• İhale No
    2015/5868
  • İhale Adı
    MEDİKAL MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Şubat 2015 10:30
  • İdare
    Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MEDİKAL MALZEME ALIMI

ARDAHAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

MEDİKAL MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/5868
1-İdarenin
a) Adresi : KARAGÖL MAHALLESI KONGRE CADDESI 20 75000 MERKEZ ARDAHAN MERKEZ/ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası : 4782114615 - 4782115431
c) Elektronik Posta Adresi : ardahan@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 KALEM MEDİKAL MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ARDAHAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ AMBAR DEPOLARI
c) Teslim tarihi : Yüklenici ilgili mal ve malzemeyi sözleşmeden sonra en geç 45 (Kırkbeş) gün içerisinde tek seferde teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU KONGRE CADDESİ NO:20 ARDAHAN
b) Tarihi ve saati : 10.02.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1) Teklif edilen ürün türkiye cumhuriyeti İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB) kayıtlı ve Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.

2) Malzemeyi teklif eden firma ; Üretici İthalatcı veya bayii olarak Titubb'da kayıtlı olmalı ve Kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidr.

3) İstelilerin ve/veya taklif edilenmalın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını teşvik edici belgeler internet çıktısı olarak sunulabilir.

4) istekliler Oanylı ürün (Barkod) numarasını ihale sıra numarısına göre kalemler bazında ilişkilendirilerek sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ARDAHAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ YÖNETİM HİZMETLERİŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI ARDAHAN ŞUBESİ TR 330001000149264816075001 NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ARDAHAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ YÖNETİM HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

Bu İhale bir bütün olup, İhale İlanı, İdari Şartname ve Sözleşme Tasarısında yer almayan hükümlerde Teknik Şartname Maddeleri geçerlidir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TEK KULLANIMLIK AMBULANS ANA SEDYE ÖRTÜSÜ 1.000 adet
SPİNEBOARD (YETİŞKİN) ÖRÜMCEK KEMER SİSTEMİ 20 adet
TEK KULLANIMLIK LARENGEAL MASKE 50 takım
İNTRAOSSEOUS İNFÜZYON İĞNESİ 30 adet
STETESKOP 20 adet
TANSİYON ALETİ YETİŞKİN 10 adet
TANSİYON ALETİ PEDİATRİK 10 adet
GALOŞ 5.000 adet
PORTATİF PULSEOKSİMETRE 16 adet
LARENGOSKOP BLEYT AMPÜL 6 takım
YANIK SETİ 50 adet
ERİŞKİN ENTÜBASYON MAKETİ 1 adet
ÇOCUK ENTÜBASYON MAKETİ 1 adet
CPR UYGULAMA EĞİTİM MAKETİ 1 adet
VAKUM SEDYE 4 adet
PORTATİF VAKUM ASPİRATÖRÜ 5 adet
LARENGOSKOP SETİ 3 adet