• İhale No
    2017/82379
  • İhale Adı
    MAYİ KLOR SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar ve Maden Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mart 2017 14:00
  • İdare
    EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MAYİ KLOR SATIN ALINACAKTIR

EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ

EDİRNE BELEDİYE BAŞKANLIĞI SU VE KANALİZASYON MÜDÜRLÜĞÜ'ne MAYİ KLOR VE KLOR TÜPLERİNİN TEST VE BAKIMLARININ YAPILMASI MAL ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/82379
1-İdarenin
a) Adresi : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842129926 - 2842129925
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma_edirne@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 8 Kalem Mayi Klor, 50 ve 400 kg Tüplerin Test Bakımı ve Vana Değişimi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü İçme Suyu Arıtma Tesisleri
c) Teslim tarihi : * Mayi Klor; Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü’ne ait 400 kg ve 50 kg.lık tüplere Yüklenici firma tarafından doldurulacaktır. *Dolumu yapılan tüpler Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü’nün İçme suyu Arıtma Tesislerine nakledilecektir. *Tüplerin sevkiyatı firma tarafından yapılacaktır. Buna göre, boş tüplerin Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü’nün İçme suyu Arıtma Tesisleri’nden alınması, test edilmesi, doldurulması ve tekrar dolu olarak tesislere nakledilmesine kadar ki bütün işlemler yüklenici firmaya ait olacaktır. *Nakliye aracı 5 adet dolu 400 kg tüp ve 20 adet 50 kg tüp veya 10 adet dolu 400 kg tüp ve 10 adet 50 kg tüp taşıyacak kapasitede olacak ve sevkiyatı yapılacaktır. * Tüplerin nakli sırasında doğabilecek her türlü zarar, ziyan ve hasarlar firmaya aittir. * Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü İçme Suyu Arıtma Tesislerindeki mayi klor stok durumu maksimum düzeyde tutulacak şekilde sevkiyat yapılacaktır. * Teslimat cumartesi ve pazar günleri hariç haftanın beş (5) günü mesai saatleri (08:30-17:30) içinde yapılacaktır. * Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü tarafından muhtelif zamanlarda (partiler halinde) mayi klor talepleri faks veya mail ile bildirilmesini takiben en geç 5(beş) iş günü içinde dolu tüpler içme suyu Arıtma Tesislerinde teslim edilecek ve boş tüplerin sevki firma tarafından yapılacaktır. * Sevkiyat programı; ulusal, dini ve uzun süreli resmi tatillerde tesislerdeki stok maksimum düzeyde tutulacak şekilde ayarlanacaktır. Kamyon yasağı süresince Klor kamyonları için gerekli trafiğe çıkma izni firma tarafından alınacaktır. Firmanın Dolum Tesislerinde 400 kg’lık en az 5(beş); 50 kg’lık en az 10(on) adet dolu tüp Edirne Belediye Başkanlığı Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü’nün acil klor ihtiyacı için her zaman hazır bulundurulacaktır. * Mayi klor temini için (nakliye dahil) teklif verecek firmalar, birim fiyatlarını sözleşme süresince geçerli olmak üzere Tablo–1 de gösterilen alanlarda belirteceklerdir. Bu hizmetler için sözleşme süresince ek bir fiyat farkı istenmeyecektir. *Firma teslim ettiği gaz klor tanklarının üzerinde dolum tarihi,ağırlığı, test tarihini gösteren etiket değerleri tankın üzerinde bulunur şekilde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - Merkez / Edirne
b) Tarihi ve saati : 16.03.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Üretici firma, T.C. Sağlık Bakanlığı Türkiye Halk Sağlığı Kurumu tarafından verilen Biyosidal Ürün Ruhsatnamesine sahip olmalı, bu ruhsatnameyi ihale dosyası ile birlikte vermelidir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi

Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Mayi klor TS EN 937 standardına (uygulamadaki son şekli) uygun olacaktır. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılacak firmalar ürettikleri klorun teknik özelliklerini belirten dökümanları ihale dosyası ile birlikte vereceklerdir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - Merkez / Edirne adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - Merkez / Edirne adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Mayi Klor Nakliye Dahil 35.000 kilogram
400 kg lık Klor Tüpü Test ve Periyodik Bakım 15 adet
400 kg lık Klor Tüpü Emniyet Tapalı Klor Vanası Değişimi 30 adet
400 kg lık Klor Tüpü Emniyet Tapası Değişimi 45 adet
400 kg lık Klor Tüpü Kumlama ve Epoksi Boya İle Boyama İşi 12 adet
50 kg lık Klor Tüpü Test ve Periyodik Bakım 38 adet
50 kg lık Klor Tüpü Emniyet Tapalı Klor Vanası Değişimi 45 adet
50 kg lık Klor Tüpü Kumlama ve Epoksi Boya İle Boyama İşi 32 adet
03 Mart 2017

DÜZELTME İLANI

MAYİ KLOR SATIN ALINACAKTIR
EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ

MAYİ KLOR SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2017/82379
1- İdarenin
a) Adresi:Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası:2842129926 - 2842129925
c) Elektronik posta adresi:satinalma_edirne@mynet.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :27.02.2017 - 3305
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :yerel gazete - 01.03.2017
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

6.madde 

Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı isteklilerle ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz. Yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli oldukları, teklif mektubunda yer alan Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler üzerinden değerlendirilir. Yerli malı teklif eden yerli isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala/mallara ilişkin yerli malı belgesini/belgelerini sunması zorunludur.