• İhale No
    2017/380929
  • İhale Adı
    MAKİNE TEÇHİZAT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ağustos 2017 09:30
  • İdare
    FIRAT ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Elazığ
  • İşin İli
    Elazığ
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MAKİNE TEÇHİZAT SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI FIRAT ÜNİVERSİTESİ

19 Kalem Makine Teçhizat Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/380929
1-İdarenin
a) Adresi : Fırat Üniversitesi Rektörlüğü MERKEZ ELAZIĞ ELAZIĞ MERKEZ/ELAZIĞ
b) Telefon ve faks numarası : 4242370000 - 4242128974
c) Elektronik Posta Adresi : yuzun@firat.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 19 Kalem Makine Teçhizat
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Fırat Üniversitesi Rektörlüğü - ELAZIĞ
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 30 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip ihale kapsamında alınan malzemelerin hangi birimlere ait olduğu idarece yükleniciye bildirilecek olup, yüklenici söz konusu malzemeleri en geç 30 takvim günü içinde çalışır vaziyette ilgili birimlere teslim edip kurulumunu yapacaktır. Malzemeler çalışır vaziyette kurulumu yapılarak teslim edildikten sonra yüklenici ile malzemeleri teslim alan personel tarafından imzalanan teslim tutanağı en geç 24 saat içerisinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Fırat Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğü - ELAZIĞ
b) Tarihi ve saati : 17.08.2017 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklifleri kapsamında tedarik edilecek cihazlara ilişkin teknik özelliklerini de içerir katalog, broşür, fotoğraf veya resimleri, varsa CD'leri veya diğer tanıtım materyalleri verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Fırat Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğü - ELAZIĞ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Fırat Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğü - ELAZIĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Bilgisayar 2 adet
Mini Pc 5 adet
Depolama Sistemi Harici Hardisk 8 adet
SDI Giriş Çıkışlı 7 Ekonomik Monitor 3 adet
Kulaklık 6 adet
Playout ve Kj Sistemi 1 adet
Kayıtçı Yazılımı 1 adet
Kamera İçin Taşıma Çantası 3 adet
Trıpod 3 adet
Dolly 3 adet
Zoom ve Netlik Kolu-Eng Kamera Uyumlu 3 adet
Resim Masası (Mikser) 2 adet
Aktüel Kamerası 3 adet
Video I/O Kartı 1 adet
Kamera İçin Hafıza Kartı 3 adet
Telsiz Yaka Mikrofonu 3 adet
Ses Mikseri 1 adet
Usb Kayıt Mikrofonu ve Yazılımı 2 adet
Kablolu Yaka Mikrofonu 5 adet