• İhale No
    2011/91040
  • İhale Adı
    MAL ALIMI, 18 KALEM LANDROVER ARAÇLARINA AİT YEDEK PARÇA MAL ALIMI
  • Sektör
    Araç, Yedek Parça ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Haziran 2011 11:30
  • İdare
    Balıkesir 6. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    20 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MAL ALIMI, 18 KALEM LANDROVER ARAÇLARINA AİT YEDEK PARÇA MAL ALIMI
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık 6 Ncı A na B km. mr k. k. lığ ı
Mal Alımı, 18 Kalem Landrover Araçlarına Ait Yedek Parça Mal Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/91040
1-İda re nin
a) Adresi : Gümüs Çesme Mah: Eskı Kepsut Cad: 1/1 10100 Balıkesir Merkez
Balıkesir
b) Telefon ve faks numarası : 2662395000 - 2662497088
c) Elektronik Posta Adresi : fyorulmaz@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 6 ncı Ana Bakım Merkezi Komutanlığı MYM.A.liği Ana Malzeme
506 Mal Saymanlığı BALIKESİR
c) Teslim tarihi : 18 Kalem Landrover Araçlarına Ait Yedek Parça Mal Alımının; Sözleşmenin yürürlüğe girdiği gün aynı zamanda işe başlama talimatının tebliğ edildiği gün olarak kabul edilecektir. Yüklenici ayrıca bir işe başlama talimatı verilmeyeceğini peşinen kabul edecek ve sözleşmenin yürürlüğe girmesine müteakip mal teslimatına/işe başlayacaktır. 48.1.2. Malın teslim süresi; 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür. 48.1.3. Taahhüt konusu mal(lar), sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip bu idari şartnamenin 48.1.2 nci maddesinde belirtilen sürede 6 ncı Ana Bakım Merkezi Komutanlığına taşıma, tahmil tahliye, depoda istifleme ve buna benzer bütün giderler yükleniciye ait olmak üzere defaten teslim edilecektir. Gerektiğinde depolama problemi vb. sebeplerle teslim yeri değişikliği yapılabilecektir. 48.1.4. Taahhüt edilen mal(lar)ın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Son teslim günü tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip
eden ilk iş gününde yapılmaz ise ihtarlı süre normal teslim süresi bitiminden sonraki günden itibaren başlatılır ve tip idari şartnamenin
51 inci maddesi ve sözleşme tasarısının 34 üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 48.1.5. Mal(lar) vaktinden evvel teslim alınabilir. Bu takdirde mal(lar)ın bedeli kati kabulü müteakip ödenir. 48.1.6. Yüklenici muayeneye arz ettiği mal(lar)ını kati kabulü yapılıncaya kadar geçecek süre içerisinde (ret edilme hali dışında) geri alamaz ve bu hususta herhangi bir sebeple hak iddia edemez. 48.1.7. Teslim süresi içerisinde getirilen mal(lar)ın muayeneleri sonucunda uygun
olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici mal(lar)ını alıp yerine yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. Teslim süresi içinde uygun çıkmayan mal(lar)ın yerine sadece 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere getirilen mal(lar), geçici olarak teslim alınarak muayeneleri yapılır. Normal teslim süresinin müsait olmadığı durumlarda ihtarlı süreden faydalanabilir. 48.1.8. Teslim süresi içerisinde getirilen teslim edilen mal(lar)ın idareye teslim tarihinden itibaren muayene ve kabulünde geçen süreler, teslim süresinden sayılmaz. Muayenede geçen süre; yüklenicinin mal(lar)ı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dâhil) kadar devam eden süredir. 48.1.9. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği (hiç mal teslimatı yapmadığı veya teslim edilen mal(lar)ın muayenede uygun bulunmadığı veya işi bitirmediği) takdirde; idarece bu şartnamenin
51 inci maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1(bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. 48.1.10. Teslim alınan malın ayıplı çıkması halinde 23.2.1995 tarih ve 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine göre de işlem
yapılacaktır. 48.1.11. Henüz ordu malı olmamış mal(lar) için ihtiyati tedbir kararı alınmış ise, yüklenicinin hiç mal getirmediği kabul edilecek ve alıcı tarafından yeniden mal getirilmesi için tebligat yapılacaktır. Bu tebligatın alınmasını müteakip en geç 20 (Yirmi) gün içerisinde istenilen miktarda (Önceden getirilip ihtiyati tedbir kararı konulmuş miktar kadar) mal getirmesi mecburdur.
48.1.12.Sözleşmenin yapılan ihtara rağmen yerine getirilmemesi
durumunda fesih edilmesi sonucunda 4734 sayılı K.İ.Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale sözleşmeleri Kanunu ve MSY 310 10 Tedarik Yönergesinin ilgili maddeleri gereği ihalelere katılmaktan yasaklama işlemi idare tarafından yapılacaktır. 48.1.13. Taahhüt konusu mal(lar)ın, teslim yerlerinde 6 ncı Ana Bakım Merkezi Komutanlığınca göstereceği depolara taşınması, istifi, muayeneye hazır hale getirilmesi, ret olması halinde depolardan kaldırılması dâhil, her türlü nakliye ve işçilik masrafları yükleniciye aittir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 6ncı Ana Bakım Mrk.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı
Gümüşçeşme Mh.Eski Kepsut Cad. 1/1 1 Balıkesir
b) Tarihi ve saati : 30.06.2011 - 11:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı 6ncı Ana Bakım Mrk.K.lığı
İhale Komisyon Başkanlığı Gümüşçeşme Mh.Eski Kepsut Cad. 1/1 Balıkesir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 6ncı Ana Bakım Mrk.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Gümüşçeşme Mh.Eski Kepsut Cad. 1/1 1balıkesir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
5330997920835 FRC4808 PUL KARTER TAPA LAND 300 TDİ 500,000 AD
2920998396964 ERC8450 KIZDIRMA BUJISI 50,000 AD
2520990520887 FTC4662 DISK BALATALI 3.5 LT LAN 4,000 AD
2520998221748 GCC204(576476) BASKI KOMPLE 3.5 LT BENZ 4,000 AD
2815997352529 ETC4390 SAÇ ÖN POLİ TİTREŞİM 10,000 AD
3120270284051 71A70-16722-AA YATAK TAKIMI, SİLİNDİRİK MARŞ MOTOR 200,000 AD
5340270285684 71A70-16710-AA MARŞ MOTOR ARKA BİLYA TOZ KAPAĞI 200,000 AD
2805997887642 A2/ERC6479 BRAKET ÖN KAPAK 15,000 AD
2910997352451 ETC6675 GAZ KOLU 15,000 AD
3020997306314 ERC6540 KASNAK 3,000 AD
3120998240917 549911 BURÇ, VOLAN LANDROVER 12,000 AD
6680990333215 ERR1922 SEVİYE ÇUBUĞU,SIVI İÇİN 10,000 AD
2930997534331 ERC2319 HORTUM TERMOSTAT GİRİŞ 10,000 AD
5325994795982 FTC4524 SEKMAN 15,000 AD
3040996173708 FTC3627 MİL SEÇİCİ ÇATAL 10,000 AD
2805993724142 ERR 2533 EKSOZ MANİFOLDU 3,000 AD
2805994305397 ERR 2535 MANİFOLD, EGZOZ SOL 3,000 AD
2810KK0040746 ERR4735 KAPAK SİLİNDİR 3,5LT LAND BENZİNLİ 6,000 AD