İhale Dosya Nu. | 2016-126 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | MALZEME YÖNETIM MERKEZI KOMUTANLIGI ENVANTERINDE BULUNAN CHECK AND FILL UNIT TEST SETINE AIT BASINÇ ÖLÇME CIHAZI ALIMI, MAL ALIM |
İlan Kategorisi | ÖLÇÜ ALETLERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | Tel:262 3713880 Fax:262 3713888 DZ.HAVA K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | |
İşin Yapılacağı Şehir | KOCAELI KOCAELI |
İhale Tarihi * | |
İhale Saati * | |
İlan Edilme Tarihi * | |
İhale Türü | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | TL |
İhale Bitti mi ? | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | |
SATES İh Kayıt Nu. | 110451 |
1. DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ileDENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın - süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 30(OTUZ) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 17/11/2016 saat 11:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 1000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (10 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
MALIN TANIMI :
ZM-200-GI0030 Meriam Smart Manometre M2 SERISI ,ÇALISMA SICAKLIGI -5 SANTIGRAT DERECE < TA < 50 SANTIGRAT DERECE ARASINDA .
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : DENIZ HAVA KOMUTANLIGI Satinalma Komisyon Baskanligi
Tel: 0.262.353 37 73
Fax: 0.262.371 38 88
NOT 3: UZMAN PERSONEL : IK.ASB.ÜÇVS. TAMER YARAMIS TEL: 02623713881/82 DAH : 2461
İlgili harcama talimatı no: 126
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 00US74196 | CIHAZ BASINC OLCME DIJITAL | EA | 6 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|