• İhale No
    2011/185836
  • İhale Adı
    LPG TÜP DOLUMU VE GIDA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Aralık 2011 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    29 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


LPG TÜP DOLUMU VE GIDA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Devlet Hastanesi -şanlı Urfa Balıklıgöl
LPG Tüp Dolumu ve Gıda Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/185836
1-İdarenin
a) Adresi : Akabe Mah Eskı Otogar Cıvarı 63100 Merkez Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4143512562 - 4143519485 c) Elektronik Posta Adresi : sanliurfadhs7@saglik.gov.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz İlgili Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının, idere tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. işin süresi
180 (yüzseksen) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/01/2012; işi bitirme tarihi 30/06/2012'dir. Mücbir ve şair sebeplerle ihale sürecinin uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılmaması halinde İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildilir. Hastane idaresinin siparişine istinaden peyder pey ürünler alınacak ve idarenin belirleyeceği gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Ballıklıgöl Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 22.12.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a)Tüp Gazlar kısmı için istekli Türkiye genelinde dağıtım yapabilme yetkisine sahip dağıtım şirketi olacak veya
bayi ise LPG dağıtım şirketince verilmiş yetkili bayilik belgesinin aslı veya noter tastikli suretini
teklifleri ekinde sunacaklardır.
b-)Yoğurt ve Ayran Kısmı için; Ürünlerin Tarım Köyişleri Bakanlığından üretim izni, üretici firma, TS-EN ISO
9001 Kalite Güvence Sistem Belgesine, Gıda Sicil Sertifikasına, Gıda ile Temesta Bulunan Materyal Sicil Sertifikasına, gıda maddeleri için yürürlükte bulunan Gıda Maddeleri Tüzüğü, Türk Gıda Maddeleri Kodeksi ISO 900, TS, TSE standardlarında birine göre üretildiğine dair uygunluk belgeleri verilecektir. Veya aranan bilgi veya belgeler istekli tarafından verilecek orjinal ambalajlı numunelerin üzerinde yazılı olarak belirtildiği takdirde idarece kabul edilecektir.
c-) T.C. Tarım Köyişleri Bakanlığınca verilen Gıda Üretim Sertifikaları teklif zarfı ile birlikte verilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)İstekliler teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numuneyi, ihale esnasında işin uzmanlarına, hazırlanacak iki nusha tutanakla teslim edilecektir. Herbir numune üzerinde firma adı ve ürününün sıra numarasının yer aldığı etiket olacaktır. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.
b)Kısımlara ait kalemlerle ilgili katoloğları, fotoğrafları ve teknik şartnameye cevap ve uygunluk beyanlarını içeren dökümanı ihale dosyasında sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastanemiz Satınalma
Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastanemiz Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim