• İhale No
    2013/43824
  • İhale Adı
    LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Nisan 2013 11:00
  • İdare
    Prof. Dr. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Yayın Tarihi
    09 Nisan 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -PRF.DR.A.İLHAN ÖZDEMİR-GİRESUN SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2013 YILI 13 GRUP LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/43824
1-İdarenin
a) Adresi : Teyyardüzü Mah.Atatürk Bulvarı No:323 MERKEZ GİRESUN GİRESUN MERKEZ/GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası : 4543102000 - 4543102006
c) Elektronik Posta Adresi : giresundhs5.salma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Prof.Dr.A.İlhan Özdemir Devlet Hastanesi-Teyyaredüzü Mah.Atatürk Bulvarı No:323 Giresun
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 214 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasından itibaren hastanemizin talepleri doğrultusunda 31/12/2013 tarihine kadar peyder pey.Hastanemizin talep yaptığı günden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malzeme teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Prof.Dr.A.İlhan Özdemir Devlet Hastanesi Toplantı Salonu-Teyyaredüzü Mah.Atatürk Bulvarı No:323 Giresun
b) Tarihi ve saati : 30.04.2013 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler: Teklif edilecek ürünlerden, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ( 93/42 EC MD) vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (90/385/EC AIMDD) ve vücut dışında kullanılan ( in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ( 98/79/EC IVDD) kapsamında bulunan ürünlerin, Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2008/36 sayılı genelgesinin 2. maddesine istinaden TİTUBB´ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler bununla ilgili gerekli bilgileri ihale dosyasında sunacaklardır. Aynı zamanda distribütör alt bayi ve/veya ana bayilerinde UBB´de tanımlanmış olduğuna dair belgeleri de ihale dosyasında sunacaklardır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İhalenin 10. kısmına teklif verecek olan istekliler, üretici firmasının aktif CLSI üyesi olduğu ve CLSI standartlarında üretim yaptığı dair belgeyi ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İhalenin 11.-12. ve 13. kısımlarına teklif verecek olan istekliler teklif etmiş oldukları kit ve cihazlarla ilgili her türlü katolog ,broşür,resim v.s gibi dökümanları vereceklerdir. 2- İhalenin 10. kısmına teklif verecek olan istekliler teklif edecek oldukları kısma ait malzemeler için en az 20 adet numuneyi ihale günü İhaleye son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna sunacaklardır. İhalenin 1.-2.-3.-4.-5.-6.-7.-8.-9. kısımlarına teklif verecek olan istekliler ise teklif ettikleri kısımlara ait malzemeler için 1’er adet numuneyi ihale günü İhaleye son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna sunacaklardır. 3- Numunelerin üzerinde malzemelerin adı, ihale sıra nosu ve isteklinin adı yazılı olacaktır. İhale komisyonuna eksik bir biçimde numune teslim eden veya hiç numune teslim etmeyen isteklinin teklifi numune teslim etmediği kalemler için değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Prof.Dr.A.İlhan Özdemir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi-Teyyaredüzü Mah.Atatürk Bulvarı No:323 Giresun adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 25 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Giresun Şubesi TR040001000123386707325005 nolu hesaba. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Prof.Dr.A.İlhan Özdemir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi-Teyyaredüzü Mah.Atatürk Bulvarı No:323 Giresun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VDRL (KART TEST) 4.500 TEST
HELİKOBAKTER PYLORİ ANTİJEN TESTİ ( KART TEST) 450 TEST
CAM DENEY TÜPÜ 16*100 10.000 ADET
CAM DENEY TÜPÜ 13*100 10.000 ADET
BRUCELLA TÜP AGLİTÜNASYON 6 ŞİŞE
BRUCELLA ROSE BENGAL ANTİJENİ 10 ŞİŞE
EHRLİC-ZİEN-NEELSEN (EZN) BOYA TAKIMI 5 TAKIM
SALMONELLA AH-ML 6 ŞİŞE
SALMONELLA AO-ML 6 ŞİŞE
SALMONELLA BH-ML 6 ŞİŞE
SALMONELLA BO-ML 6 ŞİŞE
SALMONELLA TH-ML 6 ŞİŞE
SALMONELLA TO-ML 6 ŞİŞE
TÜBERLÜLOZ DEKONTAMİNASYON - KONSANTRASYON KİTİ 30 TAKIM
VRE AGAR 2.500 ADET
GRAM (-) İDENTİFİKASYON VE ANTİBİYOGRAM TESTİ 2.000 TEST
GRAM (+) İDENTİFİKASYON VE ANTİBİYOGRAM TESTİ 2.000 TEST
GRAM (-) İDENTİFİKASYON TESTİ 1.000 TEST
FUNGAL İDENTİFİKASYON TESTİ 100 TEST
FUNGAL DUYARLILIK TESTİ 100 TEST
İDRARDA UYUŞTURUCU MADDE TARAMA TESTİ 1.000 TEST
ABO/RH FORWARD GRUPLAMA KARTI ( JEL SANTRİFÜGASYON) 7.000 TEST
CROSS MATCH KARTI ( JEL SANTRİFÜGASYON) 1.000 TEST