıca internet çıktısı aranmayacaktır. (Ürünlerin TİTUBB kayıtlarına ilişkin belge geçerlilik süresi sözleşme süresini kapsayacak şekilde olacaktır. Sözleşme süresi içerisinde teslim edilen ürünlerden TİTUBB kayıtlarına ilişkin belge geçerlilik süresi dolmuş ve yenilenmemiş ürünlerin ödemesi yapılmayacaktır.)

* İstekli tarafından teklif edilen ürünler tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında değil ise tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair üretici veya üretici firma tarafından düzenlenmiş beyanı sunmak zorundadır.

* İstekliler, TİTUBB da kayıtlı olduklarını gösterir belgeleri sunmak zorundadır. İhaleye giren firma bayi ise ihaleye girilen ürünün tedarikçi (üretici/ithalatçı) firmasının bayisi olduğunu gösterir belgeyi teklifi ile birlikte sunmalıdır.

* 1-8. (1ve 8 Dahil) Kalemler için teklif veren firmalar, teklif edilen ürünlere ait katalog veya numune getireceklerdir.  (Fazla numune istenilen kalemler teknik şartnamede belirtilmiştir. O kaleme teklif veren istekliler teknik şartnamedeki sayıya göre numune vereceklerdir.) Numuneleri İhaleden önce  Karaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinde Stok Birimine  teslim edeceklerdir. Verilecek numuneler ihale sıra numarasına göre numaralandırılarak ve isimlendirilerek numune teslim tutanağı karşılığında verilecektir ve numune teslim tutanağı ihale dosyası içerisine konulacaktır. Numune getirmeyerek katalog sunan firmalardan, katalog üzerinden gerekli değerlendirme yapılamayanlardan numune veya demonstrasyon istenebilir.

* 9-51. (9 ve 51 Dahil) Kalemler için teklif veren firmalar, teklif edilen ürünlere ait numune getireceklerdir.  (Fazla numune istenilen kalemler teknik şartnamede belirtilmiştir. O kaleme teklif veren istekliler teknik şartnamedeki sayıya göre numune vereceklerdir.) Numuneleri İhaleden önce  Karaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinde Stok Birimine  teslim edeceklerdir. Verilecek numuneler ihale sıra numarasına göre numaralandırılarak ve isimlendirilerek numune teslim tutanağı karşılığında verilecektir ve numune teslim tutanağı ihale dosyası içerisine konulacaktır.

* 23.( Genel Temizleme Solüsyonları) Kalem için teklif veren firmalar ürün güvenlik bilgi formu ve ürün güvenlik bilgi formu hazırlayıcısının TSE onaylı sertifikası ihale dosyasında sunulacaktır.

* 30.( Hazır Spanç-Steril) Kalem için teklif veren firmalar gazlı bezlerin ne şekilde steril edildiği ve sterilizasyon güvenlik sertifikasını ihale dosyasında sunacaktır.

* 45,46,47,48,49,50,51. Kalemler için satıcı firma cihaz faturasına UBB ve LOD kodunu yazmak zorundadır. Eğer cihaz/malzeme UBB kapsamı dışında ise TİTCK’a (Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu) yapılmış başvuru formu ve UBB dışı olduğuna dair belge ibraz edilecektir.

* 45,46,47,51. Kalemler için distribütör (yetkili temsilci-dağıtıcı) ve/veya bayinin (yetkili satıcı) teklif edilen cihaz/malzeme için verilmiş Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen cihazın markasıyla ilgili “TS EN 12426 Yetkili Servisler--Tıbbi Cihazlar İçin- Kurallar” standardına göre HİZMET YETERLİLİK BELGESİ teklif dosyasında sunulacaktır.

* 51.( Kavitron Cihazı(Ünite Uyumlu) Işıksız) Kalem için teknik şartname uygunluk beyanı sunulacaktır. Teknik şartname uygunluk beyanında belirtilecek bilgiler 51. Kaleme ait teknik şartnamede bildirilmiştir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif dosyalarında kalemlere ait markalar belirtilecektir.

9.(Hazır Plak Besiyeri) ve 10.(Hazır Tüp Besiyeri) kalemler için hastanemizin ihtiyaçlarına göre teknik şartnamede belirtilen (9.Hazır Plak Besiyeri; Müller Hinton Hazır Plak Besiyeri, Kanlı Hazır Plak Besiyeri, EMB Hazır Plak Besiyeri,Hektoen Enterik Hazır Plak Besiyeri,Koyun Kanlı Hazır Plak Besiyeri, Çikolata Agar Hazır Plak Besiyeri, VRE Kromajenik Hazır Plak Besiyeri , Esculin Hazır Plak Besiyeri  10.Hazır Tüp Besiyeri; SIM Hazır Besiyeri,Sitrat Hazır Besiyeri,Kligler Hazır Besiyeri, Üre Hazır Besiyeri,Lysin Hazır Besiyeri)  besiyerlerden alınacaktır. Firmalar tekliflerinde bunları karşılayabileceğini belirtecektir.

45,46,51. Kalemler için cihaz garanti kapsamındayken 7 gün 24 saat üzerinden cihazın aktif çalışma süresi hesaplanacaktır. Aktif çalışma süresi garanti kapsamı boyunca en az %95 olacaktır. Geciken her süre için bu sürenin 2(iki) katı kadar garanti süresine eklenecektir. Aktif çalışma süresi için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu kayıtlar esas alınacaktır.

45,46. Kalemler için cihazın arıza bildirimi firmaya yapılacak bildirimden sonra en geç 24(yirmi dört)  saat içinde arızaya müdahele etmelidir.Yedek parça ihtiyacı olmayan durumlarda arıza en geç 24(yirmi dört)  saat içinde, yedek parça gereken durumlarda parçanın teminini sağlık tesisi karşılıyorsa yedek parça karşılandıktan sonra en geç 24(yirmi dört) saat içinde, parça firmadan karşılanıyorsa en geç 5 (Beş) iş günü içerisinde arıza giderilmelidir.Arıza sonrası düzenlenen teknik servis formunun bir nüshası sağlık tesisi Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecektir.Belirtilen süreler içerisinde giderilmeyen arızalarda firma, sağlık tesisine cihaza denk yeni bir cihazı tedarik etmek zorundadır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ - MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası A. Ş. Karaman Sanayi Sitesi Şubesi TR710001200130900005100005 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ - MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Disposable Mikrotom Bıçağı 10 kutu
Üniversal Kit (1250 Test) 4 kutu
Alcıan-Blue Ph 2,5 5 kutu
Lca (Cd45) 1 kutu
Cd20 (B1) 5 kutu
Cd3 (T3) 5 kutu
Cd138 2 kutu
Cytokeratin,PAN,(AE1,AE3) 4 kutu
Hazır Plak Besiyeri 15.000 adet
Hazır Tüp Besiyeri 5.000 adet
Gaitada Entamoeba Antijen Testi 1.000 test
Gram Boya Seti 3 set
Stuart Transport Besiyeri 1.500 adet
Eküvyon Çubuğu 4.000 adet
Antibiyogram Diski 30.000 disk
Pyr (Streptotoksik) Tanı Seti 200 test
E-Test 50 test
Oksidaz Test Çubuğu 500 adet
Kan Torbası Üçlü 100 adet
Sürekli Renal Replasman Tedavisi İçin Hemofiltrasyon Kiti 100 adet
Protez Parlatma Cilası 15 adet
Çelik Separe 100 adet
Genel Temizleme Solüsyonları 1.250 litre
Civa Kontrol Testi 60 adet
Kanal Patı (Endometazan İçerikli) 80 adet
Kanal Patı 10 adet
Işınla Sertleşen Cam İonomer Dolgu 10 kutu
Kapsül Amalgam Üçlük 200 kutu
Çelik Frez-Aeratör İçin 1.000 adet
Hazır Spanç-Steril 200.000 adet
Kompozit Lastik 50 kutu
Elevatör-Flohr Tip 50 adet
Aeratör 50 adet
Lentilo 80 adet
Sinir Öldürücü 25 adet
Kanal Yıkama Materyali 25 adet
Ölçü Kaşığı 200 adet
Diş Üniti Hava-Su Sprey Ucu Disposable 10.000 adet
Aeratör Rulmanı 200 adet
Fissür Örtücü 30 adet
Alkalili Alet Yıkama Makinesi Deterjanı 20 litre
Nötralize Asidik Asit Alet Yıkama Makinası Kireç Önleyici 25 litre
Flor Lakı (Vernik) 500 adet
Tıbbi Atık Kutusu 10-12 Litre 200 adet
Apex Locater Kök Ucu Belirleyici 3 adet
Endodontik Angıldurva 3 adet
Ni-Ti Döner Eğe 30 adet
Endobox 3 adet
Kalsiyum Hidroksit Kanal Pansuman Patı 6 adet
Bonding Fırçası 30 adet
Kavitron Cihazı(Ünite Uyumlu) Işıksız 2 adet