• İhale No
    2015/145360
  • İhale Adı
    MEFRUŞAT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Kasım 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    30 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MEFRUŞAT SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU-TOKAT İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

30 KALEM MEFRUŞAT ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/145360
1-İdarenin
a) Adresi : PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 TOKAT MERKEZ/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3562150060 - 3562150080
c) Elektronik Posta Adresi : tokkhbsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 KALEM MEFRUŞAT ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : TOKAT DEVLET HASTANESİ;TOKAT AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ;TOKAT RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HST;TURHAL DEVLET HST.;ERBAA DEVLET HST.;NİKSAR DEVLET HST.;ALMUS DEVLET HST;ZİLE DEVLET HST.lerinin ilgili depolarına mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren hastane yönetimlerinin belirleyeceği ve tebliğ edeceği miktarlarda sözleşmenin kadar 2 şer aylık periyotlar halinde teslim edilecektir. Firma sipariş yazısı çekildikten en geç 10 gün içerisinde hastane ilgili deposuna teslim edecektir.Teslimat mesai saatleri içinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100
b) Tarihi ve saati : 25.11.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İHALE KALEMLERİNE AİT TEKNİK ŞARTNAMELERDE İSTENMİŞ OLAN BELGELERİN ASLI VEYA NOTER ONAYLI FOTOKOPİLERİ  İHALE TEKLİF DOSYASINDA SUNULACAKTIR.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılan istekliler; Teknik şartnamede  farklı bir düzenleme öngörülmemişse teklif ettikleri ürünlerin, idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek için teknik şartnamelerde belirtilen ebatlarda  1 adet orijinal numunelerini  son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Aynı ürün olup farklı numara boy.v.b. ürünlere de ayrı ayrı numune teslim edilecektir. Teklif edilen ürünlerin uygunluğu teslim edilen numuneler değerlendirilerek yapılacaktır. Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir.
Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
Sözleşme imzalanan kalemlerin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde teslim alınmayan numuneler idare tarafından irat kaydedilecektir.Numuneler için bedel ödenmeyecektir.
İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1(bir) ay içerisinde Genel Sekreterliğimizden alınacaktır. Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden Genel Sekreterliğimiz sorumlu değildir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C HALK BANKASI TOKAT ŞUBESİ TR 09 000 1200 966 80000 5000 156 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
NEVRESİM TAKIMI (TAKIM) 3.215 adet
YASTIK 1.760 adet
PİKE 2.435 adet
YATAK ALEZİ 2.560 adet
YASTIK ALEZİ 1.870 adet
KEFEN 780 adet
YEŞİL KETEN 11.850 adet
MAVİ KETEN 3.290 adet
MOR KETEN 2.000 adet
ISLAK MENDİL (PAKET) 1.050 adet
POLAR BATTANİYE 395 adet
BATTANİYE 895 adet
EL HAVLUSU 550 adet
ALIŞVERİŞ ARABASI 53 adet
ÇAMAŞIR ASKILIĞI 60 adet
AMELİYATHANE FORMASI 980 adet
HASTA AMELİYAT ÖNLÜĞÜ 1.210 adet
TEK KULLANIMLIK SEDYE ÖRTÜSÜ 42.600 adet
TEK KULLANIMLIK HASTA ÖNLÜĞÜ 2.900 adet
RULO KAĞIT SEDYE ÖRTÜSÜ 3.700 adet
AMELİYATHANE TERLİĞİ 450 adet
YATAK KORUYUCU 60.370 adet
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 150 adet
BANYO HAVLUSU 223 adet
PORTATİF BEBEK TAŞIMA ÇANTASI 2 adet
OTEL TERLİĞİ 750 adet
HASTA PİJAMASI 895 adet
BOX GÖMLEĞİ 420 adet
PAZEN KUMAŞ BEYAZ 120 adet
CLİPPER UÇ 1.200 adet