• İhale No
    1581903
  • İhale Adı
    MERSIN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI 084 ALBÜM NUMARALI TEMIZ AMBARI VE KARARGAH DESTEK KT.K.LIGI ERBAS/ER TUVALETI GIRIS KISIMLARI ZEMIN ONARIMI IÇIN PIYASADAN MALZEME ALIMI
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Nisan 2018 14:00
  • İdare
    MERSIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    30 Mart 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2018-67
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : MERSIN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI 084 ALBÜM NUMARALI TEMIZ AMBARI VE KARARGAH DESTEK KT.K.LIGI ERBAS/ER TUVALETI GIRIS KISIMLARI ZEMIN ONARIMI IÇIN PIYASADAN MALZEME ALIMI.
İlan Kategorisi : YAPIM / INSAAT ISLERI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 8 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(324) 237 8913 Fax:(324) 237 8822MERSIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : MERSINMERSIN
İhale Tarihi * : 03.04.2018
İhale Saati * : 14:00
İlan Edilme Tarihi * : 29.03.2018
İhale Türü : Mal Alımı
İhale Yöntemi : 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 125687
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

T.C.
DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN

1. ONR.DES.K.LIGI/MERSIN'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Mersin Deftertarligi Muhasebe Müdürlügü saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,517 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'ınca siparişin verilmesini müteakip 5 (Bes) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde Mersin Onarim Destek Komutanligi`na teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 03/04/2018 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
     

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : E-posta adresimiz bulut.a8771@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 324  2378965 , faks numaramiz 324  2378913
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 67

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 DA0048536   YAPISTIRICI FAYANS SERAMIK  KG  500         
 DA0048849   SIVA HAZIR KALIN ELYAFLI  KG  1400         
 DA0048537   DERZ FAYANS SERAMIK  KG  200         
 DA0056190   CIMENTO NORMAL 50KG  KG  5000         
 DA0133966   KARO DOSEME MOZAIK  AD  700         
 270131581   KUM, YAPI  M3  20         
 270464044   ASTAR EPOKSI ESASLI  KG  56         
 270173031   ALCI SIVA  KG  350         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim