• İhale No
    2015/3247
  • İhale Adı
    LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Yayın Tarihi
    22 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ADIYAMAN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

95 Kalem Laboratuvar Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/3247
1-İdarenin
a) Adresi : SİTELER MAH.KAVİ YOLU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ BİNASI 3. KAT MERKEZİ SATINALMA 02100 ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN
b) Telefon ve faks numarası : 4162270286 - 4162162959
c) Elektronik Posta Adresi : nadiradiyaman@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin ihtiyaç listesinde yer alan 95 Kalem Laboratuvar Sarf Malzemesinin listesi idari şartnamenin ekinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Adıyaman Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine bağlı sağlık tesisleri; Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kahta Devlet Hastanesi, Gölbaşı Devlet Hastanesi, Besni Devlet Hastanesi ve Çelikhan Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler ihtiyaca binaen peyder pey sipariş edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili sağlık tesisinin belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen sarf malzemeleri 5 (beş) gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Malzeme sipariş formları hangi hastanenin sarf biriminden gönderilirse (faks), sarf malzemeler o hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi ve UBB barkod numarası yazılması zorunludur. Sözleşme imzalandıktan sonra yüklenici firmaya, kurumların ihtiyaç miktarları mail atılacaktır. Yüklenici firma, her kurumun belirlediği sayılar dışındaki sarf malzemeleri teslim etmeyecektir. Yani kurumların belirlediği ihtiyaç miktarları, iş artışı v.b resmi yazılar olmadan aşılmayacaktır. Yüklenici firma herhangi bir kurumun ihtiyacından diğer kurumlara sarf malzeme vermeyecektir. Kurumların belirlediği ihtiyacın fazlasının teslim edilmesi ve bir kurumun ihtiyacından diğer kuruma malzeme verilmesi gibi durumlarda yüklenici firma sorumludur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mahallesi Kavi Yolu Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Binası 3. Kat
b) Tarihi ve saati : 23.02.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise,
1.        İsteklilerin teklif ettikleri ürünlere ait Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kaydı bulunacaktır.
2.        Teklif edilen ürünlere ait ürün barkod numarası ve firma tanımlayıcı veya bayi ise yetkili bayi barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı sunulması zorunludur.
- Ürünlere ait TİTUBB numaraları teklif mektubunda belirtilecektir. Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise; ,
1.        Teklif edilen ürünlere ait; " ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici beyanı"
2.        kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
3.        Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
4.        Kapsam dışı bulunan ürünler için CE  Uygunluk Beyanı/Belgesi sunulacaktır

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

- Yerli malı teklif edilen ürünler için Yerli Malı Belgesi 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. İstekliler idaremizce hazırlanan teknik şartnameye madde madde cevap vereceklerdir ( Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi)
2. İstekliler,  teklif ettikleri sarf malzemelere ait numuneleri teklif dosyası ile birlikte sunacaklardır. Numuneler; ihale sıra no, isim, adet yazılarak listelenecek, ihale saatinden önce  idare tarafından sayılarak teslim alınacaktır. Hazırlanan listenin bir nüshası numunelerin içerisinde olacaktır. İsteklilerin teklif ettiği ürünlere ilişkin katalog mevcut dökümanları istenildiği takdirde ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Numune sunulmayan kalemlerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü tıbbi sarf malzemesi alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 1., 42., 82.kısımlarında %2(İki ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adıyaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İhale Komisyonu Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMONYAK 8 litre
ANTİBİYOTİK DİSKLERİ(kültür manuel antibiyogram için gerekli olan diskler) (250 Kartuş alınacaktır. teklifler kartuş üzerinden verilecektir) 250 adet
ANTİHBS(Hbsab)KART TEST 7.700 test
ARB BOYAMA SETİ 35 adet
ASETON 10 litre
Beck(kültür) 5 adet
BRUCELLA COOMBSLU TEST 2.000 test
BRUCELLA(ROSE BENGAL) (60 şişe alınacaktır. teklifler şişe şeklinde verilecektir.) 60 adet
CAM TÜP(13X100mm) 500 adet
CERRAHİ SINIR BOYASI 400 mililitre
CRYOMATRIX (4 şişe alınacaktır. teklifler şişe şeklinde verilecektir.) 4 adet
CYTOCOOL 2 (2 şişe alınacaktır. teklifler şişe şeklinde verilecektir.) 2 adet
ÇUKULATA BESİYERİ 500 adet
DİSPOSABL ÖZE (STERİL ÖZE) 70.000 adet
DOKU TAKİP ÇELİK KASET KAPAĞI 500 adet
DOKU TAKİP KASETİ 55.000 adet
EA-50 26 litre
ECHİNOCOCCUS İHA KİTİ 1.000 test
ELMAS UÇLU CAMAYAZAR KALEM 20 adet
EMB BESİYERİ 2.000 adet
ENDOSKOPİ VE CİLT BİYOPSİLERİ İÇİN BİOPSİ KABI 16.000 adet
ENJEKSİYON BANDI 130.000 adet
ENTAMOEBA KART TEST KASET TEST 1.500 test
ENTELLAND 4 litre
EOZİN 35 litre
FORMİK ASİT 1 litre
GAİTA ÇUBUĞU 5.000 adet
GAİTADA GİZLİ KAN(insan homoglobinine özgü transferin) 6.300 test
GEBELİK TESTİ 4.500 test
GENİŞ HACİMLİ ÖRNEK HAZNESİ (CYTOSPİN 4 SİTO SANTRİFÜJ İÇİN UYUMLU) 2.000 adet
GİARDİA KASET TEST 300 test
GİEMSA SOLUSYONU 4 litre
GRAM BOYAMA SETİ 25 adet
HBSAG RAPİT KART TEST 13.700 test
HCV RAPİD KART TEST 13.000 test
HELİCOBACTER PYLÖRİ ANTİJEN TESTİ 3.200 test
HEMOTOKSİLEN 50 litre
HIV RAPİD KART TEST 12.700 test
HİDROKLORİK ASİT 7 litre
İDRAR BARDAĞI KAPAKLI NON STERİL 7.000 adet
KAN ALMA TORBASI TEKLİ 170 adet
KAN GRUP KARTI(SERAFOL ABO+D KARTI) 500 test
KANLI BESİYERİ 3.000 adet
KAPAKLI GAİTA KABI 33.500 adet
KURUTMA KAĞIDI 30 paket
LAM 27.000 adet
LAM ((+) ŞARJLI LAM) 300 kutu
LAM (rodajlı tek taraflı) 15.750 adet
LAMEL (18*18) 41.500 adet
LAMEL (24*50) 500 kutu
LANSET 128.000 adet
MAY-GRUNWALD (MGG) 32 litre
METHYL GREEN PYRONİN (MGP) 30 kutu
MİKROTOM BIÇAĞI 190 kutu
ORANGE G-6 26 litre
OTOMATİK PİPET (100-1000µl ) 11 adet
OTOMATİK PİPET (10-100µl ) 14 adet
OXİDASE STİK TEST 500 test
PARAFİLM(ROLU) 56 adet
PARAFİN 480 kilogram
PARAZİTOLOJİK LUGOL (4X250ml) 1 kutu
PASTEUR PİPETİ 35.000 adet
PİPET UCU MAVİ 5.500 adet
PİPET UCU SARI 155.500 adet
PLASTİK MAPE 520 adet
ROTAVİRÜS ADENOVİRÜS ANTİJEN KART TEST 2.500 test
20 Şubat 2015

İhale Tarihi 09.03.2015 10:00 olarak değişmiştir.