MERKEZİMİZ EK İDARİ BİNA (PREFABRİK) ODALARINA KLİMA KURULUM İŞİ
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Uşak Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi-
Merkezimiz Ek İdari Bina (Prefabrik) Odalarına Klima Kurulum İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/26656
1-İdarenin
a) Adresi : Kemalöz Mahallesı 4.Serkan Sokak 2.Etap Tokı Evlerı No:3 64100
Uşak Merkez Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2762131111 - 2762131115 (Satınalma)
c) Elektronik Posta Adresi : usakadsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Ambarı
c) Teslim tarihi : Hastane idaresi ile yüklenici arasında sözleşme yapıldıktan sonra yüklenici cihazları 15 (onbeş) gün içinde kurarak çalışır vaziyette teslim edecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği- Kemalöz Mahallesi
4. Serkan Sokak 2. Etap Toki Evleri Merkez/Uşak
b) Tarihi ve saati : 14.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Teklif edilen cihaz için üretici veya distribütör firma tarafından satıcı firmaya verilen yetki belgesi teklife
eklenecektir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a.) İhale konusu cihazın Türkiye ana distribütör firmasının Sanayi ve Ticaret Bakanlığından Alınmış Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi olmalıdır.
b.) Satıcı firma teknik servis imkanlarını ve alt yapısını belgeleyecek ve ihale dosyasında sunacaktır. (Teklif edilen cihazın bakım ve onarımını yapabilecek teknik personel veya personellere ait maaş bordrosu ve mesleki yeterliliğini gösteren belge veya eğitim belgesi v.b.)
c.) Garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici ve temsilci firma yazılı taahhüt edecektir.
d.) Teklif veren firma cihazda garanti sonu değişmesi muhtemel yedek parçaları katalog no'larını ve isimlerini belirterek garanti sonu 5 yıl geçerli olmak kaydı ile değişecek yedek parçaların fiyatını üretici firmanın geçerli yedek parça maliyet fiyat listesinden vermeyi yazılı olarak taahhüt edecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
a) İstekli firmanın TSE (TS 12850) belgesi olacak ve ihale dosyasında sunacaktır.
b) Ürünlerin üreticisi olan firmaya ait güncel tarihli ISO 9001:2008, ISO 14001 belgeleri ve ürünlerin CE
belgesini ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a. Satıcı firma teklif ile birlikte cihazın orijinal katalogunu ve teknik şartnamedeki her maddenin cevabının bulunabileceği yeterlilikte dokümanları vermelidir.
b. Firmalar teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar
marka
model cihazın teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklifle beraber verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Ağız ve Diş Sağlığı
Merkezi Baştabipliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 58 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Uşak Şubesi Iban
230001000256492247955001 Nolu Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği- Kemalöz Mahallesi 4. Serkan Sokak 2. Etap Toki Evleri Merkez/Uşak adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
MERKEZİMİZ EK İDARİ BİNA (PREFABRİK) ODALARINA KLİMA KURULUM İŞİ | 1,000 | ADET |