• İhale No
    2018/317519
  • İhale Adı
    MEFRUŞAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Temmuz 2018 14:00
  • İdare
    Artvin Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MEFRUŞAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ARTVİN SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2018 Yılı 16 Kalem Mefruşat Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/317519
1-İdarenin
a) Adresi : Çarsi Mah. Hastane Cad. 08000 Merkez ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası : 4662121040 - 4662123423
c) Elektronik Posta Adresi : artvindhs5@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 YILI 16 KALEM MEFRUŞAT MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ARTVİN DEVLET HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi : Öngörülen işi başla tarihi 01.08.2018 'dir. Artvin Devlet Hastanesi'nin Yüklenici firmaya sipariş edilecek miktarda ürün faks veya e-posta ile bildiriminden itibaren en geç 10 (On) takvim gününde teslimatı gerçekleşecektir. İhale dokümanında belirtilen mücbir sebepler dışında veya verilen siparişin tamamının mücbir sebepler dışında başka bir zorunluluktan teslim edilemeyeceğinin haklı gerekçelerle dayanarak yüklenici tarafından belgelendirilmesi haricinde, sağlık tesisinin siparişi oranında teslimat gerçekleşecek olup, siparişin bölünerek farklı zamanlarda sağlık tesisine teslimi yapılmayacaktır. İhaledeki malzemelerin teslimi 31/12/2018 tarihine kadar peyder pey olarak gerçekleşecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ARTVİN DEVLET HASTANESİ19 TOPLANTI ODASI ÇARŞI MAH. HASTANE CAD.ARTVİN
b) Tarihi ve saati : 19.07.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlere ait numuneler ihale saatinden önce Ambar Depo birimine teslim edilecektir. Her kalem için ayrı numune verilecektir. Numunelerin üzerinde kalem sıra numarası, malzeme adı ve firma bilgileri açıkca belirtilecektir.  


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ARTVİN DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ARTVİN DEVLET HASTANESİ ÇARŞI MAH. HASTANE CAD.ARTVİN SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ARŞİV TORBASI İÇİN AMERİKAN BEZİ 1.500 metre
YEŞİL KETEN KUMAŞ 15.000 metre
EL HAVLUSU 500 adet
GÜVENLİK GÖREVLİSİ KIYAFETİ 40 takım
BULAŞIK ÖNLÜĞÜ 50 adet
TEKNİK SERVİS VE KALORİFERCİ İÇİN İŞ TULUMU 20 adet
ÇOCUK BOKS ÖNLÜĞÜ 100 adet
TIBBİ ATIK TOPLAYICISI İÇİN TULUM VE MALZEMELERİ 4 adet
PATİSKA BEYAZ (200MT BEYAZ-200MT MAVİ-200MT PEMBE) 600 metre
YEMEKHANE PERSONELİ İŞ ÖNLÜĞÜ 50 adet
NEVRESİM TAKIMI 600 adet
HİDROFİLLİ GAZLI BEZ 15.000 metre
YETİŞKİN HASTA ÖNLÜĞÜ 150 adet
PİKE TEK KİŞİLİK 150 adet
ALEZ YATAK ÖRTÜSÜ 400 adet
YASTIK 400 adet