T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
|
||||||
|
||||||
|
||||||
ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898
Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
E-mail: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
NOT:Teklif mektupları en gcç^..a./0^/2021-Saat: '^1 “i ' | J f J Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır. I — t V. S
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR 1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir. 2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmcye alınmayacaktır. 3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir. 4- UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/U’İS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/ÜTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. 5- BakanIığımız TKHK mm 09 01.2017 tarilı ve 00036890436 sayılı yazıları gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERİ İLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir. 6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler. |
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlcndirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göıe yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümieri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir.
Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
Hastanemiz KVC Yoğunbakım Servisinde kullanılmakta olan VİASYS marka, AVEA model, 1007828582 künye numaralı YETİŞKİN YOĞUNBAKIM VENTİLATÖRÜ CİHAZINDA yapılan kontrollerde cihazın GD£ Üniti, Exhalation Valve Assy ve İntemal Bataryasının arızalı olduğu ve değişmesi gerektiği tespit edilmiştir. Cihazla tam uyumlu ilgili yedek parçaların dış piyasadan temin edilmesi gerektiğine dair teknik rapordur.25.01.2021
• Yedek parçalar ilgili cihazda denendikten sonra uygunluk verilecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|