LABORATUVAR TEST MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIRONDOKUZ MAYIS ÜNIVERSITESI DÖNER SERMAYE ISLETME MÜDÜRLÜGÜ27 Kalem Laboratuvar Test Malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/579515 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | ONDOKUZ MAYIS ÜNIVERSITESI SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (Bundan sonra''OMUSUVAM'' olarak yazılacaktır.) ATAKUM SAMSUN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3623121919 -2318 - 3624576010 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | omusamsa@omu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | http://hastane.omu.edu.tr/ |
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | OMUSUVAM Genel Deposu Atakum/SAMSUN |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin İmzalanmasından Sonra 31/12/2011 tarihine kadar İdare tarafından verilecek olan peyderpey siparişe istinaden 40 (kırk) Gün İçerisinde Malzemeler Teslim Edilmelidir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum/SAMSUN |
b) Tarihi ve saati | : | 07.02.2011 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01/03/2010 tarih 2010/11 sayılı Genelgesine istinaden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında ürünlerin veya Cihazların satın alımlarında aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur.Aday veya İsteklinin Teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.Alımı yapılacak ürünleri TITUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirimi işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
|
Malzeme ile kullanılacak olan cihazı piyasaya arz eden ve / veya teklif verenin;
1-TSE Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (TSE 12426 Yetkili Servisler Tıbbi Cihazları Kuralları Standartına Göre) ve / veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi,
2-Arıza durumunda Arıza bildiriminin yapılacağı telefon,faks ve / veya elektronik posta bilgileri verilmelidir.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
a-) Teklif edilecek ürünleri tanıtıcı katalog veya broşür verilmelidir.
b-) Teknik Şartname maddeleri tek tek cevaplanmalıdır.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Laboratuvar test malzemesi alımları.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
OMUSUVAM Satınalma Ünitesi Atakum/SAMSUN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
OMUSUVAM Satınalma Ünitesi Atakum/SAMSUN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((doksan)) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.