MAL SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Şanlıurfa Devlet HastanesiMal
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/513518 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Esentepe Mahallesi Hastane Caddesi 0 63200 ŞANLIURFA MERKEZ ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143146893 - 4143133608 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | www.satinalma@sueah.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | www.satinalma@sueah.gov.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Döner Sermaye Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | Uhdesinde ihale kalan yüklenici ilgili mal kalemlerini sözleşme imzalanmasına müteakip 45(Kırkbeş) takvim günü içinde tek partide teslimatı montajı ile birlikte sağlayacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Konferans Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 14.10.2010 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Hepa Filtreler ameliyathane,cerrahi yoğun bakım ve acil servis (küçük müdahale) odalarının tavanlarında yer almaktadır. Panel filtreler ise klima santrallerinde yer almaktadır. İsteklilerin tekliflerini sunmadan önce ilgili departmanlarda keşif yapmaları gerekmektedir.. Hepa filtrelerinin değişimi firmaya aittir.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif veren isteklilerin her kalem için en az 1(Bir) adet numune vermeleri zorunludur.Numune vermeyenlerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.Numune veren istekliler numunelerini numune teslim tutanağı karşılığında Satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numune teslim tutanağının bir sureti ihale teklif dosyasına konulacaktır.
Ayrıca teklif veren istekliler teklif verdikleri mal kalemleri için teknik doküman,broşür,katalog teklif dosyasında sunacaklardır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.