• İhale No
    2011/68503
  • İhale Adı
    LAPAROSKOPİ CİHAZI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    Aksaray Şammaz Vehbi Ekecik Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Aksaray
  • İşin İli
    Aksaray
  • Yayın Tarihi
    06 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LAPAROSKOPİ CİHAZI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A ksa ra y Şa mma z Vehbi E kec i k K a dı n Do ğ u m Ve Ço cu k H a st a lı kla rı H a st a nesi
LAPAROSKOPİ CİHAZI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/68503
1-İda re nin
a) Adresi : Zafer Mahallesı Nevsehır Caddesı 68100 Aksaray Merkez Aksaray
b) Telefon ve faks numarası : 3822129109 - 3822122865
c) Elektronik Posta Adresi : aksdogumevi68@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aksaray Ş. V. E. Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye Müteakip 15 (Onbeş) gün içinde cihaz çalışır halde
Hastanemiz Ameliyathanesine kurulacaktır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aksaray Ş. V. E. Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İhale konusu iş ile mesleki faaliyetin sürdürülmesi için ilgili mevzuatı uyarınca gerekli belge/bilgi: İsteklilere
ve teklif edilen Tıbbi Cihazlara ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz ve Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ilişkin belgeler.(İsteklilerce teklif edilen Tıbbi Cihazların TİTUBB kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve istekli firma imalatça veya mümessil ve/veya ithalatçı ise TİTUBB kaydının bulunması ve istekli firma yetkili satıcı ve bayi ise imalatçı veya mümessil ve/veya ithalatçı firma tarafından TİTUBB yetkili bayilik kaydının yapılmış olması zorunludur. (İsteklilerin ve teklif edilen malın TİTUBB kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler internet cıktısı olarak sunulabilir
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif edilen cihazlar en az iki (2) yıl süreyle kullanıcı hatasına bağlı olmayan, montaj ve imalat hatalarına karşı garantili olacak, teklif veren firmalar, imalatçı firmanın vermiş olduğu 2011 yılında noter onaylı Garanti Belgesini teklife ekleyeceklerdir. Garanti süresince imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalarını satıcı firma giderecek ve düzeltilemeyen hatalı parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Garanti süresinin dolmasından sonraki 10 yıl boyunca ücreti karşılığı yedek parça temini ve servis garantisi verilecek, teklif veren firmalar, imalatçı firmanın vermiş olduğu
2011 yılında noter onaylı 10 yıllık yedek parça ve servis temini Garanti Belgesi tekliflere eklenecektir. Yedek
parçaların garanti süresi en az 1 yıl olacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
İstekliler teklif edilen Tıbbi Cihazlara ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz ve Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ilişkin belgeleri teklif dosyalarında sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman teklif dosyasında sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aksaray Ş. V. E. Kadın
Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aksaray Ş. V. E. Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle