• İhale No
    2012/65091
  • İhale Adı
    LABORATUVAR TEST MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Haziran 2012 14:00
  • İdare
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    28 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LABORATUVAR TEST MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz May ıs Üniv er sit esi Tıp F a külte s i
38 Kalem Laboratuvar Test Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/65091
1-İda re nin
a) Adresi : Ondokuz Mayıs Ünıversıtesı Döner Sermaye Isletme Müdürlügü
Atakum Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3623121919 - 3624576010
c) Elektronik Posta Adresi : omusamsa@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : : OMUSUVAM Genel Deposu Atakum / Samsun
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasından Sonra 30/06/2013 Tarihine Kadar İdare Tarafından Verilecek Olan Peyder Pey Siparişe İstinaden 30 (otuz) Gün İçerisinde Malzemeler Teslim Edilmelidir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / Samsun
b) Tarihi ve saati : 27.06.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01/03/2010 tarih 2010/11 sayılı Genelgesine istinaden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında ürünlerin veya Cihazların satın alımlarında aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur.Aday veya İsteklinin Teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.Alımı
yapılacak ürünleri TITUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirimi işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-TSE Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (TSE 12426 Yetkili Servisler Tıbbi Cihazları Kuralları Standartına Göre)
ve / veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi,
2-Arıza durumunda Arıza bildiriminin yapılacağı telefon,faks ve / veya elektronik posta bilgileri verilmelidir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Teklif edilen malzemeleri tanıtıcı katalog ve prospektüs verilmelidir. b) Teknik Şartname maddeleri tek tek cevaplanmalıdır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı OMUSUVAM Satınalma
Ünitesi Atakum / Samsun adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / Samsun adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
kuantifikasyon M bcr/abl 400,000 test
kuantifikasyon PML/RARA (bcr1,bcr2,bcr3) 288,000 test
kuantifikasyon t (8;21) 96,000 test
kuantifikasyon t (14;18) 50,000 test
mutasyon JAK2 200,000 test
DNA tekrar bölgelerini saptama kiti (Kimerizm) 100,000 test
kuantifikasyon TEL/AML1,t(12;21) 100,000 test
kuantifikasyon inv (16) 50,000 test
kuantifikasyon HTERT 50,000 test
Mutasyon Kromozom Mikro Array 500,000 test
kuantifikasyon major ve minör bcr /abl 600,000 test
kuantifikasyon FLT3/ITD HRM 100,000 test
kuantifikasyon FLT3 D835 mutasyon 100,000 test
mutasyon NPM1 HRM 200,000 test
mutasyon MPL W515 K/L 100,000 test
mutasyon CLLU 200,000 test
quantification jak 2 V617F analiz kiti 500,000 test
mutasyon CGG tekrar saptama (FMR1) 300,000 test
kuantifikasyon 13,18,21,X ve Y 200,000 test
Dizi Analizi CFTR 100,000 test
Dizi Analizi MEFV 100,000 test
STR Fragman Analiz (CHM) 100,000 test
Genotipleme ve Sekans (Unknown) 500,000 test
Mutasyon Multiplex Kistik Fibrozis 300,000 test
Mutasyon CAH,CYP21A2 50,000 test
Mutasyon PGX-TMPT 50,000 test
Mutasyon PGX/Thrombo 50,000 test
Mutasyon PGX75-FU 50,000 test
Mutasyon a ve b talasemi 50,000 test
Mutasyon KRAS-BRAF 50,000 test
Mutasyon EGFR 50,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık Canavan 24,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık Gaucher 24,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık NPD 24,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık Tay-Sachs 24,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık mukolipidoz 24,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık Fanconi 48,000 test
Mutasyon Nadir Hastalık Bloom 48,000 test