• İhale No
    2011/24875
  • İhale Adı
    LABORATUVAR VE ORTOPEDİ SARF MALZEMELERİ ÇERÇEVE ANLAŞMALAR İHALESİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mart 2011 10:30
  • İdare
    Gümüşhane Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Gümüşhane
  • İşin İli
    Gümüşhane
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUVAR VE ORTOPEDİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Gümüşhane Devlet Hastanesi

LABORATUVAR VE ORTOPEDİ SARF MALZEMELERİ ÇERÇEVE ANLAŞMALAR İHALESİ
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
idare düzeyinde yapılacaktır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/24875
1-İdarenin
a) Adresi:HASANBEY MAH. DALTABAN SEMTİ MERKEZ / GÜMÜŞHANE
b) Telefon ve faks numarası:4562131556 - 4562133077
c) Elektronik Posta Adresi:gumushanedh@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.gumushanesaglik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:GÜMÜŞHANE DEVLET HASTANESİ ECZANE DEPOLARI.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HASANBEY MAH. DALTABAN SEMTİ MERKEZ/GÜMÜŞHANE
b) Tarihi ve saati:30.03.2011 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


TEKLİF EDİLEN İHALE KONUSU KISIMLARDAN U.B.B. KAPSAMINDA OLANLAR,  T.C. İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI´NA (T.İ.T.U.B.B.) KAYITLI OLACAKTIR. İSTEKLİLER BU KAYDA İLİŞKİN BELGELERİ TEKLİFLERİ İLE BİRLİKTE SUNACAKLARDIR.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 2 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
TEKLİF EDİLEN İHALE KONUSU TIBBİ SARF MALZEMELERİNDEN, TEKNİK ŞARTNAMELERİNDE NUMUNE DEĞERLENDİRMESİ SONUCU KARAR VERİLECEKTİR İBARESİ YAZILI KISIMLARA AİT NUMUNELER, İHALE SAATİNE KADAR MUTLAKA TUTANAKLA MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİNE TESLİM EDİLECEKTİR. NUMUNELER, ORJİNAL AMBALAJLARINDA OLUP, MUTLAKA ÜZERLERİNE İSTEKLİ FİRMANIN ADI, İHALE KISIM NUMARASI VE AİT OLDUĞU KISMIN KALEM NUMARASI YAZILACAKTIR. NUMUNE GETİRME ZORUNLULUĞU BULUNAN KISIMLAR İLE İLGİLİ NUMUNE GETİRMEYEN VEYA YUKARIDA BELİRTİLEN ŞARTLARDA NUMUNESİNİ GETİRİP İHALE SAATİNDEN ÖNCE TESLİM ETMEYEN İSTEKLİLERİN İLGİLİ KISIM İÇİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
İHALE KONUSU TIBBİ SARF MALZEMELERİNDEN 4. KISIM (KARDİYAK TESTLER), 36. KISIM (İDRAR STRİBİ), 60. KISIM (SEDİMANTASYON TÜPÜ + CİHAZI) KISIMLARI İÇİN TEKLİF EDİLEN CİHAZLARIN KATALOGLARI VE TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUNLUK CEVAPLARI TEKLİF ZARFLARINDA BULUNACAKTIR.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRE GERÇEKLEŞTİRİLEN HER TÜRLÜ TIBBİ SARF MALZEMESİ VE TIBBİ CİHAZ SATIM İŞLERİ KABUL EDİLECEKTİR.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
LİSTEYE ALINACAK İSTEKLİLER, SADECE FİYAT ESASINA GÖRE BELİRLENMEYECEKTİR. LİSTEYE ALINABİLMEK İÇİN İSTEKLİLERİN TEKLİF VERMİŞ OLDUKLARI KISIMLAR İLE İLGİLİ TEKLİF BEDELLERİ LİSTEYE ALINACAK İSTEKLİ SAYISININ (13) İÇİNDE OLMASI VE TEKLİF VERİLMİŞ KISIMLAR İLE İLGİLİ TESLİM EDİLEN NUMUNELERE, İLGİLİ HEKİMLER VE SAĞLIK PERSONELLERİNCE VERİLECEK UYGUNLUK SONUCU, İSTEKLİLER LİSTEYE ALINACAK OLUP KENDİLERİ İLE ÇERÇEVE ANLAŞMALAR İMZALANACAKTIR.

6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

GÜMÜŞHANE DEVLET HASTANESİ / MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

doküman bedelini

T.C. ZİRAAT BANKASI GÜMÜŞHANE ŞUBESİNDEKİ TR750001000246290861675001nolu hesaP yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
GÜMÜŞHANE DEVLET HASTANESİ MERKEZİ SATIN ALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 13 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim