MEFRUŞAT SATIN ALINACAKTIR
Çankırı Karatekin Üniversitesi İdari Ve Mali İşler Daire Başkanlığı
4 Adet Fizik Laboratuvarı Mefruşat Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/169723
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Şehit Pilot Üsteğmen Erdem Öztürk Sokak
No:12 18100 Çankırı Merkez Çankırı
b) Telefon ve faks numarası : 3762132626 - 3762128318
c) Elektronik Posta Adresi : imid@karatekin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çankırı Karatekin Üniversitesi Uluyazı Kampüs Alanı Fen Fakültesi
Dekanlığı Fizik Bölümü
c) Teslim tarihi : Yüklenici tarafından teslim edilecek olan mallar sözleşme tarihinden itibaren en fazla 35 gün (bu tarih her halükarda 26.12.2011 tarihini geçemez) içinde idaremize teslim edilecek şekilde hazırlanıp, idaremize yazılı olarak teslime hazır olduğu bildirildikten sonra bu sürenin dışında idaremizin belirteceği tarihte belirtilen adrese en
fazla 5 (beş) gün içerisinde mallar mesai saatleri içerisinde resmi iş günlerinde teslim edilerek kurulumu ve montajı tam ve eksiksiz olarak yapılacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mah, Şehit Pilot Üsteğmen Erdem Öztürk Sok., No:12 -
Kat:7 İhale Odası Merkez/Çankırı
b) Tarihi ve saati : 14.11.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala/mallara ilişkin
Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
e) Türkiye dışında üretim gerçekleştiren istekliler ise ilgili ülke mevzuatına göre imalatçı olduklarını kanıtlayan
belge veya belgeler.
İstekli tarafından imalatçı olduğu yukarıdaki belgelerden biri sunularak tevsik edebilir.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif veren firma yada yetkili satıcı ise bayiliğini yaptığı firma , Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'ndan Laboratuar
Mobilyaları garanti belgesi ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgesini teklifi ile birlikte sunmak zorundadır.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
-Kullanılacak tüm malzemeler TS EN ISO/IEC 17025 standardına uygun olacaktır. TS EN ISO/IEC 17025
belgesinin alımı ile ilgili danışmanlık hizmeti yüklenici tarafından bedelsiz olarak verilecektir.
-Teklif veren firma, TS EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi belgesine sahip olmalıdır. Ayrıca imalatlarda kullanılacak ürünlerin kalite belgelerini teklifleri ile birlikte idareye sunulmalıdır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Laboratuvarlarda kullanılacak olan malzemelerin tanınmasına imkan sağlayacak ebatlarda (
Tezgah,dolap,tabure ) numunesi ve profillerin kesiti, ihaleye getirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Mah, Şehit
Pilot Üsteğmen Erdem Öztürk Sok., No:12- Kat:3 İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Satın Alma Bürosu
MERKEZ/ÇANKIRI adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Çankırı Şb.Çankırı Karatekin Üniversitesi Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 06000011 (TR54 0001 2009 6460 0006 0000 11) Nolu hesap numarasına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Mah, Şehit Pilot Üsteğmen Erdem Öztürk Sok., No:12- Kat:
3 İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Satın Alma Bürosu MERKEZ/ÇANKIRI adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Eğitmen çalışma tezgahı - TEZGAH 1 | 1,000 | Adet |
Öğrenci çalışma tezgahı- TEZGAH 2 | 10,000 | Adet |
Malzeme Dolabı-DLP 80 | 2,000 | Adet |
Malzeme Dolabı-DLP 210 | 8,000 | Adet |
Tabure | 40,000 | Adet |
Eğitmen çalışma tezgahı-TEZGAH 3 | 1,000 | Adet |
Öğrenci çalışma tezgahı-TEZGAH 4 | 8,000 | Adet |
Malzeme Dolabı-DLP 210 | 5,000 | Adet |
Çalışma Tezgahı-TEZGAH 5 | 1,000 | Adet |
Çalışma Tezgahı-TEZGAH 6 | 1,000 | Adet |
Çalışma Tezgahı-TEZGAH 7 | 1,000 | Adet |
Çalışma Tezgahı-TEZGAH 8 | 1,000 | Adet |
Çalışma Tezgahı-TEZGAH 9 | 1,000 | Adet |
Çeker Ocak | 1,000 | Adet |
Malzeme Dolabı-DLP 80 | 8,000 | Adet |
Tabure | 12,000 | Adet |
Öğrenci çalışma tezgahı-TEZGAH 2 | 6,000 | Adet |
Tabure | 24,000 | Adet |