• İhale No
    2014/147992
  • İhale Adı
    MAKİNE TEÇHİZAT VE LABORATUVAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Aralık 2014 10:30
  • İdare
    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MAKİNE TEÇHİZAT VE LABORATUVAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Tıp, Müh., Ziraat , Eczacılık, Sağlık B., Sağ.Hiz.MYO`ları ve MYO Birimlerleri İçin Makine Techizat ve Lab. Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/147992
1-İdarenin
a) Adresi:Batı Yerleşkesi Rektörlük Binası 32260 MERKEZ ISPARTA ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası:2462111089 - 2462111690
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sdu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :4 Kısım Makine Teçhizat ve Laboratuvar Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Süleyman Demirel Üniversitesi, (1.Kısım); Tıp Fakültesi Dekanlığı , (2.Kısım); Ziraat Fak.Dekanılğı (1-5)- Müh. Fak. Dekanlığı (6-13)- Isparta Sağ. Hiz. MYO (14-15)- Tıp Fak. Dekanlığı (16)- Eczacılık Fak. Dekanlığı (17-21)- Eğirdir MYO (22), (3.Kısım); Sağlık Bil. Fak. Dekanlığı (1-2)-Isparta Sağ. Hiz. MYO (3-4), Eğirdir Sağ. Hiz. MYO (5-13), (4.Kısım); Eğirdir MYO
c) Teslim tarihi:Malın/İşin teslim süresi 45 takvim günüdür. Yüklenici malları, sözleme yapıldıktan sonra 45 gün içerisinde teslimatı yapılacak okullara tek parti halinde teslim edilecektir. Mal teslimatları okul idarelerine mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. Malın muayenesi ve teslimatı işlemleri Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümlerine göre yapılacakıtr.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Odası
b) Tarihi ve saati:08.12.2014 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettiği ürüne ait; 1- 1.kısım 7.,23,.24.,27. ve 32. sıradaki ürünler için birer tane numune getirilecektir. Getirilen numuneler üzerine etiketlenecek, etikette firmanın kaşe bilgileri olacak, hangi kısım ve kaleme ait olduğu belirtilecektir. 2- 1.kısım 1.,2.,3.,4.,5.,6.,8.,9.,10.,11.,12.,13,.14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,21.,22.,25.,26.,28.,29.,30.,31.,33.,34. ve 35. sırasındaki ürünler için katolog getirilecektir. Getirilen kataloglar hangi kısım ve hangi kalemlere ait oldukları kataloglarda işaretlenecek ve belirtilecektir. 3- 2.kısım 3.,9.,10. ve 16. sırasındaki ürünler için birer tane numune getirilecektir.Getirilen numuneler üzerine etiketlenecek, etikette firmanın kaşe bilgileri olacak, hangi kısım ve kaleme ait olduğu belirtilecektir. 4- 2.kısım 1.,2.,4.,5.,6.,7.,8.,.11.,12.,13.,14.,15.,17.,18.,19.,20.,21. ve 22.sırasındaki ürünler için katolog getirilecektir.Getirilen kataloglar hangi kısım ve hangi kalemlere ait oldukları kataloglarda işaretlenecek ve belirtilecektir. 5- 3.kısım 1.,2.,3. ve 4. sıradaki ürünler için katalog getirilecektir. Getirilen kataloglar hangi kısım ve hangi kalemlere ait oldukları kataloglarda işaretlenecek ve belirtilecektir. 6. 4.kısım 1.,2.,3. sıradaki ürünler için katalog getirilecektir.Getirilen kataloglar hangi kısım ve hangi kalemlere ait oldukları kataloglarda işaretlenecek ve belirtilecektir. 7. Tüm ürünler için teknik şartname kriterlerini sağladığı veya sağlama bilgilerini içeren teknik şartnameye cevapları teklif zarfı ile birlikte sunulacaktır. 8. Teklif cetvelinin 2.Kısım; 3.,14.,19. ve 22. sırasındaki kalemlere ait teknik şartnamede belirtilen TSE standardı ürünün üzerinde veya kataloğunda veya ambalajının üzerinde veya teknik şartnameye verilen cevaplarda uygunluğunu gösterir işaret veya amblem veya bilgi olması halinde yeterli kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
02 Aralık 2014

İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : Diğer - Düzeltme ilanı için süre kalmadığından ihalenin iptaline

03 Aralık 2014

İHALE İPTAL İLANI
MAKİNE TEÇHİZAT VE LABORATUVAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

MAKİNE TEÇHİZAT VE LABORATUVAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2014/147992
1- İdarenin
a) Adresi:Batı Yerleşkesi Rektörlük Binası 32260 MERKEZ ISPARTA ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası:2462111089 - 2462111690
c) Elektronik posta adresi:satinalma@sdu.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :14.11.2014 - 2727
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Akdeniz - 17.11.2014
3- İhale İptal Tarihi:01.12.2014
4- İptal nedeni veya nedenleri
Düzeltme ilanı için süre kalmadığından ihalenin iptaline