• İhale No
    2014/165577
  • İhale Adı
    MEFRUŞAT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ocak 2015 10:00
  • İdare
    İSTANBUL FATİH KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    15 Aralık 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MEFRUŞAT SATIN ALINACAKTIR

İSTANBUL FATİH KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİMİZİN 2015 YILI MEFRUŞAT alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/165577
1-İdarenin
a) Adresi : Seyitnizam Mah. Mevlana Cad. No:85 ZEYTİNBURNU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2125308311 - 2125229812
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@fatihkhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Mefruşat Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğine Bağlı Sağlık Tesisleri; İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Süleymaniye Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Arnavutköy Devlet Hastanesi, Bayrampaşa Devlet Hastanesi Lütfiye Nuri Burat Devlet Hastanesi ilgili depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malzeme/Malzemeler ilgili depoların yazılı talebi/Siparişi (Faks, Posta, E- Mail vb. ile) doğrultusunda belirtilen miktarlarda yüklenici mesai saatlerinde en geç 15 (on beş ) takvim günü içinde peyderpey veya bir defada 31.12.2015 tarihine kadar İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğimize Bağlı Sağlık Tesislerinin (İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi , Süleymaniye Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Arnavutköy Devlet Hastanesi, Bayrampaşa Devlet Hastanesi, Lütfiye Nuri Burat Devlet Hastanesi ) ilgili depolarına teslim edilecektir. Yazılı sipariş belgesinde istenilmeksizin veya istenilen miktardan fazla gönderilen malzeme/malzemeler/ürünler yükleniciye iade edilmesine ilişkin tüm giderler yükleniciye aittir. Bu malzeme/malzemeler/ürünler ait fatura ödeme kapsamı dışında tutulur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Toplantı Salonu Seyitnizam Mah. Mevlana Cad. No.85 Zeytinburnu/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 06.01.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İhalenin 9. kalemi olan Giyim Amaçlı Kumaşlar ( Ameliyathane Kumaşı Yeşil ) için isteklilerce ihaleye teklif edilecek olan ürün, yerli üretim ise TSE, yabancı üretim ise ISO/CE veya eşdeğeri gibi üretildiği ülkenin onayından geçtiğine dair kullanılabilirlik belgesine sahip olmalıdır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ürünlere ilişkin numuneler ihale saatinden önce satın alma birimine  tekliflerle birlikte tutanakla teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde kalem sıra numaraları ve firma adı belirtilecek olup, numaralandırma hataları firmanın sorumluluğundadır. Numune getirilmeyen kalemler değerlendirme dışı tutulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Bedeli Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesinin içinde bulunan İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Döner Sermaye Muhasebe Birimi veznesine yatırılabilir veya istekli ihale kayıt numarası, ihalenin adı ve vergi numarasını belirtilmek suretiyle, Vakıf Bankası Bakırköy Galeria Şubesi TR 79 0001 5001 5800 7300 7365 97 IBAN numarasına Havle/EFT yapabilir. Doküman ise İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Satınalma Biriminden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim