T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi
Sayı : 97736758/2020 - 85 Konu : Kırtasiye Malzemesi Alımı
SAYIN:.
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/cI (Doğrudan Teinin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 11/02/2020 tarihi saat 10:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica
ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.
Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
Bu mektupta belirtilen ürünler için teklif edilen malzemlerin değerlendirmesi her bir kalem için ayrı ayrı yapılacaktır.
Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
. bedeli ,ına!™-~ -":n muayene ve kabul işlemlerinden sonra 150 gün içerisinde Antalya Sağlık S Muhaseb lînce yapılacaktır. Kurun» hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl
îdenıesi yaj ır.
9- İsteklilerin ÜTS'de kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin ÜTS’ de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.
10- İstekliler teklifleriyle birlikte ÜTS'den üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında teyifiklerımn kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır.
11- Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 11/02/2020 tarihinde saat 10:00'e kadar 0 (242) 722 89 97 nolu faksa veya elden Satın Alma birimine cevap verilecektir. I
Ali jKANDİL İdari Maiilşler Müdürü
Sıra |
Malzemenin Adı v |
Miktar |
Bilim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
UBB |
sı ■ r Kodu |
1 |
PLASTİK TELLİ DOSYA ( MAVİ RENK) |
1000 |
Adet |
|
|
|
|
2 |
ISTAMPA MÜREKKEBİ KIRMIZI |
20 |
ADET |
|
|
|
|
ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NO.iO SERİK/ANTALYA
TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATINALMA T2421722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik(ff)vandex.com
PLASTİK TELLİ DOSYA (MAVİ RENK)
Dosya içerisinde çabuk kırılmayan dayanıklı evrak sabitleme telleri bulunmalı, öz yüzü buzlu şeffaf olmalıdır. Klasörlerle takılabilmeli, A4 boyutunda evrak konulabilmelidir. Numune görülecektir
En az 50 mİ lik şişelerde olacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|