SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) Faz 6 hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/34582 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Yerleşkesi Nusret Fişek Cad. G Blok Kat 2 Sıhhiye ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125852817 - 3125852868 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sggm@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | toplam 1738 kişilik Çağrı Merkezi Hizmeti satın alınacaktır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Yerleşkesi Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü K Blok Toplantı Salonu Sıhhiye /ANKARA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 18.06.2014, işin bitiş tarihi 18.06.2016 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Yerleşkesi, Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü K Blok Toplantı Salonu Sıhhiye/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 02.05.2014 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu Kurum ve Kuruluşları, özel şirketler ve Bankalara; telefon hatları üzerinden verilen rehberlik, müşteri hizmetleri veya çağrı merkezi hizmetleri işleri benzer iş olarak değerlendirilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı ihale Döküman Bedeli Sağlık Bakanlığı Merkez Muhasebe Müdürlüğünün T.C. Merkez Bankası Ankara Şubesi TR420000100100000350121014 no'lu hesabına İdarenin adı, işin adı, ihale kayıt numarası ve ihale doküman bedeli belirtilerek yatırılan makbuzun/dekontun ibrazı ile Satınalma Şubeden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Yerleşkesi, Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü G Blok Kat:2 Satınalma Şube Sıhhiye/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Çağrı Merkezi Operatörü Asgari Ücretin %65 fazlası | 1.500 | 24 | ay |
Takım Lideri Asgari Ücretin %120 fazlası | 60 | 24 | ay |
Grup Lideri Asgari ücretin % 200 fazlası | 15 | 24 | ay |
Eğitmen Asgari ücretin %150 fazlası | 5 | 24 | ay |
Raporlama Görevlisi Asgari Ücretin %125 fazlası | 35 | 24 | ay |
Yardım Masası Sorumlusu Asgari Ücretin %135 fazlası | 3 | 24 | ay |
Yardım Masası Görevlisi Asgari Ücretin %80 fazlası | 100 | 24 | ay |
İletişim ve Sosyal Medya Yöneticisi Asgari Ücretin %250 fazlası | 2 | 24 | ay |
İletişim ve Sosyal Medya Sorumlusu Asgari Ücretin %150 fazlası | 18 | 24 | ay |
Çağrı merkezi operatörü Resmi ve bayram tatili | 12.100 | gün | |
Takım Lideri Resmi ve bayram tatili | 484 | gün | |
Grup Lideri Resmi ve bayram tatili (Toplam 121 gün sayısı ) | 121 | gün | |
Hizmet Binası Kiralama Şartnamede belirtilen altyapı dahil 1500 m2 Ankara ili Çankaya İlçe sınırlarında (ÇAYEM) 1 Adet | 24 | ay | |
Hizmet Binası Kiralama Şartnamede belirtilen altyapı dahil Erzurum Çağrı Merkezi hizmet yeri en az (720 * 4m2) 1 Adet | 24 | ay | |
Hizmet Binası Kiralama Şartnamede belirtilen altyapı dahil Bingöl Çağrı Merkezi hizmet yeri en az (80 * 4m2) 1 Adet | 24 | ay | |
Hizmet Binası Kiralama Şartnamede belirtilen altyapı dahil Bitlis Çağrı Merkezi hizmet yeri en az (160 * 4m2) 1 Adet | 24 | ay | |
Hizmet Binası Kiralama Şartnamede belirtilen altyapı dahil Adıyaman Çağrı Merkezi hizmet yeri en az (160 * 4m2) 1 Adet | 24 | ay | |
Çağrı Merkezi Satrali (Aynı anda 2.250 çağrıyı karşılama kapasitesine sahip) 1 adet | 24 | ay | |
PRI Kurulum | 75 | adet | |
PRI Aylık Abonman 75 adet | 24 | ay | |
Çağrı Merkezleri için Masa 1120 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
Çağrı Merkezleri için Koltuk 1120 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
Çağrı Merkezleri için Bilgisayar 1120 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
Kulaklık ve mikrofon, teknik şartname 4.3.14-2 maddesi, toplamda en az 1675 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
4 adet 55 inç led ekran (Teknik şartname 4.9-f) (Kiralama) | 24 | ay | |
Video Konferans cihazı (Teknik şartname 4.4.30 maddesi ÇM ler için 4 adet ve 4.9-g maddesi ÇAYEM için 2 adet) (Toplamda 6 adet) (Kiralama) | 24 | ay | |
Mobil cihaz en az 1500 dk. 4Gb kotalı 3G, (Teknik şartname 4.9-h maddesi) 10 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
En az 8Gb kotalı 3G modem, (Teknik şartname 4.9-i maddesi) 4 adet | 24 | ay | |
ÇAYEM için 100 kişilik Bilgisayar, Masa,Koltuk.Etejer,Sehba vs. (Tek.Şart. 4.9-c) 100 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
ÇAYEM Toplantı Masası 10 Kişilik 2 Adet, 20 Kişilik 2 Adet (Toplamda 60 adet) (Kiralama) | 24 | ay | |
ÇAYEM Toplantı Koltuğu 60 adet (Kiralama) | 24 | ay | |
ÇAYEM Toplantı Salonlarında herbirinden birer adet Bilgisayar, Projeksiyon Cihazı, beyaz tahta, yazıcı (Kiralama) ve yeterli miktarda toner ve kağıt | 24 | ay | |
ÇAYEM için Yazıcı (tek.şart.4.9-c) 10 adet (Kiralama), hizmet süresince toner ve kağıt | 24 | ay | |
SMS | 15.000.000 | adet | |
Görüşme Bedeli | 15.000.000 | dakika | |
Çağrı Merkezi işleyişini uzaktan takip etmeyi mümkün kılacak yazılım (Teknik Şartname 3.2.1.Madde) 1 adet | 24 | ay | |
MHRS Sistem ve Yazılım Bakım Destek ve Entegrasyon İşleri (tek.şart.4.5 maddesi) | 24 | ay | |
Veri Merkezi Hizmet Binası Kiralama Sunucu,ek donanım ,lisans vb cihazlar dahil 1 adet | 24 | ay | |
Sosyal Medya Takip Uygulaması (Teknik Şartname 4.6 Maddesi) (en az 25 kullanıcı) | 24 | ay | |
MHRS Randevu ekranının Mobil Cihazlardan randevu alabilmelerini sağlayacak yazılım, bakım ve destek | 4 | adet |