MAT KUŞE KAĞIDI
![]() |
YAPIŞKANLI A4 KAĞIDI
• A4 boyutlarında olmalıdır.
• Zemin rengi BEYAZ olmalıdır.
• Yaprak sayısı 100 adet olmalıdır.
Bir tarafında yapışkan olmalıdır
Ta^/avt. Kont Vetk
T.C. ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Ak kuş Devlet Hastanesi
Sayı : 18.03.2019
K0nU : YAPIŞKANLI A4 VE KUŞE KAĞIT ALIMI
DosyalD: 43483
TEKLİF MEKTUBU
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 25.03.2019 saat: 13:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda;
Gereğini rica ederim.
Satın Alınacak Malın |
KDV Hariç Teklif |
|||||||
S.No |
Malın/İşin Cinsi |
Miktarı |
Birimi |
UBB Kodu |
Marka |
Sut Kodu |
Fiyat |
Tutar |
1 |
KUŞE KAĞITLAR |
5 |
Top |
|
|
|
|
|
2 |
FOTOĞRAF KAĞITLARI ARKASI YAPIŞKANLI A4 BOYUTUNDA BEYAZ |
5 |
Top |
|
|
|
|
|
KDV Hariç Genel Toplam |
|
TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE !
1. Hastane malı alıp almamakta serbestir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.
6. Malzemeler orjinal ambalajında teslim edilecektir.
7. Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
8. Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firma faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.
11. Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
Adres:Yazlıkbelen Mah. Dr.Hasan Rıza Çakır Sokak No:12 52950
Telefon: 452 611 20 31 Faks: 452 611 23 48
E-Posta: ordudhs1@saglik.gov.tr Web: http://akkusdh.saglik.gov.tr
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|