Açıklama |
Hizmet alımı suretiyle MARDİN-SAVUR posta hattında Münhasıran posta taşıma işi yaptırılacaktır.
İhale Kayıt Numarası: 2020/ 83325
- Adres: Mardin PTT Başmüdürlüğü, Vali ozan cad. no.93 YENİŞEHİR/MARDİN Telefon: 0 (482 2133000 Faks: 0 (482) 2133014
- İhalenin Adı: Hizmet alımı suretiyle MARDİN- SAVUR posta hattında münhasıran posta taşıma işi.
- İhale konusu iş uzatma süresi hariç 01./04/2020 – 30.06.2023 tarihleri arasında 39 Ay süreyle yaptırılacaktır.
- İhaleye çıkarılan posta hattında; MARDİN-KABALA-YEŞİLLİ-PINARDERE -SAVUR PTT işyerleri arasında posta taşıttırılacaktır.
- İhale 25/02/2020 tarihinde saat 13:30 'da Başmüdürlüğümüz 1.Kat Toplantı salonunda yapılacak olup, ihaleye katılabilme şartları ile istenilen belgeler Posta Taşıma Hizmetine ait sözleşme ve şartnamede gösterilmiştir.
- İstekliler; ihaleye ilişkin teklif mektuplarını ve Sözleşme ve Şartnamenin 7. maddesinde yazılı belgelerin tamamını 25/02/2020 günü saat 13:30 'a kadar Mardin PTT Başmüdürlüğü Satınalma Müdürlüğüne elden verebilecekleri gibi alma haberli olarak posta yoluyla da gönderebilecektir. Ancak, postadaki muhtemel gecikmelerden Şirketimiz sorumlu değildir.
- İhaleye ilişkin Sözleşme ve Şartname MARDİN PTT Başmüdürlüğü Muhasebe Veznesinden KDV dâhil 50,00 TL (Elli TL) bedel ile makbuz karşılığında temin edilebilir. Sözleşme ve Şartnamenin satın alındığına dair makbuz istenilen belgeler arasında sayılacaktır.
- Tekliflerin geçerlilik süresi, İhale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır. Bu süreden daha kısa süreli geçerli olduğu belirtilen teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Geçici teminatı tutarı, istekli tarafından teklif edilecek (KDV hariç) aylık bedel ile 39 aylık taahhüt süresinin çarpımı sonucunda bulunacak tutarının % 3'ünden (yüzde üç) az olmamak üzere isteklilerce belirlenecektir. Geçici teminatın teminat mektubu olarak verilmesi halinde, ihale tarihinden itibaren en az 90 günlük süreyi kapsaması gerekmektedir. Teminatın Tedavüldeki Türk Parası veya Devlet İç Borçlanma Senedi olması halinde ihale saatine kadar Mardin PTT Başmüdürlüğü Veznesine yatırılması gerekmektedir.
- Posta taşıma işi için, Hizmet alımı İhalesi yapılacaktır. İlk teklifin kapalı yazılı olarak alınması sonrası 3 (ÜÇ) tur şeklinde yazılı açık eksiltme ve en son kapalı yazılı teklif alınması şeklinde yapılacaktır.
- İsteklilerin vermiş olduğu belgelerin sahte olduğunun tespiti halinde, teminatı İdareye gelir kaydedilecek ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
- İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirmek şartıyla İhalenin ertelenmesi, tekliflerin reddilmesi ve İhalenin iptal edilmesinde PTT serbest olup, isteklilerce PTT 'den herhangi bir hak talebinde bulunulmayacaktır.
Posta hattına ilişkin özel şartlar:
- MARDİN- YEŞİLLİ- SAVUR işyerlerimizde posta taşıma işi haftada 5 gün (Beş) seferli (gidiş-dönüş) olarak yapılacaktır. Kabala PTT Şubesi ve Pınardere PTT Acentasına haftanın 5 günü sadece gidiş yönünde posta taşıma işi yapılacaktır. Dönüş güzergâhında uğranmayacaktır. İşyerlerimiz arasında hangi saatlerde posta taşınacağı (sefer tarifesi) hakkında Mardin PTT Başmüdürlüğü İşletme Hizmetleri Müdürlüğünden bilgi alınabilir. Başmüdürlüğümüz sefer tarifesinde her zaman değişiklik yapmaya yetkilidir.
- Posta taşıma işi, 1 (bir) adet KAPALI KASA/ PANEL ile yapılacak olup, aracın istiap haddi (net yük taşıma kapasitesi) asgari 1.000 Kg. ve 10 metreküp olacaktır. İstiap haddi olarak, taşıt ruhsatındaki “azami yüklü ağırlık" ile “net ağırlık" arasındaki fark esas alınacaktır. Taşıtlar, istekli adına kayıtlı olacak ve taşıt modeli asgari 2015 model olacaktır. Kiralık taşıtlarla ya da sonradan taşıt temin etmeye yönelik taahhütname ile ihaleye iştirak edilemez, edilmiş ise değerlendirme dışı bırakılır. Posta taşıma işinde çalıştırılacak taşıtların kapı/Kapıları plastik emniyet kilidi takılmasına uygun olacak. Aksi takdirde yüklenici taşıtlarına buna uygun aparat takacaktır.
- Posta taşıma işi münhasıran taşıma şartlı olup, postaların yükleme ve boşaltmasında en az 1 (Bir) mutemet/şoför çalıştırılacaktır.
- İsteklinin, Karayolu Taşıma Kanunu kapsamında ''k1 yetki belgesi '' (Yıldızlı K1 Dâhil ) sahibi olması ve taşıma işinde kullanılacak aracın K1 Yetki belgesine kayıtlı olduğunu gösterir ''Taşıt kartının bulunması gerekmektedir.
- Yükleniciler, Karayolları Trafik Yönetmeliği'nin 98. maddesinde sayılan hususlara uyacaklardır.
- Sözleşme ve Şartnamenin 57. maddesi gereği aylık asgari ücretin işverene maliyet tutarının değişim oranı ve yakıt türüne göre akaryakıt fiyat değişim oranından (LPG'li araçlar hariç) kaynaklı aylık fiyat farkı ödenecektir.
|