• İhale No
    1963212
  • İhale Adı
    MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Kasım 2019 15:30
  • İdare
    Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

*

u

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 14/11/2019 Teklif No :

İdarenin Adı

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Sovadı

 

Muhtesin ÖZDOGAN (Sağlık Teknikeri )

Telefon

 

0224 294 4265

Faks - Email

 

0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilinazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Sovadı

 

 

         

 

Sayın............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizce alımı yapılacak olan “FREKANS ÎNVERTÖR ALIMI" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.____________________________________________________________

Sıra

Marka

Model/

UBB

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

 

FREKANS İNVERTÖR

1

ADET

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

.AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 18/11/2019 tarihi, saat 15:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (Isim.Imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Muh^n^mC^N

S^lıly^^rçikerr

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu böl^p/Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil


 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

NO

Gereken Malzeme

 

 

1

Frekans invertör

 

 

 

AÇIKLAMALAR:

*» ACS310-03E-17A2-4 modele uygun olmalıdır. <* Klima santralinde kullanıma uygun olmalıdır.

•        7.5 kw(10 HP);

•         IP20/UL Open type,

•        380 V,

•         II 24.3 A,

•        fl 48-63 Hz,

•        CE belgeli,

En az 1 yıl garanti kapsamında olmalıdır.

Yusuf ÇALIŞKAN Makin^lj/I ü|T^^disi

 

*

u

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 14/11/2019 Teklif No :

İdarenin Adı

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri )

Telefon

 

0224 294 4265

Faks - Email

 

0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Saym.............................................................

Hastanemizce alımı yapılacak olan “3 FAZLI 55 KW 105/110 AMPERLÎK GÜÇ KONTAKTÖRÜ ALIMT İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim._

Sıra

Marka

Model/

IBB

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

 

3 FAZLI 55 KW 105/110 AMPERLİK GÜÇ KONTAKTÖRÜ ALIMI

2

ADET

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK .ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 19/11/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA YERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

*

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (Isim,Imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,tva$e)

/] J MyfnjesitvpZC

OĞAN

 

 

jkeri

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu böılütrf Satınâlir

fa Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil


 

 

T.C.

^ *

SAĞLIK BAKANLIĞI

1 i

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

sU

Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

 

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

ScCl'k Bskaniığ!

 

 

 

 

Güç Kontaktörü Teknik Şartnamesi

Anma Gücü: 55 Kw Anma Akımı: 110 Amper Akım le: 170 Amper 1 -İki yıl garantili olmalıdır.

2-                    Sıfır  ürün ve orijinal ambalajında olmalıdır.

3-                   Güç   kontaktörü, değerleri net anlaşılır ve okunaklı olmalıdır.

4-                  

 
 

Güç   kontaktörü ;Arıza durumunda yüklenici firma yenisi ile birebir ücretsiz olarak bildirim yapıldıktan sonra, üç iş günü içerisinde teslim etmelidir.

*

 

 

1

/ \

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 14/11/2019

u

Teklif No

 

İdarenin Adı

: Sağiık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri )

Telefon

 

0224 294 4265

Faks - Email

 

0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

 

Sayın.......................................................................................................................................................................................................

Hastanemizce alımı yapılacak olan "KART VE ŞİFRE PANELİ İLE ELEKTRİKLİ BAS AÇ KİLİT ALİMİ" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model/

IBB

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

i

 

KART VE ŞİFRE PANELİ

50

ADET

 

 

2

 

ELEKTRİKLİ BAS AÇ KİLİT

10

ADET

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 18/11/2019 tarihi, saat 15:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

:

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevi

(Isi/n,li7iza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim.İmza,Kase)

/

M uKtdsn^ (V/

^5ğ1n

 

 

ofikerif

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu b^lütfı Satln/

İma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

KART VE ŞİFRE PANELİ

o Modül otomatik kapı ile uyumlu çalışmalıdır. Modül çıkışı direkt otomatik kapıyı kontrol edebilecek sinyal vermelidir. Otomatik kapı kontrolü için çıkıştan sonra röle ve benzeri ekipman kullanılması gerekiyorsa modül ile birlikte verilecektir.

» Modül MIFARE (13,56 MHz)frekanslarında okuma yapıp mevcut personel kartları ile uyumlu olmalıdır.

•        Şifre paneli 1-9 rakamlar ile en az 4 haneli şifre oluşturabilmen ve en az 1 adet Master şifre belirlenebilmelidir.

® En az 2000 kart tanımlanabilmeli ve mevcut personelin kartlarına uyumlu olmalıdır.

*         Enerjiyi sağlayacak adaptör birlikte verilecektir.

•         Modül üzerinde şifre ve kart işlemlerinde onay ve ret gibi görsel sağlayacak LED veya LCD ekran şeklinde uyarıcılar bulunmalıdır.

e Enerji kesintisinde içerisindeki tanımlamalar silinmemelidir.

o Şifre panelindeki tuşlar dokunmatik tipte olmamalıdır ve arızalandığında yedek parçası temin edilebilmeli ve kolayca değiştirilebilmelidir.

° MIFARE kart okuma mesafesi 5-10 cm arasında olmalıdır.

*        Modül ile birlikte kullanım kılavuzu verilecektir.

•         Modüllerin 1 yıl süreyle birebir en geç 3 iş günü içerisinde değişim ve 2 yıl süreli normal garanti şartlarını sağlaması gereklidir.

ELEKTRİKLİ BAS-AÇ KİLİT

•        Kilit 12V DC ile çalışacak,

*        Voltaj verildiğinde kilitleyecek,

CE Belgeli olacak,

*        Ahşap ve Metal kapı kasalarına uygulanabilir olacak,

o Bağlantı vidaları ve aparatları birlikte verilecek,

o Sağa veya sola açılır kapılara basit bir işlem sonucu fazladan aparat gerektirmeden uygulanabilecek Numuneye Uygun olacak


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim