• İhale No
    2010/539125
  • İhale Adı
    Laboratuvar
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUVAR HİZMETİ ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü

Laboratuvar
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/539125
1-İdarenin
a) Adresi:Bağlarbaşı Mah.İpek yol Cad./ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143514444 - 4143516042
c) Elektronik Posta Adresi:sanliurfa.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Şanlıurfa İlçe Hastaneleri (Akçakale, Bozova, Birecik, Harran, Hilvan, Suruç, Siverek, Ceylanpınar, Viranşehir ilçeleri)
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 03.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İl Sağlık Müdürlüğü Eğitim Tesisleri Yemekhane salonu
b) Tarihi ve saati:20.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


           T.C. Sağlık Bakanlığının 2008/36 numaralı Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri Konulu Genelgesi gereği hizmet alımında teklif edilecek cihaz, sistem ve kitler için;



           İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde "Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır" ibaresi aranacaktır.



            Piyasaya tıbbi cihazlar/ürünler arz eden ve ihaleye teklif veren isteklilerin, TITUBB'da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli, tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB kayıtlarının (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri), teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte teklif ekinde sunacaklardır.



           İhale Komisyon Başkanlığı cihaz ve kitlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklardır.



          T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) mevzuatı kapsamı dışında olan ürünler için Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2009/2 duyurusu gereği Üretici/İthalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak ve duyuru 2009/3'e göre işlem yapılacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


         İstekliler, teklif edecekleri kalemlerdeki teknik şartnameye cevapları ile cihaz, sistem, kit ve stripler için marka ve modelleri gösterir bilgileri yazılı olarak teklif ekinde sunmak zorundadırlar. Bu bilgi, belge ve kataloglar, istekli firma tarafından kaşeli ve imzalı olarak sunulacaktır. Teklif ekinde bu belgeleri sunmayan, eksik bilgi veren veya kaşe ve imzalı belge sunmayan istekliler, ilgili kalemlerde değerlendirme dışı bırakılacaklardır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Tetkike dayalı Laboratuvar hizmet alımları 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İl Sağlık Müdürlüğü satınalma birimi adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


13.Diğer hususlar:

İşe Başlama tarihleri her bir kısım ve her bir idare için farklı olup, aşağıda belitilmiştir.

İşin Bitiş tarihi : 31/12/2011 dir.






















































































Akçakale İlçesi



Birecik


 İlçesi



Bozova


İlçesi



Ceylanpınar


İlçesi



S.No



HİZMET ADI



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



1



BİYOKİMYA OTOANALİZÖRÜ CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



01.04.2011



2



KAN SAYIM CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



3



HORMON OTOANALİZÖRÜ CİHAZI



01.07.2011



03.01.2011



01.04.2011



4



TAM OTOMATİK KOAGULOMETRE CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



5



KARDİYAK MARKER CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



6



İDRAR STRİP OKUYUCU CİHAZ



03.01.2011



03.01.2011



7



SEDİMENTASYON ÖLÇÜM CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



8



OTOMATİK EIA CİHAZI



01.07.2011



03.01.2011



01.04.2011



 
































































































 



 



Harran


İlçesi



Hilvan


İlçesi



Siverek


İlçesi



Suruç


İlçesi



Viranşehir


İlçesi



S.No



HİZMET ADI



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



İşe Başlama Tarihi



1



BİYOKİMYA OTOANALİZÖRÜ CİHAZI



10.07.2011



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



2



KAN SAYIM CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



3



HORMON OTOANALİZÖRÜ CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



01.03.2011



4



TAM OTOMATİK KOAGULOMETRE CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



01.07.2011



5



KARDİYAK MARKER CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



6



İDRAR STRİP OKUYUCU CİHAZ



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



7



SEDİMENTASYON ÖLÇÜM CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



8



OTOMATİK EIA CİHAZI



03.01.2011



03.01.2011



03.01.2011



 








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim