MUŞ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
MUŞ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞNE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ İÇİN HEMOGRAM , KOAGÜLOMETRİ , İDRARDA UYUŞTURUCU TAYİNİ, SIVI BAZLI SİTOLOJİ VE LABORATUVAR SARF MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/133039 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Murat Paşa Mah.Eski Cezaevi Cad. İl sağlık Müdürlüğü Kat:3 49100 Merkez MUŞ MERKEZ/MUŞ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4362121010 - 4362122068 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sagliksatinalma@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 34 KISIM HEMOGRAM , KOAGÜLOMETRİ , İDRARDA UYUŞTURUCU TAYİNİ, SIVI BAZLI SİTOLOJİ VE LABORATUVAR SARF MALZEMESİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Muş Devlet Hastanesi, Bulanık Devlet Hastanesi, Malazgirt Devlet Hastanesi, Varto Devlet Hastanesi, Hasköy Devlet Hastanesi ve Korkut Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihleri | : | Sarf malzeme siparişleri peyder pey yapılacaktır. Siparişleri takip eden 10 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir. Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesislerinin(Teknik Şartnamede belirtilen) uygun gördüğü yerlere montajı yapılacaktır. Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasını müteakip çalışma programını yaparak, işin başlangıcı olan tarihlerden önce cihazları hastaneye getirip tüm montaj işlemlerini tamamlayarak çalışmaya hazır hale getirecektir. İdarece gösterilen yerlere cihazların çalışabilmesi için gerekli tüm tesisatı çekerek cihazları çalışır duruma getirip, hastanenin ihtiyacı doğrultusunda kitlerin veya sarf malzemelerinin ilk teslimatını gerçekleştirecektir. 1. kısım, 3. kısım, 4. kısımlar için bitiş tarihi işe başlandıktan sonra 24 aydır. 2.kısım için iş başlangıç tarihi 01.08.2018 iş bitiş tarihleri ise 28.02.2021 'dir. 5-34. kısımlar için sözleşmeye mütakiben 5(beş) gün içerisinde işe başlanacak olup sözleşme süresi 12(oniki) aydır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Muş İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi (Murat Paşa Mh. Eski Cezaevi Caddesi İl Sağlık Müdürlüğü Binası Kat:2 Muş Merkez) |
b) Tarihi ve saati | : | 30.04.2018 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, iş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. İstekli İmalatçı ise yukarıdaki belgelerden bir tanesini, bayii ise bayilik belgesini sunması yeterli olacaktır. Yukarıda istenen belgeler 1, 2, 3, 4, 5, ve 34. kısımlar içindir. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
1)Tıbbi cihaz kapsamına giren ürünler (teklif edilecek tüm cihaz ve kitler) için isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na (TİTUBB) kayıtlı olması ve tıbbi cihazların TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanıp T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu kontrolünden geçmiş olması gerekmektedir. İhaleye Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte sunacaklardır. Bu belgeleri sunmayan veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TITUBB) kayıtlı olmayan isteklilerin teklif ettiği ürünleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekli imalatçı veya ithalatçı firma ise ulusal bilgi bankası firma numarasını gösteren belgeyi, istekli bayii ise ulusal bilgi bankası bayii numarasını gösteren belgeyi ihale dosyasında sunmak zorundadır. 3)Teklif edilen cihazların/kitlerin TITUBB’na kaydı gerekmiyorsa, imalatçı/ithalatçı firma tarafından TITUBB kapsamında olmadığına dair imzalı olarak verilmiş olan belge ihale dosyasında sunulacaktır. Bununla birlikte imalatçı/ithalatçı olduğunu gösterir belgede sunulması gerekmektedir. 4)Teklif edilen kitlere ait TITUBB tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numarası ve marka adı teklifin ekinde yetkili kişilerce imzalanmış olarak ayrı bir liste olarak sunulacaktır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a-)KATALOG: Teklif edilen sistemin/cihazın/cihazların ve adet sayısı 5 in altında olan sarf malzemelerin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların (CD veya belge olarak) teklif dosyası içerisinde verilmesi gerekmektedir. Sözleşme aşamasında yükleniciden Kataloğun aslı istenecek ve katalog bilgilerini teknik şartname maddelerinin hangi sayfada olduğunu belirten işaretlemenin katalogda yapılması gerekmektedir. b-) Sarf malzemeler için numune istenmektedir. Numuneler Muş İl Sağlık Müdürlüğü Stok Koordinasyon Birimine teslim edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muş İl Sağlık Müdürlüğü Mali Hizmetler Birimi/Ekap adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muş İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi (Murat Paşa Mh. Eski Cezaevi Caddesi İl Sağlık Müdürlüğü Binası Kat:2 Muş Merkez) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
280.000 | test | |
70.000 | test | |
45.000 | test | |
40.000 | test | |
30.000 | test | |
100.000 | test | |
5.000 | test | |
25.000 | test | |
3.000 | test | |
15.000 | test | |
2.000 | test | |
6.000 | adet | |
1.000 | test | |
78.500 | adet | |
200 | adet | |
3 | adet | |
METANOL | 2 | adet |
GRAM BOYAMA SETİ | 8 | set |
ARB BOYAMA SETİ | 2 | set |
KOVAKS AYIRACI | 1 | kutu |
OKSİDAZ AYIRACI | 1 | kutu |
POTASYUM HİDROKSİT | 1 | şişe |
PYR TEST KİTİ | 2 | kutu |
TAVŞAN PLAZMASI | 10 | adet |
ROSE-BENGAL | 75 | şişe |
10.000 | test | |
LAM SAKLAMA KUTUSU | 2 | adet |
2 | adet | |
PENSET | 2 | adet |
5.000 | adet | |
RODAJLI LAM | 5.000 | adet |
RODAJSIZ LAM | 5.000 | adet |
LAMEL (18X18) | 10.000 | adet |
LAMEL (24X24) | 5.000 | adet |
STERİL İDRAR KABI | 30.000 | adet |
GAİTA KABI (KAŞIKLI) | 10.000 | adet |
10.000 | adet | |
KURUTMA KAĞIDI | 1.250 | adet |
2.000 | adet | |
PİPET UCU (SARI) | 1.000 | adet |
PİPET UCU (MAVİ) | 1.000 | adet |
KULLANIMA HAZIR BESİYERLERİ | 42.500 | adet |