MANİSA SALİHLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI İHTİYACI MICROSOFT WINDOWS 2012
DEVİCE CALL VE MIROSOFT SQL STD CORE LİSANS ALIMI YAPILACAKTIR
DEVLET MALZEME OFİSİ
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN
Manisa Salihli Belediye Başkanlığı ihtiyacı aşağıda cinsi ve miktarı yazılı bilgisayar lisansı
ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofisimiz tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla Açık Teklif Usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
MALZEMENİN CİNSİ MİKTAR
MICROSOFT WINDOWS 2012 DEVİCE CALL 100 ADET
MICROSOFT SQL STD CORE 4 ADET
1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüz ve Ofisimizin
www.dmo.gov.tr adresinin ihale duyuruları bölümünde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (50,00 TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış
zarfa konulması zorunludur.
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik şartname, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul
edildiğini belirten Taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
bulunacaktır.
3-Teklifler, 31.05.2013 Cuma günü, saat 12.00’a kadar Bölge Müdürlüğümüzde
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 31.05.2013 Cuma günü, saat 14.00’de
evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacak olup, uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5- Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 7. Maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6- İstekliler tarafından İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup,
kısmi teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
7- Teklif edilen bedelin % 3’ ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8-Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte serbesttir.İHALE EK ŞARTLARI
1) Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2.maddesinin diğer
belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler aşağıda gösterilmiştir.
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi
veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcısı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkşlş satıcı ise
yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi
d) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak
yürürlüğe konulan ‘’Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’’
gereğince, Yönetmelik ekli listede yer alan malzeme için;
1) Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi
2) Yönetmelik ekli listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü
süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte
kurulmuş olan servis istasyonlarının,
—Açık adres ve ticaret unvanlarının,
—Telefon ve faks numaralarının,
— Servis Yetkililerinin telefon ve faks numaralarının belirtilmesi suretiyle Listesi ve
‘’Yetkili Servis Anlaşmalarının’’ birer sureti,
e) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin geciktirilmesi
halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından
verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Bilim Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için
TSE belgesi
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak
yürürlüğe konulan ‘’Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’’ uyarınca firma
garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve
eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu
yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı teslim alan kurum
veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından
kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek
hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer
dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen, bakım ve onarım
yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle
mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve
onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkânsız
hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin
etmekle yükümlü olacaktır.
3) İhale konusu işin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir. Teklif mektuplarında teklif edilen ürünlerin marka ve modeli
belirtilecektir.
4) İşbu ihale isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdürebilmeleri şeklinde olacaktır.
5) İhale konusu alımla ilgili teknik şartnameye cevaplar verilecektir. Verilecek cevaplar ile
varsa ihale konusu ürün ile ilgili resim, broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE
DÖKÜMANLARI (Teklif mektubu, Geçici Teminat, İhale Evrak Bedeli makbuzu hariç) iki takım
olarak Ofis’e tevdi edilecektir.6) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
7) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak,
daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine uygunluğunun belirlenmesine müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat
ile ilgili iç zarfları açılacaktır. Uygun olmayan tekliflerin iç zarfları açılmayarak firma yetkililerine
diğer belgelerle birlikte iade edilecektir.
8) İhale konusu malzeme firma tarafından, ihtiyaç sahibi kuruluşun göstereceği yere, teknik
şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak tüm kurulum işlemleri yapılarak sözleşmeyi müteakip
20 gün içinde tam ve sağlam vaziyette teslim edilecektir.
9) İhale konusu malzemenin muayenesi, Ofisin Muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla,
teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluş tarafından yapılacaktır.
10) Tekliflerin hazırlanma aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve
değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak, son teklif verme gününden 3
(Üç) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edilebilir. Bu tarihten
sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman satın alınmadan yapılacak
başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
11) İhale konusu malzemenin bedeli, teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak
Kuruluşa yapılacak teslimata müteakip, bir örneği Ofis’imizde mevcut Malzeme Muayene Teslim
ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi yazı ekinde DMO İzmir Bölge
Müdürlüğüne gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.
12) İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olarak 50,00 TL’yi Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir
suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle
iptali halinde ihale doküman bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
13) Geçici teminat: teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından
belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
14) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2013/66669
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İRTİBAT TELEFONU: 0.232.478 13 85 – 86
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ BANKA HESAPLARI:
TC Ziraat Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR81) 0001 0006 1538 1604 3850 02
Vakıflar Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR59) 0001 5001 5800 7293 8042 70
Halk Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR68) 0001 2009 7140 0013 0000 06