T.C. KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 -786 Kırşehir
Konu: Hizmet/Malzeme Alımı 4.05.2018
SIRA NO: |
U.B.B. KODU |
MALZEMENİN CİNSİ |
Sut Kodu |
MİKTARI |
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
|
1 |
|
102.720 SERVİKAL İNTERBODY KAFES, RİGİD, PEEK, TİTANYUM BIÇAKLI |
102.720 |
1 |
ADET |
|
|
2 |
|
AG2980 DBM, JEL/PUTTY/PASTE, 0,5-1 cc |
AG2980 |
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM |
|
EKİ: TEKNİK ŞARTNAME |
NOT:Yukuııda alınması istenen 2 kalem mat/f melerde 1. kalem n
Ancak ameliyat e*na<ında vakanın durumuna gSrc kullanılacak ma keme vada savılarındu dc£Uiklik olnbilir. Makemr sayılarının artma*! durumunda r
nını fatura edecektir.
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- SilintL kuzıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmese alınma} uçaktır.
3-Numune İstenildiği taktiıde numune en kısa sürede satınalma bilimine gönderilecektir.
4- UBB kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında seren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- BakanlığımaTKHKnun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yatılan gereğince. UBB kapsamındaki makemelcr için firmaların ** TIBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BFLGFLFRtNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7>S&konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo faşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri ulı t esinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- ldaıcmu maLVumcti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Dcğerlendirmcmk kalem kalem, yada işin bütünlük ant etmesi bakanından toplum fiyat esssına göre yapılabilecektir.
10- M a kemeler Depo teslimidlr.Dcpoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.gide rîer firmaya aittir.
U-Teklif seren firma S.U.T.hükümleri gerekince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş savılır.
12- Alımlar Adi ihtiş'açlarımtta yönelik olduğundan, İdaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idamıık siparişi tek taraflı İptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif sermekle bu hükmü kabul etmiş* sayılır.
13>Altm uhtesinde kıilon firma alıma ilişkin olarak düzenleneceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlumun eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemi* İdaresi bu kayıtları esas almaş arak, anılan kurumun herhangi bir surette makrme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idaı c tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın lamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif sermekle bu hükmü kabul etmiş şaşılır.
14- Son teklif vcı ine süresi içerisinde teslim edilmeden teklifler değerlendirmese alınmayaraktır.Fimıalar teklif sermekle bu hükmü kabul etmiş şaşılır.
15- Baka (ılığımız T. KH.K Ba »kan lığının 27.11.2015 tarih sv 00015701269 sasılı yazılan gereğince, firmaların teklif edilen ürünlarin sannalma tarihimiz itibarisi* Sağlık Bakanlığı (S. B.) durumunun uşgun olması, hastaş'a kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kasıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca sapılacak olup, özellikle hastaya yönelik kullanılan makemelerde teklif edilen baıi.od numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kasıtlı olmadığı tespit edildiğinde, makeme bedelleri İlgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaşe hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumumuza teklif sermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş şaşılır.
16- Ameliyut sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih ş-azılmak suretiyle kesilerek, falura ön tararına hasta adı soşadı, kullanılan malzemelerin adı .SUT kodu, barkod numarası ş-azılmalıdır. Fatura arka tarafına İse amelişufta kullanılan malzemelere ait barkodlan eksiksiz olarak yaptştuılmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeşine sığmadığı taktirde ise A4 ebstındn boş kağıda kalan burkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik baıkod lu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi ş-azı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGKya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaşe hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif sermekle bu hdkmü kabul etmiş şaşılır. Alım ulıtesiııde kalan firma alıma konu olan malzeme ş-ada makemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı makemclere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo, posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremkin herhangi birmesulişvti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda İdaremize teslim edilmesen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak ş ada alacak talep etmeyecektir, Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmaşacağinıda iş bu alıma iştirak etmekle kabul elmiş şaşılır.
• TEKNİK ŞARTNAMETÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :
BIÇAKLI SERVIKAL PEEK CAGE TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Anterıor disk mesafesi implantı in-vivo uygulamalar için vücut uyumlu termoplastik bir çözüm olan,hiçbir artefact yaratmayan,MR uyumlu, PEEK materyalden yapılmış olmalıdır.
2. Anteriordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
3. Superior ve İnferior yüzeylere birebir tutunum sağlayabilecek dişli bir yapıda olmalıdır.
4. İmplantasyondan sonra sabitleme için servikal plak gibi, ne anteriordan ne de posteriordan ikinci bir implantasyona gerek olmamalıdır.
5. Kolay tanımlayabilmek ve pozisyonunu tayin edebilmek için titanyum veya tantalum işaret çubukları olmalıdır.
6. 4mm"den 8mm"ye kadar yükseklik ve 16 mm"ye kadar uzunluk alternatifi olmalıdır.
7. Tek el aleti ile yerleştirme ve sabitleme işlemleri yapılabilmelidir.
8. Set içerisinde ihtiyaç olan boyuta karar verebilmek için en az 4 çeşit deneme implantları olmalıdır.
9. Superior ve inferior yüzeylere tutunumu sağlamak için sivri titanyum pimler olmalıdır. Superior yüzeyin daha iyi tutulum sağlayabilmesi için anatomik açıya sahip olmalıdır.
10. Anatomik yapıya uygun olarak 2 derece eğimli olmalıdır.
11. Geniş greft alanına sahip olmalıdır.
12. Süperior ve inferior yüzeylere sabitlemek için bıçak sistemli kilitleme özelliğine sahip olmalıdır.
lcc DBM PUTTY TEKNİK ŞARTNAMESİ
1) DBM putty insan kaynaklı olmalı ve hiçbir şekilde hayan veya sentetik karışım içermemelidir.
2) Ürün kolay uygulanabilir olması için herhangi bir ön hazırlık gerektirmemen uygulamaya hazır şekilde ucu kesik enjektör içinde macun kıvamında olmalıdır.
3) Ürün osteoconductive testlerden geçirilmiş olmalı ve osteocondutiveyi bozmayacak şekilde gamma irridasyon yöntemiyle steril edilmiş olmalıdır.
4) Ürün ezilmeye, nemlenmeye dayanıklı karton dış ambalaj içinde olmalı, ameliyathanenin sterilizasyon şartlarına uygun çift steril paket içinde tek kullanımlık olmalıdır.
5) DBM putty lcc'lik enjektör gibi bir yapı içerisinde olmalı, enjektörün uç yapısı gereği basıldığında çıkmalıdır, gerekirse uygulanacak bölgenin anatomik yapısına uygun olarak cerrah tarafından şekillcndirilmelidir.
6) Ürünün içinden bir hasta takip kartı çıkmalı ve uygulandığı hastanın takip edilebilmesi için donor numaralarını gösterir sticker'lar çıkmalıdır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|