MERKEZ LABORATUARI MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
A kdeniz Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
(11554) 86 KALEM MERKEZ LABORATUARI MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/51737
1-İda re nin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 KONYAALTI ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303-04 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale do ümanının görülebileceği
internet adresi (var a) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akdeniz Üniversitesi Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin süresi 365 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarece ihtiyaç miktarına göre yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren 30 gün içerisinde İdareye teslim edilecektir. Ayrıca;ihale konusu malzemelerin ilk siparişini takip eden en geç 30 (otuz) takvim günü içerisinde teknik şartnamede özellikleri belirtilen cihazlar idarenin laboratuarına çalışır şekilde kurulacaktır. Kurulan cihazlar kurulumunu takip eden tarihten sonra 18 (Onsekiz) ay süre ile idarenin laboratuarında kalacaktır.
3- İha lenin
Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
a) Yapılacağı yer : Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma
Birimi Kampus ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 31.05.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka
adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
-"T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin (Sağlık Bakanlığından alınmış ) sunulması halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz.
-245 ürün kodu ile başlayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.Ancak orijinal barkod numarası olan
245 kodlu ürünlere ait malzemeler değerlendirmeye alınacak ve bu malzemelere ilişkin kalite belgeleri firma tarafından diğer belgelerle birlikte sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
- "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin (Sağlık Bakanlığından alınmış) sunulması halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin (Sağlık Bakanlığından alınmış) sunulması halinde, kit ve cihazların CE uyumlu veya geçerli CE veya FDA belgesine sahip olmalıdır. Tasarım Belgesi (Design Examinating Certificate) CE be gesi yerine kabul edilmeyecektir.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1. grupta bulunan (QF-Pcr Kiti, Beta Talasemi Dna Dizi Analizi Testi, Fragman Kimerizm Analizi Kiti ve Fmf Dna Dizi Analizi Testi) malzemeleri için Sanayi Bakanlığından alınmış "Satış Sonrası Servis Sertifikası"nı ihale dosyasında sunmalıdır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile teknik şartnamenin genel yükümlülükleri dahil tüm kalemler için maddeler halinde teknik şartnameye cevap verilmelidir.
- Kitlerin, malzemelerin orijinal prospektüsleri, çalışma prosedürleri teklifle birlikte verilmelidir. Teknik
şartnamede belirtilen tüm özellikleri içeren ürüne ait katalog sayfası ve numarası teklifle birlikte ihale dosyasında sunulmalıdır.
- Tüm malzemeler de, Laboratuvar çalışmalarının sürekliliği ve aksamaması için örnek numune, hastanemizde ilk defa kullanılacak malzemeler için ihale ilan tarihinden başlayarak en geç ihale günü ve saatinden 7 takvim günü (168 saat) sonrasına kadar en az orjinal bir kutu olacak şekilde Merkez Laboratuvar Malzeme Sorumluluğuna teslim edilecektir. Numuneler laboratuvarımızın şartları ve koşulları doğrultusunda teknik olarak değerlendirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
* 21. Kısımda bulunan "CMV Antijenemi" malzemesi için; Ekonomik açıdan en avantajlı teklifi değerlendirilmesinde fiyat dışı kriterler ve ağırlıkları tablolarda gösterilmiştir. Bu kriterler içinde yer alan özellikler firma tarafından ayrıca belgelenecektir (katalog, broşür vb.). Fiyat Dışı Kriterler (Toplam Ağırlık %
20) ---------------------------------------------------------------------------------- 1- 1C3+AYM-1 Ab içermesi % 15 2- Lökositlerin tampon ile hazırlanması % 5 Örnek Uygulama: A firması toplam teklif fiyatı 100,00 YTL, B firması toplam teklif fiyatı 104,00 YTL olsun. A Firmasının fiyat dışı kriterlerden % ağırlığı % 5, B Firmasının fiyat dışı kriterlerden % ağırlığı %20 olsun. 100,00 x (%100-%5)= 100,00 x 0.95= 95,00 (A firmasının fiyatı) 104,00 x (%100-%20)= 104,00 x 0,20= 83,2 (B firmasının fiyatı) Sonuçta B firmasının toplam teklif fiyatı, değerlendirmede fiyat dışı kriterler dikkate alındığında Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif olduğu için seçilecektir. * 39. Kısımda bulunan "Y Kromozomu Delesyon Tanımlama Kiti" malzemesi için; Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin değerlendirilmesinde fiyat dışı kriterler ve ağırlıkları aşağıda gösterilmiştir. Bu
kriterler içinde yer alan özellikler firma tarafından ayrıca belgelenecektir (katalog, broşür vb). Fiyat Dışı Kriterler (Toplam Ağırlık %.15 ) -------------------------------------------------------------------- 1- Kitin 20 ve daha fazla ayrı gen bölgesini tarayabilmesi %15 Örnek Uygulama : A firması toplam teklif fiyatı 450,00 TL, B firması toplam teklif fiyatı 440,00 TL olsun. A Firmasının fiyat dışı kriterlerden % Ağırlığı % 15, B Firmasının fiyat dışı kriterlerden % Ağırlığı %0 olsun. 450,00 x (%100-%15)= 450,00 x 0.85 = 382,50 (A firmasının fiyatı) 440,00 x (%100-%0)= 440,00 x 1= 440,00 (B firmasının fiyatı) Sonuçta A firmasının toplam teklif fiyatı,
değerlendirmede fiyat dışı kriterler dikkate alındığında Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif olduğu için seçilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus ANTALYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini
Ziraat Bankası Lara Şubesi 36716179-5207 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Dumlupınar
Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus ANTALYA adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|