• İhale No
    289283
  • İhale Adı
    MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR,MONİTÖR V E DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Haziran 2013 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO)
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR,MONİTÖR V E DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR 

SATIN ALINACAKTIR. 
DEVLE T MALZEME OFİSİ 
GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN 
T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ihtiyacı olan 325 (Üçyüzyirmibeş) adet masaüstü 
bilgisayar ve monitör ile 30 (Otuz) adet dizüstü bilgisayar kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine 
uygun olarak, Ofis'imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık 
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır. 
1- İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. 
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satmalına Daire 
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan 
firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına 
yatırmaları zorunludur. 
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış 
zarfa konulması zorunludur. 
2- Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ 
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla 
birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul 
edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile 
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır. 
3- Teklifler, 04/06/2013 günü, saat 12.00' ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu 
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler 
dikkate alınmayacaktır. 
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları açılacak, 
daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme 
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine 
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç 
zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif 
sahiplerine iade edilecektir. 
5- Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların 
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır. 
6- İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler 
değerlendirilmeyecektir. 
7- Teklif edilen bedelin % 3'ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek 
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat 
verilecektir. 
8- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında 
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.-T.C. BİLİM, SANAYİ V E TEKNOLOJİ BAKANLIĞI İHTİYACI MASAÜSTÜ 
BİLGİSAYAR, MONİTÖR V E DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR İHALESİ İLE İLGİLİ İHALE E K 
ŞARTLARI 
1) Ticari Şartnamenin "İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI" başlıklı 2.maddesinin diğer 
belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler: 
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi 
veya kapasite raporu, 
b) Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler, 
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise 
yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi, 
d) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun'a 
dayanılarak yürürlüğe konulan "Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri 
Hakkında Yönetmelik" gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme 
grubu için; 
1) "Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik Belgesi" 
2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım 
ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen 
yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının, 
-Açık adres ve ticaret unvanlarının, 
-Telefon ve faks numaralarının, 
-Servis yetkililerinin telefon faks numaralarının 
belirtilmesi suretiyle Listesi ve "Yetkili Servis Anlaşmalarının" Noter tasdikli 
birer sureti, 
e) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi 
halinde uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol 
kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından 
önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile 
TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi 
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun'a dayanılarak 
yürürlüğe konulan "Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik" 
uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti 
belgelerinin orijinal nüshaları, 
2) - Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp 
ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu 
yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı teslim alan kurum veya 
kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek 
veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına 
sahiptir. 
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer 
dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır. 
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım 
yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle 
mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve 
onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız 
hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin 
etmekle yükümlü olacaktır. 
3) - İhale konusu işin tamamı için teklif verilecek olup, Ji
j(sj*^S
j^eklifler 
değerlendirilmeyecektir. Teklif mektuplarında teklif edilen ürünlerin ma>£a"jve modeli 
belirtilecektir. ' 4) -İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü 
olarak tekliflerini sürdürebilmeleri şeklinde olacaktır. 
5) - İhale konusu alımla ilgili teknik şartnameye cevaplar verilecektir. Verilecek cevaplar ile 
varsa ihale konusu ürün ile ilgili resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE 
DOKÜMANLARI (Teklif mektubu, Geçici Teminat, İhale Evrak Bedeli makbuzu hariç) iki takım 
olarak Ofıs'e tevdi edilecektir. 
6) -Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların 
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır. 
7- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları açılacak, 
daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme 
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine 
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç 
zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif 
sahiplerine iade edilecektir. 
8) - İhale konusu malzemelerin teslim süresi teklif mektubunda belirtilecek olup,ihale 
konusu malzeme bu süre içerisinde T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının belirteceği 
yerlere teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak, tam, sağlam, çalışır vaziyette, 
tüm kurulum ve konfigürasyon işlemleri yapılarak teslim edilecektir. 
9) -Ofısin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi, 
teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır. 
10) - Tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve değişiklik 
yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak, son teklif verme gününden beş (5) gün 
öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edilebilir. Bu tarihten sonra yapılacak 
açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman satınalınmadan yapılacak başvurular değerlendirmeye 
alınmayacaktır. 
11) - İhale konusu malzemenin bedeli, teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak 
yapılacak teslimatı müteakip, bir örneği Ofis'imizde mevcut malzeme muayene teslim-tesellüm 
tutanağı Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı Genel Müdürlüğümüze (Pazarlama 
Daire Başkanlığı' na) gönderilmesinden ve malzeme bedelinin ihtiyaç sahibi kuruluşça 
Ofisimiz hesaplarına yatırılmasından sonra, Ofis ticari şartname hükümleri dâhilinde 
ödenecektir. 
12) -İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olarak 130.-TL'yi Ofis veznelerinden 
birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle 
birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali halinde, ihale doküman 
bedeli ilgili firmaya iade edilecektir. 
13) -Geçici teminat: Teklif edilen bedelin % 3'ünden az olmamak üzere istekliler tarafından 
belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat geçici 
teminat verilecektir. 
14) -Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir. 
OFİS'İMİZ BANKA HESAPLARI: 
^Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şb. : TR79 0001 0017 4537 7118 7650 07 
-Ziraat Bankası Ankara Merkez Şb. : TR14 0001 0000 0137 7118 7666 59 
-Vakıfbank Merkez Şb. : TR19 0001 5001 5800 7293 8232 26 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim